Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä voin tehdä ?

Vierailija
18.10.2014 |

Olen 15v nuori, jolla on ihana ja rakastava äiti, joka on minulle todella tärkeä. Nyt parin vuoden aikana mittani on kumminkin alkanut täyttymään, koska melkein ainoa asia mistä perheen sisällä keskustellaan, on äitin työasiat. Aamulla kun herään, alkaa äidin jatkuva työasioista puhuminen/valittaminen, äidin työkaverit soittelevat pitkin päivää ja he puhuvat työasioistaan joskus jopa tunteja. Illalla kun laitan nukkumaan, viimeinen asia minkä kuulen on se, kun äiti juttelee iskälle heidän makuuhuoneessaan omista töistään.

Mitä teen? Olen niin kyllästynyt äidin juttuihin ja ne masentavat minua itseänikin. Aina kun äiti ei puhu töistään, hän on ihana höpöttelijä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hänelle kaikista sinua kiinnostavista asioista. Kerro tapahtumistasi koulupäivän aikana ja harrastuksistasi, käykää yhdessä vaikka museoissa tai kävelyllä tms. Voitte myös harrastaa jotain yhdessä esimerkiksi työväenopistossa.

Kerro, että haluaisit kuulla hänestä itsestään, hänen lapsuudestaan, vanhemmistaan, harrastuksistaan jne. Lisää, että hänen työnsä on varmasti mielenkiintoista ja haastavaa, mutta olisi mukavaa jutella monista muistakin asioista.

Vierailija
2/2 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 11:05"]Puhu hänelle kaikista sinua kiinnostavista asioista. Kerro tapahtumistasi koulupäivän aikana ja harrastuksistasi, käykää yhdessä vaikka museoissa tai kävelyllä tms. Voitte myös harrastaa jotain yhdessä esimerkiksi työväenopistossa.

Kerro, että haluaisit kuulla hänestä itsestään, hänen lapsuudestaan, vanhemmistaan, harrastuksistaan jne. Lisää, että hänen työnsä on varmasti mielenkiintoista ja haastavaa, mutta olisi mukavaa jutella monista muistakin asioista.
[/quote]

Kiitos :) Pitääkin alkaa soveltamaan jo heti tänään näitä neuvoja.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla