Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monessa työpaikkahaastattelussa olette käyneet ennen kuin

Vierailija
18.10.2014 |

olette saaneet työtä? Minä olen käynyt nyt 1,5kk aikana kolmessa. Kaikissa on etukäteen annettu ymmärtää, että töitä olisi tarjolla, mutta en ole sitten saanutkaan töitä. Olen aivan tavallinen, kunnollinen ja tunnollinen työntekijä ja ulkonäöltänikin normaali. Meinaa epätoivo iskeä :( 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut firmaa kolmesti n 13 vuoden aikana. Joka kerta ekasta haastattelusta sisään paikkaan johon hain. Ohjelmistoalan DI.

Vierailija
2/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä alalta? Hoitoalalla saa tällä hetkellä ainakin omalla paikkakunnallani valita, mihin haluaa töihin. Se taitaakin olla ainut sellainen... Vakihommat ovat asia erikseen, mutta niitä en edes kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt työhaastattelussa, minut on aina pyydetty töihin. FT

Vierailija
4/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä. Ihmettelen, miten ne mut valitsi, olen epäsosiaalinen ja laiska, se oli ryhmähaastattelu. Nyt 10 vuotta siinä paikassa jo työskennellyt.

Vierailija
5/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työhistoriassani työhaastatteluun pääsy on useimmiten johtanut valituksi tai ainakin varalle valituksi tulemiseen. Haasteellisinta on ollut ylittää se kynnys, että pääsee haastatteluun. 

Vierailija
6/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että pääset haastatteluihin, monet eivät sinnekkään asti pääse. Olen käynyt 3kk aikana 4 haastattelussa, nekin kaikki ovat tulleet suhteiden kautta. En ole päässyt yhteenkään paikkaan johon olen hakenut ilmoituksen kautta. Ja paljon olen hakenut, rimaakin olen jo laskenut aika tavalla. Hakijoita kun on 150-400 joten vaikea on erottautua..

Vierailija
7/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ongelma on se, että olen aika nuori ja koen, että tarvitsisin enemmän vakuuttavuutta ja uskottavuutta ko. paikkoihin. Vaikka tiedän, että selviäisin aivan hyvin, niin paikkoihin haetaan hyvää esiintymistaitoa ja varmaan jo kokemustakin omaavaa ihmistä. Ei enää riitä, että olen sellainen "tavallinen", mukava, hyvä työntekijä vaan minun pitäisi nyt osata vielä paremmin myydä itseni sisälle. Ja se on osoittautunut vaikeaksi, koska en ole liian itsevarma.. :( mutta en siis ujokaan. AP

Vierailija
8/8 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin alaa hiljattain. Lähetin avoimen hakemuksen noin 15 firmaan, sain kaksi haastattelupyyntöä ja toisesta tarjottiin töitä. Jos lasken yhteen työhaastattelut joissa olen elämäni aikana ollut, niin ehkä noin puolista olen sitten saanut sen työn.

Työt on luovalta puolelta.