Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko täällä oli se kun citymarket potkas perheen

Vierailija
17.10.2014 |

Pihalle lapsen raivarin takia? Nyt mammat kapinaan! Tekis mieli laittaa jotain palautetta, eihän noin nyt vaan voi toimia. Ja myyjälle, joka toimi noin toivon erittäin paljon haasteellisia lapsia tulevaisuudessa 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina välillä ärsyttää huutavat tenavat, mutta eipä ole ikinä edes tullut mieleen mennä valittamaan myyjälle asiasta. Harvemmin sitä edes yhdellä osastolla (esim. leluosastolla) kovin kauan on, joten kiukutelkoot rauhassa. Mä otan tarvitsemani ja siirryn muualle, ei isossa kaupassa huuto kovin kauas kuulu.

Oman lapseni olisin vienyt kaupasta oma-aloitteisesti jos sais raivarin joka ei laantuis vartissa. Ei sellaisen kanssa kaupassakäynnistä tulis mitään. Tulen sitten myöhemmin kauppaan yksin ja hoidan ostokset. Onneks mulla on ollut kohtuu kiltit lapset, raivarit on olleet lieviä eikä kovin äänekkäitä. Kotona sitten karjuvat sen edestä :)

Vierailija
2/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mennä kiusaamaan lasta sinne leluhyllylle jos ei kuitenkaan saa lelua, se on ihan varma että tulee kiukku, ei se leluosasto ole siellä sitä varten että jätetään pennut sinne siks aikaa ku hoidellaan ostokset ja haetaan lopuks kyytiin ku ollaan kassalle menossa... ei kapinoida, koitetaan pitää muksut kärryissä ja opetetaan kärsivällisyyttä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:52"]

Järkevä ratkaisu. Jos vanhemmat eivät saa lastaan rauhoitettua vartissa, niin lapselle voi olla parempi päästä pois kaupasta.

Täytin turhaa valitusta turhan monen palstalaisen suosikkiroskalehdessä.

[/quote]

No ei ole oikea ratkaisu. Mitähän seuraavaksi, hitaat vanhukset? Vammaisina puhumattakaan, hekin voivat olla äänekkäitä tai liikkua epäsuotavalla tavalla jonkun mielestä joka ei halua häiriöitä omalle kauppareissulleen.

Vierailija
4/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vanhukset tuskin saavat vartin kestäviä itku-potku-raivareita sentään!

Vierailija
5/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein! Lämpimästi kannatan k.o. kaupan toimintaa!

Vierailija
6/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, lapsi oppii paljonkin tuosta että jos ei huuto lopu niin pois kaupasta kokonaan, muistaa varmasti seuraavalla kerralla.

Mä olen lapset opettanut pienestä pitäen että vaikka kaupassa mennään leluja katselemaan niin todellakin vain katsellaan, ei osteta. Esim sanonta ei osteta, tai ei ole meidän, menee pienenkin päähän :-)

Ei ole tullut vuosiin raivareita kun osaavat homman. Lapset 4 ja 6. Ja lisäksi käymme usein, oikeastaan melkein joka kerta,  katselemassa ja samalla näen mikä erityisesti näyttää kiinnostavan esim joulua silmällä pitäen. Me katsellaan kaupoissa aika paljon, olen vähävarainen joten ilo on sekin ja lapset oppii siitä ettei kaikkea tarvi saada omaksi vaikka kivalta näyttääkin. Sitten kun ollaan oikeasti hakemassa vaikka 20 euron lelua niin osaavat tarkkaan miettiä mikä olisi se paras valinta kun eivät sekoa leluosastolla :-)

Vierailija
7/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa lapsensa huutaa 15 minuuttia kaupassa?! 

Vierailija
8/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan 4 v puolen päivän aikaan syömättä ja ilman päiväunia kaupassa... Kannattais ehkä pitää niistä rytmeistä kiinni niin olis helpompaa kaikilla :)

Vierailija
9/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko se perhe siellä leluosastolla huudattamassa lasta vartin verran sen lelun edessä vai kulkivatko kaupassa muita ostoksia tehden ja lapsi huusi siinä mukana? Ihmettelen kyllä jos täytyy sinne leluosastolle jäädä pienen lapsen kanssa vartiksi "väittelemään" eli huudattamaan lasta ja siihen on ihan ok jo myyjänkin puuttua.

Vierailija
10/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni osaavat käyttäytyä kaupassa, en silti häiriinny muiden lapsista. Siis lapsista. Aikuisilta voi odottaa käytöstapoja, lapsilta ei aina.
Minä taidan lopettaa Vuosaaren Citymarketissa ruokaostokset ja siirtyä Prismaan.
Luulisi olevan joku sivistyneempikin tapa kuin heittää asiakkaat pihalle.
Meillä on aika monta lasta ja suuret määrät kannamme rahaa ruokakauppaan. Mutta lapsivastaista toimintaa en siedä.

Vierailija
11/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:28"]

Lapseni osaavat käyttäytyä kaupassa, en silti häiriinny muiden lapsista. Siis lapsista. Aikuisilta voi odottaa käytöstapoja, lapsilta ei aina. Minä taidan lopettaa Vuosaaren Citymarketissa ruokaostokset ja siirtyä Prismaan. Luulisi olevan joku sivistyneempikin tapa kuin heittää asiakkaat pihalle. Meillä on aika monta lasta ja suuret määrät kannamme rahaa ruokakauppaan. Mutta lapsivastaista toimintaa en siedä.

[/quote]

Mä taas aion käydä kyseisessä kaupassa entistä useammin! 

Vierailija
12/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:28"]Lapseni osaavat käyttäytyä kaupassa, en silti häiriinny muiden lapsista. Siis lapsista. Aikuisilta voi odottaa käytöstapoja, lapsilta ei aina.
Minä taidan lopettaa Vuosaaren Citymarketissa ruokaostokset ja siirtyä Prismaan.
Meillä on aika monta lasta ja suuret määrät kannamme rahaa ruokakauppaan. Mutta lapsivastaista toimintaa en siedä.
[/quote]

Kimppaan! Vuosaaren cittari boikottiin!!!

Vierailija
13/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:28"]Lapseni osaavat käyttäytyä kaupassa, en silti häiriinny muiden lapsista. Siis lapsista. Aikuisilta voi odottaa käytöstapoja, lapsilta ei aina.
[/quote]

Kimppaan! Vuosaaren cittari boikottiin!!!
[/quote]

Siis KOMPPAAN! :) tämä iPhone muuttaa sanoja..

Vierailija
14/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista lakata käymästä jossain kaupassa sen takia, että joku uhmaikäinen on huutanut siellä kitapurje levällään. Nämä nykyajan someprotestit ovat tosi lapsellisia. Yhtä lapsellisia kuin se uhmaikäinen lelunhaluaja.

Vierailija
15/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min on kyllä todella pitkä aika lapsen huutaa, varmaan mennyt jo ihan hysteeriseksi se lapsi. Vanhempien olis pitäny puuttua asiaan jo paljon aikaisemmin, olen ihan järkyttynyt. onneksi sentään kaupassa joku huolestunut tajusi puuttua asiaan!

Vierailija
16/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mene Citymarketiin ennenkuin sieltä on esitetty julkinen anteeksipyyntö. Lapsi on lapsi ja tiettyyn ikään kuuluu itkupotkuraivarit ja aikuinen ei ole aikuinen, jos hän ei sitä kestä.

Hyi häpeä Citymarketin henkilökuntaa. 

Vierailija
17/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että kyseisestä citymarketista on heitetty asiakkaat pihalle, huonoa asiakaspalvelua sieltä on aina ennenkin saanut. Ei mitään uutta siis.

Vierailija
18/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tekisit. Tiedetään sitten kuka teistä on täydellinen - vie sinne lapsesikin. Ja varo, ettei murunen vaan häiritse ketään asiakasta tai kaupan tätiä.

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:52"]

Järkevä ratkaisu. Jos vanhemmat eivät saa lastaan rauhoitettua vartissa, niin lapselle voi olla parempi päästä pois kaupasta.

Täytin turhaa valitusta turhan monen palstalaisen suosikkiroskalehdessä.

[/quote]

Samaa mieltä. Jos asuisin lähempänä, siirtyisin tuon Citymarketin asiakkaaksi.

[/quote]

Vierailija
19/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin lapsena huutanut kaupasta olisi minut viety autoon samantien. Meidän perheessä ei kiukuttelua hyväksytty ja ihan iloinen ihminen minusta on tullut.
Miksi vanhemmat ei enää kasvata lapsiaan?

Vierailija
20/41 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emme me lopeta siellä käymistä lapsen huudon takia vaan sen takia, että siellä ei siedetä lapsen huutoa. Lapset eivät aina ole hiljaa. Aikuisilta täysijärkisiltä voi odottaa ja olettaa käytöstä, mutta lapset ja vamaiset ovat ihmisiä, jotka eivät aina hallitse itseään. Ei heitä silti tarvitse häätää pois silmistä

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:33"]

Lapsellista lakata käymästä jossain kaupassa sen takia, että joku uhmaikäinen on huutanut siellä kitapurje levällään. Nämä nykyajan someprotestit ovat tosi lapsellisia. Yhtä lapsellisia kuin se uhmaikäinen lelunhaluaja.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän