Olenko ainoa joka ei tajua Ela hypetystä?
Siis ihan positiivinen tyyppi, mutta en pitäisi minään penaalin terävimpänä kynänä. Ei osaa laulaa ja oma musiikki ihan hanurista.
Mikä tää juttu on? Ulkonäkökin on kuin Alex Stubbin pikkuveli.
Kommentit (12)
Oon aina inhonnu Elaa. Ällö jätkä.
En ole tajunnut koko ukkoa ennekuin kuulin Nauravan kulkurin. Lahjakas kaveri.
En oikeastaan pidä räpistä, mutta en sanoisi elaa lahjattomaksi. Lisäksi tuo positiivisuus on ihan piristävää tuon synkistelyn keskellä.
N. 15 sekuntia pystyin katsomaan vain elämää ennen kuin suunnaton myötähäpeä pakotti vaihtamaan kanavaa. Plus nuo on kaikki niiiiin teennäisiä.
no eihän tuota voi kattoa ilman, että alkaa itteeki hymyilyttää :)
Taas tää pikkupoika-efekti... kun mies näyttää pitkäksi venähtäneeltä pyöreäposkiselta, iloiselta pikkupojalta, niin se on mammojen mielestä niiiiiiiin söötti! Viis siitä, että on hirvee. Sama pätee siinä kammottavassa läskissä kiinteistövälittäjässä ja Venäjän lahjassa läski-juoppo Villessä! Ihkuja kun ne on niin pörrösiä ja iloisia kuin pienet pojat
Ihan kiva, että Cheekin tultua kuuluisaksi Elastinen ja itse asiassa muutkin alan alkuperäiset ja oikeat toimijat ovat muuttuneet eräänlaiseksi Cheekin vastavoimaksi, empaattiseksi kunnon mieheksi. Siitä pidän.
Toiseksi on ihan hauska paikallinen ilmiö tämä, että just tuon genren artistista tulee positiivisuuden lähettiläs. En tunne vastaavia tapauksia isosta maailmasta.
Itseäni kuitenkin hymyilyttää vain se, että Ela muistuttaa Kummeli-hahmoja Tero Nuppia ja Esa Nahkaa. :D
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:13"]
Taas tää pikkupoika-efekti... kun mies näyttää pitkäksi venähtäneeltä pyöreäposkiselta, iloiselta pikkupojalta, niin se on mammojen mielestä niiiiiiiin söötti! Viis siitä, että on hirvee. Sama pätee siinä kammottavassa läskissä kiinteistövälittäjässä ja Venäjän lahjassa läski-juoppo Villessä! Ihkuja kun ne on niin pörrösiä ja iloisia kuin pienet pojat
[/quote]
Kiinteistövälittäjä on HIRVEÄ. Läskiin tukehtuva puheääni. Ylipäätään, kiinteistövälittäjä. Huijariala.
Isä Mitro tuli kanssa mieleen. Jouluomenan näköinen mies, jossa vähän pyllylletaputtelijan fiilistä. Niistä suomalaiset tykkää.
Juoppo näyttelijä-toimittaja taas, mä luulen että ihmiset vain kokee jotain ylemmyyttä, kun ne näkee sen itkevän krapulassa pipo lysyssä. Lisäksi se on superjulkkis Venäjällä, mikä on jotain mystistä meille. Arvostan todella paljon suomensukuisten kansojen esittelyyn keskittynyttä sarjaansa, mutta enpä tiedä itse miehestä, lähinnä tulee paha olo, kun se dokaa niin paljon.
Ela on tuote nykyään, mutta OK vastavoima Keekille.
Musta Elan hymy näyttää yhtä väkinäiseltä kuin missien nykivät posket finaalissa.
Ap, vedä foliohattu päähäsi ja mene nukkumaan :D.
Et ehkä ainoa, mutta yksi harvoista. Paljonhan on tietty niitä, jotka ei räpistä pidä, mutta kyllähän Ela on persoonana ihan älyttömän valloittava. Jos nyt vertaa vaikka Keekkiin.