Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette ostanut joululahjoja

Vierailija
09.09.2021 |

Itse olen ostanut kaverille noin 20€ maksavan lahjan. Muut ostamatta. Noin 300€ tarkoitus hankkia lahjoja ystäville ja perheelle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Onko sulla hyviä lahjaideoita? Niille olisi käyttöä. Mitä te muut meinaatte antaa joululahjaksi ja kenelle?

Vierailija
2/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut, mutta listaa olen pitänyt ja merkannut ylös, kun ideoita .

Ja kesällä keräsin aineita yrttimuistamisiin.

Vierailija
4/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lokakuussa lahjat ostettu.

Vierailija
5/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä niistä yrteistä teet?

Vierailija
6/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Onko sulla hyviä lahjaideoita? Niille olisi käyttöä. Mitä te muut meinaatte antaa joululahjaksi ja kenelle?

Käyn tänään ostamassa itselleni lahjaksi Helly Hanssenin fleecen on tarjouksessa noin 25€. 

Muille hankinnassa 

- Isälle Muumi sukat noin 10€ (Jotain muutakin mutta mitä?

Äidille kirjoja noin 50€ 

Sisaruksille kirjoja, sukkia, suklaata aterinsarjan erikoisosa

Sisarustenlapsille pokemonkortteja, askartelutarvikkeita, legoja, vauvalelu, kirjoja? 

Vaikea oikein mitään kovin tarkkaa ehdottaa kun en tiedä sinusta tai lahjansaajista mitään. 

Vierailija
7/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti viherjauhoa ja yrttisuolaa. Niin ja jalkakylpysuolaa ehkä myös. Mulla on muutama ystävä, jotka haluaisivat kerätä noita villiyrttejä, mutta eivät itse ehdi, niin muistan heitä jouluna yrttilahjoin.

Vierailija
8/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti viherjauhoa ja yrttisuolaa. Niin ja jalkakylpysuolaa ehkä myös. Mulla on muutama ystävä, jotka haluaisivat kerätä noita villiyrttejä, mutta eivät itse ehdi, niin muistan heitä jouluna yrttilahjoin.

Miten jalkakylpysuolaa tehdään? Onko suola jotain erikois-suolaa?

Vierailija
9/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt ostaa mutta yleensä olen jo marraskuussa ostanut lahjat perheelle ja sisaruksille.

Joka kerta yhtä vaikeaa se lahjan keksiminen. En haluaisi joka joulu ostaa samantyyppistä lahjaa. Viime jouluna annoin lahjakortteja mm. urheilukauppaan. Kovasti tykkäsivät.

Vierailija
10/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikein lahja on omalle puolisolle keksiä. En tiedä mitä vaimolleni ostaisin. Viime jouluna ostin korun. En nyt samaa halua. Kenties lahjakortti jonnekin ?

Vierailija
11/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jalkakylpysuolaa tehdään? Onko suola jotain erikois-suolaa?

Olen vaan netistä katsellut  ohjeen , kun olen tehnyt . Olen käyttänyt ihan merisuolaa ja joskus ruususuolaa ( jossain ohjeessa on epsom-suola, en ole sitä käyttänyt). Viimeksi kesällä , kun tein ihan omaan käyttöön ohjeessa oli karkeaa merisuolaa, ruusun terälehtiä ja myös vähän öljyä . Öljyä käyttäessä säilyvyys tietysti ei ole kuin joitain viikkoja. En löytänyt ohjetta joten en muista mittoja. 

Vierailija
12/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut, enkä aiokaan ostaa. Aivan turhaa kuluttamista lahjojen ostaminen, etenkin aikuisille. Lapsille lahjojen ostamisen jotenkin ymmärrän, kunhan ostamisessa on joku tolkku ja järki. Lapsikaan ei tarvitse ylen palttisesti muoviroinaa. 

Vierailija
13/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kahdelle ystävälle, lasten opettajille pienet muistamiset, kolmelle lapselle yhdet lahjat. Puolisolle on isänpäivälahja, joululahja on aina vaikea. 

Lapsille hankin vielä lähempänä lahjat äitini puolesta ja pari muuta pakettia, kun toiveet selviävät. Kummilapsille täytyy myös vielä hankkia lahjat, sekin on haaste, sillä kummallakin on syntymäpäivät vielä edessä.

Vierailija
14/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin teatteriliput ystävälle ja itselleni. Hän nauttii teatterissa käymisestä, mutta ei tällä hetkellä pysty itse ostamaan lippuja. Lahjaan kuuluu myös se, että teinityttäreni hoitaa ystäväni lasta teatterin ajan. On ollut aikaisemminkin lasta hoitamassa, joten tiedetään kaikki, että pärjäävät mainiosti.

Puolisolle olen aloittanut villapuseroa. Se etenee hitaasti, kun pitää neuloa salaa. Mitat otin olemassaolevasta, paljon käytetystä puserosta, eli pitäisi tulla sopiva ja mieleinen.

Teini toivoo jotain elektroniikkaa, ostan varmaan black friday -tarjouksesta tai jos muuten tulee sopiva tarjous vastaan.

Omille vanhemmille kokoan korin heidän lempiherkkujaan, joita eivät itse raaski ostaa. Varaa kyllä olisi, mutta ovat pihejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan