Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin tapailemani miehen kaverin takia

Vierailija
18.10.2014 |

Olen muutaman kerran tapaillut yhtä miestä ja pitänyt yhteyttä puhelimitse ja viestitellen. Viihdyin miehen seurassa, mutta ei hän toki täydellinen ollut. Hänessä oli vikoja ja outouksia, mutta kuittasin monet jutut huumorilla ja ajattelin, ettei kukaan ole täydellinen. Kaverini vaati, että ottaisin miehen mukaan yhteiseen illanviettoon, johon osallistuisi myös kaverin poikaystävä.

Illanvieton jälkeen sain kaverilta palautetta miehestä. Kaverin mielestä mies oli olemukseltaan hieman pelottava ja ulkonäöltään epäsiisti ja ruma. Olin kyllä itsekin huomannut tuon epäsiisteyden ja tiesin, että miehen kasvot ovat kirveellä veistetyt ja iho huono. Pidin kuitenkin tärkeimpänä sitä, että viihdyin hänen kanssaan. Kaverin poikaystävä oli ihmetellyt, että miksi olen tuollaisen kanssa, koska saisin huomattavasti paremmankin. Jätin miehen, koska alkoi tuntua todella epävarmalta olla sellaisen kanssa, jota muut pitävät niin kamalan epäviehättävänä ja suorastaan pelottavana. Nyt oon alkanut miettiä, että menenkö liikaa kaverin pillin mukaan, koska annan hänen vaikuttaa miessuhteisiini. Entä jos en enää löydäkään ketään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi on tosi mukava tyyppi, tuntee sut hyvin ja haluaa vain sulle parasta, uskoisin kaveria.
Jos taas kaverisi on sellaista kateellista ja pinnallista tyyppiä, en välittäisi sen mielipiteestä. Mun sisko on tällainen ja on haukkunut mulle kaikki mun eksät mutta vikittelee niitä mun selän takana.

Vierailija
2/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:00"]

Jos kaverisi on tosi mukava tyyppi, tuntee sut hyvin ja haluaa vain sulle parasta, uskoisin kaveria. Jos taas kaverisi on sellaista kateellista ja pinnallista tyyppiä, en välittäisi sen mielipiteestä. Mun sisko on tällainen ja on haukkunut mulle kaikki mun eksät mutta vikittelee niitä mun selän takana.

[/quote]

Uskoisin kaverin haluavan hyvää. Olin aika epävarma tuon miehen suhteen, mutta jokin hänessä vain vetosi ja halusin tavata häntä uudestaan ja uudestaan. Viihdyin kuitenkin hänen seurassaan. Pidin miestä epäviehättävänä, mutta ajattelin olevani pinnallinen, jos jättäisin hänet sen takia. Oikeastaan kaveri vahvisti päätöstä. Silti välillä epäilen, että oliko päätös sittenkään oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla aloitukseni alapeukuttajien mielipiteen.

-ap

Vierailija
4/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillesiko sä miestä etsit.. En mäkään tykkää yhden kaverin ukosta, mutta oon pitänyt visusti turpani kii. Nykyään ovat olleet vuosia yhdessä. Samoin mun bestis ei tuu toimeen mun miehen kans. On sanonut lukemattomat kerrat.. Mut todellisuus on, että mun kaveri ja ukko ovat kuin kaks marjaa, ihan samanlaisia. Siksi eivät tuu toimeen kun ovat niin samanlaisia.

Vierailija
5/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:25"]Kaverillesiko sä miestä etsit.. En mäkään tykkää yhden kaverin ukosta, mutta oon pitänyt visusti turpani kii. Nykyään ovat olleet vuosia yhdessä. Samoin mun bestis ei tuu toimeen mun miehen kans. On sanonut lukemattomat kerrat.. Mut todellisuus on, että mun kaveri ja ukko ovat kuin kaks marjaa, ihan samanlaisia. Siksi eivät tuu toimeen kun ovat niin samanlaisia.
[/quote] terveisin alapeukuttaja

Vierailija
6/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:25"]

Kaverillesiko sä miestä etsit.. En mäkään tykkää yhden kaverin ukosta, mutta oon pitänyt visusti turpani kii. Nykyään ovat olleet vuosia yhdessä. Samoin mun bestis ei tuu toimeen mun miehen kans. On sanonut lukemattomat kerrat.. Mut todellisuus on, että mun kaveri ja ukko ovat kuin kaks marjaa, ihan samanlaisia. Siksi eivät tuu toimeen kun ovat niin samanlaisia.

[/quote]

Jos olisin ollut miehen suhteen aivan varma, että haluan olla hänen kanssaan, en olisi kuunnellut kaveria. Nyt sain vahvistusta epävarmuudelleni. Loppujen lopuksi, vaikeaa olla sellaisen kanssa, jota pitää esim. ulkoisesti epäviehättävänä.

Vierailija
7/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:25"]

[/quote]

Jos olisin ollut miehen suhteen aivan varma, että haluan olla hänen kanssaan, en olisi kuunnellut kaveria. Nyt sain vahvistusta epävarmuudelleni. Loppujen lopuksi, vaikeaa olla sellaisen kanssa, jota pitää esim. ulkoisesti epäviehättävänä.

[/quote]

Vai mitä mieltä olette? Onko ulkonäkö hyvä syy jättää mies?

-ap

Vierailija
8/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en jaksa vastata koska olet niin epävarma

Vierailija
9/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tulevaisuus edessä parisuhderintamalla jos muiden kuin omat mielipiteet ratkaisevat suhteesi.
Se että suhde perustuu pelkästään pinnallisille arvoille kertoo kaiken ihmisestä, en olisi kiinnostunut ap:sta pätkän vertaa.

Vierailija
10/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä teit oikein, että jossain vaiheessa tunteet olisi lopahtaneet täysin. Miehessä pitää kaikesta huolimatta olla 'kipinää'. Itse olen vähän vastaavassa suhteessa.. Miehellä upea huumori, kohtelee minua hyvin ja juttumme menee yksiin. Mutta fyysisesti ei vaan natsaa. Olen ajatellut että kaikkea ei voi saada samassa paketissa, joten olen jatkanut suhdetta.
vähän kyllä hämmennyin kun hetki sitten halasin yhtä viehättävää miestä ja housut kostui pelkästä halauksesta. Tämmöinen fiba minulla on puuttunut omasta suhteestani heti alun alkaen.

Vierailija
11/11 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti kaverisi huomasi jotain epäilyttäviä piirteitä miehessä joista ei uskalla sulle sanoa ettet loukkaannu joten muotoilee asian yleisiin juttuihin..Kannattaa kuunnella kaveria.

Mulle kävi noin, että olin hetken tyypin kanssa joka ei vedonnut ulkonäöllisesti..Olin kuvailemasi kaltaisen epämiellyttävän ja ruman miehen kanssa mutta oli niin mukavaa seuraa. Omituisia juttuja jotka suodatin huumorintajun (esiintymisen tai innostuneisuuden piikkiin). Jälkeenpäin miehessä alkoi pahasti tökkiä tuo teennäisyys ja monta muuta kuvottavaa asiaa. Paljastui ihan pimeäksi, kontrolloivaksi ja oikeasti pelättäväksi tyypiksi joka kävi käsiksi. Halusi kaikesta päättää mitä elämässäni on, omistaa ja tuppautui ihan kaikkeen jolloin heräsin, tosin liian myöhään kun ehti tapahtua kaikenlaista pahaa. Jälkikäteen vasta osa läheisistä kertoi, että se hyypiö oli kummallinen ja outo tapaus mutta halusivat mun ite muodostavan mielipiteeni..Miten paljolta olisin säästynyt kun olisi oltu rehellisiä :( Epäviehättävä ulkonäkö on vain yksi huono ominaisuus kyllä mutta jälkikäteen en tajua minkä mielenhäiriön alla olin kyseistä retkua tapaillessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan