Poikaystäväni yritti kuristaa minut kun nukuin
Sain taisteltua itseni pihalle ja soitin naapurista poliisit jotka vei sen putkaan. 5 vuotta yhdessä eikä KOSKAAN ole ollut väkivaltainen eikä minkäänlaisia merkkejä tuollaisesta! Hui helvetti!!!! Ollaan ihan normaali pariskunta, eikä mitään syrjäytyneitä.
Mietin sitä vaan, että miehen äidillä on skitsofrenia, voisiko tuo olla oire siitä? Muuta en kertakaikkiaan keksi. Viimeksi ennen nukkumaanmenoa pussailtiin ja kaikki oli hyvin.
Kommentit (39)
siis unissaan? ja sä soitat poliiseja? :D
En todellakaan ota vaikka mikä olisi, tää oli tässä. Heräsin siihen kun se oli mun rintakehän päällä ja ihan tosissaan kuristi. Sain tosiaan tapella henkeni puolesta ja olen ihan yltä päältä mustelmilla. En oo ikinä pelännyt niin paljon. Se katse, sellainen lasittunut ja tyhjä, ihan kuin hän olisi ollut eri ihminen. Ei puhunut mitään, ihan kuin jossain kauhuelokuvassa. Pakkaan tässä kamoja ja lähden kaverille.. en usko että voin koskaan olla enää yhdessä vaikka tuo johtuisikin sairaudesta!!
ap
Hui :O onneks oot kunnossa. Mulle tuli heti mieleen että olis jossain psykoosissa tms. ollu jos ei koskaan oo merkkejä väkivallasta näkyny.
Jos tämä ei ole provo, niin onpa seko äijä. Lähde ihmeessä kun vielä olet hengissä.
Tuliko sun perässä ulos? Puhuiko mitään missään vaiheessa?
Veikkaan myös psykoosia. Voi hyvinkin olla skitsofreniaa ja taipumus peritty äidiltä. Kurjaa, että joudut jättämään luultavasti sairaan ihmisen, mutta oma turvallisuus on ehdottomasti etusijalla!
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:11"]
Tuliko sun perässä ulos? Puhuiko mitään missään vaiheessa?
[/quote]
Ei tullut onneksi, eikä puhunut mitään. Kun lähdin ulos, jäi vaan tuijottamaan mua ikkunasta.. Tosi karmivaa!!
ap
Mietin ensin, että mies olisi voinut olla unissaan, mutta olisi kyllä varmasti herännyt kun ap kaikin voimin yrittää päästä alta pois.
Joko on vetänyt jotain, on psykoosissa tai sitten etukäteen suunnitellut tappavansa ap:n. Veikkaan kuitenkin psykoosia.
Menehän käymään lääkärillä näyttämässä vammasi ja kertomassa tapahtuneesta.
Lääkäriin, rikosilmoitus ja lähestymiskielto. Toimi.
Jos mies on jo naisen päällä ja kurkussa kiinni, niin kyllä vainaa on alla.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:17"]
Lääkäriin, rikosilmoitus ja lähestymiskielto. Toimi.
[/quote]
Joo, ehdottomasti. Ja jospa saan tavarat jotenkin pois täältä niin ettei tarvisi nähdä häntä. Psykoosi ois varmaan mahdollinen. En voi millään muulla selittää. Kaikkein kauhein mahdollinen skenaario- omasta rakkaasta poikaystävästä joka on hellä ja rakastava, tulee tuollainen.. hullu. En voi uskoa tätä todeksi..
ap
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:21"]
[/quote]
En oo kuollut.
ap
Lähden nyt kaverille, en vastaile varmaan pitkään aikaan. Kiitos vastauksista!
ap
Sillä on puhjennut psykoosi. Järjen valo on sammunut ja sairas hulluus on tilalla. Todella surullista. Otan osaa. Onni onnettomuudessa, että pääsit pakoon. Voimia tähän hirvittävään tilanteeseen.
P.S Minulla oli eräs sukulainen, joka aikoinaan ei päässyt pakoon samassa tilanteessa, vaan kuoli miehensä kuristamana.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:21"]
[/quote]
En oo kuollut.
ap
[/quote]
aivan eli tarina ei ole tosi tai sitten lisäät kertoimia siihen.
Älä ota takaisin vaikka miten ryömisi ja anelisi! Ensi kerralla et ehkä pääsekään pakoon.