Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko jotain tämmöistä??? Mooses Paavo Lipponen saarnaa Kallion kirkossa ja soittaa Kiinan keisarille???

Vierailija
09.09.2021 |

Etsin AJANKOHTAA milloin sosiaalidemokraatti Paavo Lipponen saarnasi Kallion kirkosta ja hänet nimitettiin Moosekseksi... Noihin aikoihinhan hän sanoi myös, että soittaa itse vaikka Kiinan keisarille, eikä kysy keneltäkään... Minä taas sain tekstarin puhelimeeni, että asia hoidetaan diskreetisti ja allekirjoitus oli Paavo Lipponen... Olin ihan ihmeissäni, että mikä juttu hoidetaan diskreetisti... Selvittelin Paavo Lipposen yhteystietoja ja heitä oli useita... oli Abloy-avain firma, oli kukkakauppa joka sai jo minut miettimään, että tässähän on koko polku... viedään kodista ja kukat hautausmaalle... siinä välissä luodaan vähän mustaa kukkamultaa possujen pikakompostorissa... Tästä Paavo Lipposen Kiinan keisarille soittamisesta on sitten monet mediat keskustelleet mutta minä en muista, että asiasta olisi kovaäänisesti keskusteltu esimerkiksi uutisissa... Sitten joku nainen soitti ja itki miehensä perään, jonka nimi oli Paavo Lipponen... ja kun Päivi Lipponen jäi jumiin jossain tullissa kun oli tulossa jostain Aasiasta niin mulle tuli semmoinen viesti, että tiedänkö miksi Päivi Lipposen sivut ovat kaatuneet... Siis on tämä aikamoista... eihän mulla ole mitään hajua mistään sossujen touhuista... Mutta sitä en unohda, että miten Paavo Lipponen ja Ruotsin Sofia Hellqvist liittyvät toisiinsa jossain yrittäjätilaisuudessa - siis oliko Sofia siellä puhumassa... ja sitten eikö ole niin, että Matti Vanhanenkin liittyy johonkin perheyrittäjien maailmaan... ja sitä ihmettelin sitten että kuin Suomen Yrittäjien joku Mikko Simolinna oli päätynyt haastattelemaan pressakandeja Maikkarille (MTV) kun Sauli Niinistö valittiin ekan kerran pressaksi... ja sitten vielä että olihan tämä väkivaltaa minuun kohdistanut mies vuonna 1972 kutsuttu Tarja Halosen itsenäisyyspäivän juhliin... Ja onhan se nyt niin, että tämän Mikko Simolinnan puhelin on ollut kytkettynä minun puhelimeen jo marraskuusta 1972... Hän ei kuitenkaan ole kait sossu vaan innokas kokoomuslainen... ja sellainen mies, että jo vuoden 1990 tienoilla ilmoitti minulle, että järjestää minut vankilaan... ja että NATO tulee auttamaan... ja olin todella ihmeissäni... Mutta nyt kaikki palaset ovat alkaneet loksahdella kohdilleen ja ehkäpä näemme kohta loppunäytöksenkin vielä... jäämme seuraamaan... On tämä kyllä nyt niin erikoinen satu, että oksat pois... JA MIKÄ TÄMÄ KOMMARI-SOSSU-KOKOOMUS-PORUKKA OIKEIN ON???

LÖYSIN TÄMMÖISEN... KIRJOITETTU VAUVA.FI LEHTEEN 04.03.2013...

https://www.vauva.fi/keskustelu/3409566/ketju/laajaa_vakavaa_rakenteell…

Laajaa, vakavaa, rakenteellista verkostoitumista - korruptiota!

Vierailija

klo 15:06 | 4.3.2013

Just niin. Just tätä tämän tarttee olla ja noi "yläpään" piirit on sen verran pienet, että joidenkin toisten on pakko syrjäytyä siinä hommassa... jotkut on pakko panna syyttöminä laitoksiin ja jotkut leimata sairaiksi... muuten tämä homma ei enää voi toimia, koska sitä on nyt kestänyt ainakin 40 vuotta jos ei kauemminkin... KATSOKAA ITSE TEKSTI TOSSA LINKISSÄ...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan