Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni yritti kuristaa minut kun nukuin

Vierailija
18.10.2014 |

Sain taisteltua itseni pihalle ja soitin naapurista poliisit jotka vei sen putkaan. 5 vuotta yhdessä eikä KOSKAAN ole ollut väkivaltainen eikä minkäänlaisia merkkejä tuollaisesta! Hui helvetti!!!! Ollaan ihan normaali pariskunta, eikä mitään syrjäytyneitä. 

Mietin sitä vaan, että miehen äidillä on skitsofrenia, voisiko tuo olla oire siitä? Muuta en kertakaikkiaan keksi. Viimeksi ennen nukkumaanmenoa pussailtiin ja kaikki oli hyvin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:17"]

Lääkäriin, rikosilmoitus ja lähestymiskielto. Toimi.

[/quote]

Joo, ehdottomasti. Ja jospa saan tavarat jotenkin pois täältä niin ettei tarvisi nähdä häntä. Psykoosi ois varmaan mahdollinen. En voi millään muulla selittää. Kaikkein kauhein mahdollinen skenaario- omasta rakkaasta poikaystävästä joka on hellä ja rakastava, tulee tuollainen.. hullu. En voi uskoa tätä todeksi..

ap
[/quote]

Mm minulla on skitsofrenia, ja kerran kun psyyke alkoi heittelemään todella pahasti (en sitten tiedä olinko menossa psykoosiin), tuli pakottava tarve hyökätä poikaystävän kimppuun. En saanut ajatuksia pois siitä, miltä tuntuisi tappaa hänet, ja ihan normaali pariskunta ollaan. Ei oltu riidelty, eikä mtn sellaista ennen sitä. Mun kohtaus meni siihen, että poikaystävä pelästy mun katsetta ihan helvetisti, oli kuulemma niin kylmä, kuollut ja samalla todella vihainen, ja otti minut tiukkaan halaukseen (enemmän kiinnipito-ote) ja rauhoituttuani kävi hakemassa mulle mun lääkkeet. Puhu jälkeenpäin, miten pelkäsi silloin mua. Mietti jo ulos lähtemistä, mutta päätti sittenkin tulla mun luokse ja pitää kinni.

Syön psykoosilääkkeitä ja rauhoittavia.

Mietin lähtöä suhteesta, koska ei tämmönen ole ollenkaan tervettä, mutta yhä me ollaan yhdessä. Ollaan kummatkin vajaa 20-kymppisiä. Jos samantapainen iskee vielä uudelleen, niin se on sit osastolle. Mun poikaystävä on vähän päälle 2m ja muutenkin iso mies, että tuskin olisin kovin pahasti häntä pystynyt vahingoittamaan, onneksi. En yritä millään tapaa puolustella poikaystävääsi, vaan lähde, kun vielä voit.

Vierailija
22/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tee  ilmoitusta viranomaisille, olet osittain vastuussa jos tämä hullu tappaa jonkun naisen.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on eroottinen fiksaatio kuristamisesta. Siis että kiihottuvat siitä, että kuristetaan, tai siitä, että saavat kuristaa. Tarkoitus ei siis ole tappaa, joskin vahinkoja sattuu. Eli jos se yhtään lohduttaa, niin ei välttämättä yrittänyt tappaa sua. 

http://www.divamiranda.com/blog/tag/asfyksiaatio/

Vierailija
24/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Olikohan joku jännäjörnijä taas valittu mieheksi? T. mies.

Vierailija
25/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:09"]

Joillakin ihmisillä on eroottinen fiksaatio kuristamisesta. Siis että kiihottuvat siitä, että kuristetaan, tai siitä, että saavat kuristaa. Tarkoitus ei siis ole tappaa, joskin vahinkoja sattuu. Eli jos se yhtään lohduttaa, niin ei välttämättä yrittänyt tappaa sua. 

http://www.divamiranda.com/blog/tag/asfyksiaatio/

[/quote]

eroottinen asfyksiaatio on kyllä ap:n kuvailemasta tilanteesta kaukana

Vierailija
26/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko sosiaalidemokraatti? Se voisi selittää tuon yrityksen kun tunnetusti sossut ovat psykopaatteja tai muuten mielisairaita.

Vierailija
27/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kukaan kenelle oikeasti kävisi näin, olisi täällä palstalla asiasta kertomassa?! Nimittäin sen verran järkyttävästä asiasta on kyse. Vastahan täällä joku epäili, että mies olisi kuristanut yöllä, joten olisko samaa provosarjaa...

Vierailija
28/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:00"]Jos et tee  ilmoitusta viranomaisille, olet osittain vastuussa jos tämä hullu tappaa jonkun naisen.

M40
[/quote]

Höpö höpö, todellakaan et ole missään vastuussa, vaikka poikaystäväsi tekisi mitä. Jokainen on vastuussa omista teoistaan tietenkin.
Siltikin lähde kun vielä voit!

Vierailija
29/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi vähän pelottaa :( Mun mies on ollut psykoosissa, mutta skitsofreniaa hänellä ei ole. Hänellä on ollut aistiharhoja ja aina välillä kärsii masennuksesta jne. Hän on ollut lievästi väkivaltainen mua kohtaan.

Vierailija
30/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap työtön? Ja sun mies kok?

Vierailija
31/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut ennenkin samantyyppisiä aloituksia. Mies kuristaa yöllä, on rintakehän päällä jne. Kuulostaa etäisesti tutulta... Hmmm....

Vierailija
32/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että yritti

Vierailija
33/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha provo! Kierrätystä...

Vierailija
34/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:19"]

Jätä se sika!

[/quote]Lopeta toi siaksi kutsuminen! 

Vierailija
35/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tämän saman tarinan palstalta ennenkin. Tämä taitaa olla jo kolmas samanlainen poikkis kuristaa -stoori. Hmm. Pelottavaa jos tällaisia tapauksia on näin paljon tai sitten ap:lla provosuoni sykkii.

Vierailija
36/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 12:13"]Hui! Olikohan joku jännäjörnijä taas valittu mieheksi? T. mies.
[/quote]

Taisit reputtaa luetunymmärtämisen jo alakoulussa?

Vierailija
37/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yleisen syyttäjän asiahan tuo on. Jos poliisi jo haki. Mut lääkärille tietry. Jaksamista sulle.

Vierailija
38/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, säälin miestäsi :(

Vierailija
39/39 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina ollut muutaman kerran. Jotain rajaa ap provolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi