Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä noita Trinnyä ja Susannahia oikein vaivaa?

Vierailija
18.10.2014 |

Molemmat ovat itse nuorekkaita ja pitkätukkaisia ja käyttävät aina kauniita, raikkaanvärisiä vaatteita. Lähes kaikille stailattavilleen he sen sijaan valitsevat samanlaisen keski-ikäisen tantan pottatukan ja mummojen ruskean/myrkynvihreän mekon. Lähes aina käy niin, että kolnekymppinen stailattava muuttuu stailauksen myötä entistä jäätävämmäksi ja saa uuden tyylin myötä +25 vuotta ikää lisää.

Toki vikaa on stailaustiimissäkin - meikkaajassa ja kampaajassa, mutta Trinny ja Susannah valitsevat aina ihan karseita mummokuteita, jotka eivät missään nimessä sovi kantajalleen. Ihan kuin tarkoituksena olisi tehdä stailattavista täysin pellejä. Luulisi, että tyylin asiantuntijoilla olisi esim. käsitystä siitä, mikä väri sopii kenellekin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä Trinnyllä ole omassakaan elämässään tyyliä. Varmaan joku stailaa stailaajan itsensä ohjelmaan. Tämähän on se akka, joka laukoi mauttomia Nigella Lawsonista, kun tämä erosi miehestään miehen kuristettua häntä julkisella paikalla kameroidan laulaessa. Trinny itse alkoi heti seukkaamaan miehen kanssa.

Vierailija
2/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli joku hääpukuliikkeen omistaja, sille tehtiin kamala mummopolkka. Paljon kivemmankin olisi saanut. Sääliksi kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mun mielestä tän ohjelman stailattavat ovat harvinaisen onnistuneita. Sen sijaan ärsyttää nää juontajat itse: näyttää siltä että on kiristetty ja fiksattu,etenkin tämä luisevampi täti.

Vierailija
4/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:16"]Äsken oli joku hääpukuliikkeen omistaja, sille tehtiin kamala mummopolkka. Paljon kivemmankin olisi saanut. Sääliksi kävi.
[/quote]

Jep ja naisen 35-vuotias kaveri, josta tehtiin 55-vuotiaan näköinen...

Vierailija
5/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin just sitä 35-vuotiasta että sille tuli mummopolkka. Oli itsekin pettynyt.

Sille pitkähiuksiselle tuli mielestäni suht. ok muutos.

Vierailija
6/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kanssa noi stailaukset on ihan kauheita. Se että pukeutuu rohkeasti tarkoittaa että pukeutuu paljetteihin päästä varpaisiin ja kokoaa päälleen läjän vaatteita, jotka ei sovi yhteen? Sitä voi pukeutua rohkeasti ja räväkäksi myös näyttämättä mauttomalta. Tekeekö noi naiset oikeasti jotain stailaajan hommia vai nko vaan arvottu tähän ohjelmaan "stailaajiksi"? Tuntuu että ihan simppeleimmätkin tyylisäännöt on hukassa, eikä noilla ole minkäänlaista silmää hyvälle maulle. Edes värien ja materiaalien yhteensovittamisesta. Ja just tosta stailattavan ikäluokan huomioonottamisesta... Kauhee myötähäpeä tulee kun tota sarjaa kattoo, joskus on pakko kesken vaihtaa kanavaa kun ei vaan pysty!

tämä vaatetusalan opiskelijan mielipide

Vierailija
7/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin miettinyt. Järkyttävät glitterit tai liian räikeät värit eivät kyllä näytä tyylikkäältä. Räiskyvä persoona kyllä tulee esiin ilman, että tarvitsee pukeutua pelleksi. Yksi asia, mikä myös itseäni häiritsisi kun nuo naiset kourivat ja nostelevat toisten rintoja?! Millä oikeudella? En ainakaan minä tykkäisi.

Vierailija
8/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää ohjelmassa se, että kaikkien naisten pitäisi haluta näyttää seksikkäältä ja ollakseen tyylikäs pitäisi käyttää mekkoa? Varmaan jossain paikoissa tuo seksikkyys on luontevaakin, mutta jos tyyppi ei ole pätkääkään sen oloinen, että osaa sitten olla sen seksikkyytensä kanssa, niin silloin on kyllä stailaus mennyt pieleen.

Vierailija
9/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, väkisin tehdään kaikista seksikkäitä britti-glitter-pimuja, tungetaan vyö tissien alle, liian pieni jakku ja korkeat kengät. Jos ihmisen oma tyyli ei kertakaikkiaan ole tällainen, ei kai oikea tyyliasiantuntija tee kaikista samannäköisiä vaan etsii ihmiselle ne omaan elämäntyyliin sopivat, mahdollisimman edustavat vaatteet ja hiustyylin sekä meikin. Esim. jos joutuu autoilemaan paljon, hakemaan lapsia päiväkodista, ulkoiluttamaan koiraa, käymään ruokaostoksilla ja rautakaupassa ja tekemään töissä muutakin kuin näpyttelemään päätettä ei oikein voi ajatellakaan tuollaista glitter-korkkari-tyyliä. Toki juhlapukeutuminen sitten erikseen mutta ei kai monikaan esim. just Skandinaviassa pukeudu arkena tuolla tavalla??? Täällä kuitenkin ihmisten pitää miettiä myös käytännöllisyyttä, sitä että pystyy liikkumaan ja tekemään asioita itsenäisesti ja tarkenee huonossaskin säässä. Naisilla on paljon muutakin tehtävää ja vastuita kuin vain olla edustava ja seksikäs joka tilanteessa. Onneksi näin.

Vierailija
10/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korjataan vielä Skandinavian tilalle Pohjoismaat, ennenkuin joku kiljuu, ettei Suomi kuulu Skandinaviaan. Tuli vaan tuosta Tanskasta suoraan ajatuksen jatkona.

Vierailija
11/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jaksossa oli n. 50-vuotias harmaantunut ja vähän "kulahtanut" nainen. Hänen päälleen vedettiin tiukka punainen trikoomekko, ja hehkutettiin kuinka hänen on hyvä näyttää kurvejaan, ja että tuossa trikoossa hän on todella seksikäs. Eh, naisen kurvit olivat mahan kohdalla joka pömpötti kuin hän olisi ollut 8. kuulla raskaana. Se oli karmeaa katsottavaa. :(

Vierailija
12/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki stailaukset tietenkään onnistu. Olen katsonut sarjasta vain joitain pätkiä, joten olen sinänsä huono kannanottaja. Ilahdun aina lopussa, kun muutoksen saaneet näkevät itsensä ja riemastuvat tuloksesta. On varmasti mukavaa olla ammattilaisten huomion kohteena ja nähdä itsensä täysin erilaisena.

Paljetit, glitterit ja rintoja tursuavat asut imartelevat ani harvoin ketään, mutta erilainen malli ja väri hiuksissa sopii monille. (Pottatukka jäi näkemättä.) Osa asuista on mielestäni tyylikkäitä ja sopivat hyvin vastaanottajille. Olisiko mahdollista, että tarjolla olevan valikoiman valitsevat paikalliset ja myynnissä ei sillä hetkellä ole niitä vaaleita (trendi-) värejä?

Eniten minua ihmetyttää, kuinka stailaavat naiset käyvät sumeilematta käsiksi toisten naisten rintoihin. Käytös on mielestän hyvin erikoista.

Nigella-juttu inhottaa minuakin. Pahoinpitelyn uhria herjataan ja miljonäärimies päätyy maksamaan seuraavat tursotukset huuliin Trinnylle.

Vierailija
13/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että vaatteita joista valita, on "varastossa" hurjan vähän. Jos on joku äärikokoa oleva ihminen niin vielä vähemmän. Se alkuperäinen formaatti, jossa stailattava vietiin kauppaan, oli paljon parempi.

Vierailija
14/14 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, että suuri osa stailauksista on jollain tavalla epäonnistuneita. Hiipi mieleen kamala ajatus, että mitä jos koko sarjan (piilotettu) pointti onkin saada katsojat kauhistumaan/naureskelemaan/ myötähäpeilemään. Before and after -ohjelmien onnistumisia on IHANA katsoa, niistä tulee hyvä mieli ja inspiroituu itsekin. Tämän sarjan katsominen seuraaminen jäi, kun kerta toisensa jälkeen tunsin empatiaa stailattua henkilöä ollutta kohtaan... kun minusta tuntui että nämä henkilöt eivät olleet onnellisia uusissa lookeissaan. Kommentoivat omaa muutostaan "I love it" kun eivät muuta kehtaa sanoa?

Lopun muotinäytöksessä T & S näyttävät lähes aina upeilta ja heidän rinnallaan nämä stailatut ovat usein näyttäneet vähän reppanoilta, vaikka henkilöt eivät kuvausten mukaan ole vaikuttaneet OLLENKAAN reppanoilta. En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi