Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bellin pareesi joka ei täysin parantunut? Muita?

Vierailija
09.09.2021 |

Onko sinulla ollut pareesi? Jäikö vaurioita? Ja enennkaikkea: jos jäi niin miten voi korjata?

Minulla on ollut tuo kahdesti ja se oli väärin hoidettu. Tk-lääkäri määräsi vain ison kortisoniannoksen, ja sanoi että heippa, pärjäile. Ei lähetetty erikoislääkärille eikä tehty mitään kontrollia, ja nyt tuosta on jo 3v. Molemmat tapahtui raskauden aikaan ja raskaus on siis altistava tekijä.
Miten voisi korjata sitä että toisen puolen poski roikkuu, suupieli vähän alempana(ei siis valtavan häiritsevästi) ja hymy vähän vino? Mille lääkärille mun pitää mennä? Kauneuskirurgi? Korva-nenä-kurkku?
Voiko jotenkin jumpata? Tai voiko sitä puolta kasvoista jossa poskipää ”valahti” jotenkin täytteellä nostaa?

Tää alkoi nyt vaivaamaan kun aloitin työssä missä esiinnyn ja olen kuvattavana. Aivan hirveää kun kuvassa on eriparikasvot ja vino hymy.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa on tuohon hoito ja kyllä se auttaa, jos ei kovin pahasti roiku. Monillahan on luonnostaankin epäsymmetriset kasvot. Mene erikoislääkärille yksityisesti, itselläni kun oli sitä hoiti EA:ssa muistaakseni päivystävä neurologi. 

Vierailija
2/2 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumppa on tuohon hoito ja kyllä se auttaa, jos ei kovin pahasti roiku. Monillahan on luonnostaankin epäsymmetriset kasvot. Mene erikoislääkärille yksityisesti, itselläni kun oli sitä hoiti EA:ssa muistaakseni päivystävä neurologi. 

Joo näin ajattelin toimia, mutta onko se oikea osoite neurologi? Kun soitin asiasta arvauskeskukseen (joka on todella nimensä mukaisesti arvaus…) niin sanoivat että äärimmäisen pahoissa tapauksissa voi saada lähetteen korva-nenä-kurkkulääkärille mutta minä en tietenkään sellaista saa kun voin syödä ja puhua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla