työskentelen marketin kassalla, kysy minulta jotain
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:51"]Koska siirrtytään talviaikaan?
[/quote]
26.10, klo 3 :)
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:52"]Mitä kuuluu?
[/quote]
ihan hyvää kuuluu, paitsi ärsyttää että huomennakin on työvuoro. =)
Mikä on vastauksesi näille "ei ole hintaa, on varmaan ilmainen", "en tarvi kuittia kun ei saa verotukseen" -tyypeille?
Mitä mieltä olet jos joku mies kysyy numeroasi maksaessaan ostoksia
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:56"]Mikä on vastauksesi näille "ei ole hintaa, on varmaan ilmainen", "en tarvi kuittia kun ei saa verotukseen" -tyypeille?
[/quote]
Vaivaantunut hymy ja tekonauru. :D
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:57"]Mitä mieltä olet jos joku mies kysyy numeroasi maksaessaan ostoksia
[/quote]
Mulle on itseasiassa kerran näin käynyt. Riippuu tyypistä, tätä kysyjää kutsun nykyään lapseni isäksi. :D
Onko nuorten miesten penikset mielessä? :) Pidätkö Loirin Nauravasta kulkurista?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:17"]Onko nuorten miesten penikset mielessä? :) Pidätkö Loirin Nauravasta kulkurista?
[/quote]
Ihan on oman miehen vehkeet mielessä, eikä sekään kauhean vanha ole. :) En ole oikein Loiri fani :)
Millainen olisi sinun lempijäätelöannos? Voiko pientä penistä kompensoida esim. isoilla hauiksilla tai muulla?
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 10:24"]Millainen olisi sinun lempijäätelöannos? Voiko pientä penistä kompensoida esim. isoilla hauiksilla tai muulla?
[/quote]
Mä en pidä jäätelöstä, olen enemmän suolaisten herkkujen perään :) Ei voi kompensoida ja hauikset ovat aikaslailla yksi lysti miestä valitessa, kyllä se mitä (ylä)päässä liikkuu on tärkeämpää kuin ulkonäkö vaikka se ulkonäkökin vaikuttaa :)
Koska siirrtytään talviaikaan?