Tinder- säädön käytös, mitä tästä pitäisi ajatella?
Olen nyt tapaillut mukavan oloista ja kaunista nuorta naista, mutta sain juuri tietää että hän tapailee minun lisäkseni muitakin miehiä ja oli viimeyön jonkun miehen luona ilmeisesti yötä. Ollaan näkemässä pian, mutta tuntuu pahalta ajatus että hän on todennäköisesti harrastanut seksiä "selkäni takana". Mitähän pitäisi tehdä
Kommentit (13)
Taitaa neidillä on monta rautaa tulessa,jos ette ole sopineet mitään niin sittenhän et voi asialle yhtään mitään. Toki itse en jäisi katselemaan moista,tuskin vakiintuu lähiaikoina.
"tinder-säädön"
Pidät itseäsi jotenkin parempana?
Miksi puhut hänestä säätönä, jos olette sopineet seurustelusta? Jos taas ette ole sopineet mitään, niin ei hän sitten mitään pahaa ole tehnyt.
Toki se, että sinusta tuntuu pahalta, on ihan ymmärrettävää. Jos haluat jatkaa hänen kanssaan, sovi ettette tapaile enää muita. Tai sitten lopeta tapailu hänen kanssaan ja jatka elämää.
jokapäiväinen tinder-ukko ja tinder-akka ketju
Reittaa se panoksi jonka avulla saat pussit tyhjennettyä ilman, että raha vaihtaa omistajaa.
Samalla voit jatkaa tyttöystävän etsimistä jos sellaisen haluat. Sanssit siihen voi jopa parantua. Sinähän tiedät, kylläinen kissa saa hiiriä.
Jos ette ole sopineet asiasta, niin sitten kyse on ihan henkilökohtaisesta käsityksestä siitä, että mitä voi tehdä ja mitä ei. Itsellesi ehkä tapailu riittää syyksi olla tapailematta muita samaan aikaan, mutta kaikilla se ei ole noin, eikä asiassa ole mitään oikeaa tai väärää tapaa.
Nainen on sinulle säätö ja ilmeisesti myös sinä olet hänelle säätö. Voithan sä jatkaa säätämistä hänen kanssaan ja etsiä samalla kiinnostavampaa naista. Vai eikö sua pimpero kiinnosta, jos se ei ole eksklusiivisesti sinun?
Olisiko niin että tuo ”säätö” pyörittää muutamaa vähän yksinkertaisempaa reppanaa ihan vaan panomielessä ja hänelle merkitykselliset ihmissuhteet ovat sitten jossain muualla.
Tinderääliön ongelmat VOL XVI... kasva aikuiseksi pelle.
Jos tuo tuntuu pahalta, hae apua mustasukkaisuuteen. Seksin harrastamisessa ei ole mitään pahaa.
Käsitykset deittailusta ja siitä mikä on seurustelua tai ei ole tulee selvittää jokaiselta henkilöltä erikseen. Emme elä enää yhtenäiskulttuurissa parisuhteiden osalta, vaan jokainen voi tapailla yhtä tai montaa sen mukaan mitä itse haluaa. Jos oletat jotain pelkän käytöksen pohjalta miten joku toinen on toiminut ennen, olet ulalla.
Niin kuin on jo edellä sanottu niin hänellä on tapailussa eri säännöt kuin sinulla. Näistä asioista kannattaa puhua ettei jää epäselvyyksiä. On ihmisiä joille on ok tapailla montaa ihmistä samaan aikaan ja on ihmisiä joille se ei ole ok ja jotka eivät itse toimi niin. Jos sinusta se on epämiellyttävää niin ehkä nainen ei vain ole sinua varten kun teillä on ehkä eri arvot tai sitten hän voikon olla sopiva, vaikka onkin tässä asiassa erilainen? Tee asian kanssa niin kuin parhaimmaksi näet, mutta avoin kommunikaatio kannattaa.
Jokainen suhtautuu tuohon tavallaan, vain sinä tiedät miltä tuo sinusta tuntuu. Itse en katso tuollaista hyvällä ja kääntäisin katseeni muihin naisiin.