Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku työpaikka voi pyytää te-toimistolta harjoittelijaa?

Vierailija
18.10.2014 |

Siis olen itse ilmoittanut te-toimistolle halukkuuteni tehdä työkokeilua jossakin päiväkodissa tai vanhustenkodissa. Minulle soitettiin että paikka X on ilmoittanut TARVITSEVANSA harjoittelijaa. Eikö tälläisessä tapauksessa kuuluisi PALKATA työntekijä, eikä ottaa harjoittelijaa tekemään "ilmaista" työtä? Mielestäni on eri asia jos harjoittelija itse ottaa yritykseen yhteyttä.

Mietiskelin vain :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaikeaa ymmärtää siinä, että tarvitaan henkilöä joka mahdollisesti ei ole itsenäinen, ammattitaitoinen tai pätevä ja josta syntyy vähemmän kustannuksia kuin palkattavasta?

Vierailija
2/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen. Firmat käyttää harjoittelijoita liukuhihnalta korvaamaan työntekijän palkkaamisen säästääkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Kokoomus!

Vierailija
4/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mä kyllä tajuan sen mutta miten tälläinen on millään tavalla hyväksyttävää, sitä en ymmärrä? Te-toimiston työntekijä vielä sanoi että heille on soitettu että he TARVITSEVAT työkokeilijaa. Jaa niihin työtehtäviin mihin palkatut työntekijät ei suostu, esim. siivoukseen :) No mutta sittenhän se selviää kun sinne menen, ihan mielenkiinnolla kyllä odotan mitä siellä on vastassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä