Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän kotona vain vähärasvaisia tuotteita mutta silti minulla on ongelmia painon kanssa

Vierailija
09.09.2021 |

Vähärasvaiset/rasvattomat maitotuotteet, vähärasvainen jauheliha ja leikkeleet yms. Kaikki on jo käytössä mutta paino vain tahtoo nousta. Olen ilmeisesti tuomittu ylipainoiseksi :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin esittäminen on yleisin tapa trollata.

Vierailija
2/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin se aloittelijan perinteellinen virhe, että karsitaan rasvat pois vaikka pitäisi karsia hiilareita ja sokereita ja lisätä hyviä rasvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ei ole lihottavaa. Sokeri on. Karsi ylimääräiset hiilarit pois. Jopa ne pienet palkkiot.

Vierailija
4/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki koululaisten iltapäiväkerhot tänään peruttu? Harvinaisen paskoja provoja.

Vierailija
5/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihmiset edes osasivat syödä.

Vierailija
6/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasva ei ole lihottavaa. Sokeri on. Karsi ylimääräiset hiilarit pois. Jopa ne pienet palkkiot.

Energia on lihottavaa. Sillä on vähäinen merkitys tuleeko ruoan energia rasvasta, sokerista, tärkkelyksestä vai proteiinista. Kokonaismäärä on se joka lähes kaikissa tapauksissa ratkaisee.

Yksinkertaisesti sanottuna pitää syödä vähemmän. Ei terveellistäkään ruokaa saa liikaa syödä. Ei ole olemassa "lihottavia ruokia" ja "laihduttavia ruokia".

Vierailija
7/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hiilarit pois ja rasvoja tilalle.

Itse jätin leivät, pastan, perunan ja riisin pois. Tilalle kesäkurpitsaa, paprikaa, kaalta jne, ja lisää voita ja kermaa.

Paino putosi 14 kg kuin huomaamatta. Eikä ole nälkä!

Vierailija
8/8 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmät syö vain rasvatonta ruohoa ja kuinka isoja niistä tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä