jos olisi pakko nusasta jotain vain elämää
Artistia, kuka se olisi?;-)
Itse valitsisin varmaan Samulin.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:40"]
Mieluummin poistattaisin sukuelimeni, kun tekisin sen kauhean teon kenenkään Vain Julkkisten Itkua- ohjelman sankarpojan kanssa.
[/quote]
Ei ollu pakko valita sankarpoikaa, saa valita myös tytön.
Jenni tai Paula. Valinta ois vaikea. Tykkään naisista!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:47"]Ela on ehkä vähän liian nuori makuuni, joten vaihtoehdot ovat Toni ja Samuli. Kummaltakohan sais parhaimmat kyydit. Toni on varmaan sellainen nopea kova rynkytys, Samuli taas aistikkaampi ja hitaampi. Vastaan Samuli.
[/quote]
ei vittu mikä analyysi :'D
Paula vesala, jos olisi ihan pakko :/
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:47"]Ela on ehkä vähän liian nuori makuuni, joten vaihtoehdot ovat Toni ja Samuli. Kummaltakohan sais parhaimmat kyydit. Toni on varmaan sellainen nopea kova rynkytys, Samuli taas aistikkaampi ja hitaampi. Vastaan Samuli.
[/quote]
[/quote]
Loistoanalyysi. Sitä paitsi ajattelen samoin
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:47"]Ela on ehkä vähän liian nuori makuuni, joten vaihtoehdot ovat Toni ja Samuli. Kummaltakohan sais parhaimmat kyydit. Toni on varmaan sellainen nopea kova rynkytys, Samuli taas aistikkaampi ja hitaampi. Vastaan Samuli.
[/quote]
[/quote]
Loistoanalyysi. Sitä paitsi ajattelen samoin
[/quote]
minä taas veikkaan että Toni voisi olla oikeinkin hellä otteissaan, siinä on jotain nallekarhumaista. Samuli taas on aika tosikko.
Vesa-Mattia voisi vetäistä kunnolla perseeseen samallakun se esittää Nauravan Kulkurin!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:40"]
Vesa-Matti Loiri tietenkin! Toivottavasti laulaisi samalla sitä Ihmisten edessä.
[/quote] Ja sen jälkeen armon jonka jälkeen voitte itkeä itsenne uneen
Samuli, eikä tarttis edes olla pakko. Sitten Toni (kuulemma ihan ok kyydit, ei rynkytystä, kuten joku epäili) ja vikaksi Ela. Vesku ja mimmit ei sytytä.
Toni koska tahansa, missä vaan. Ilman pakkoakin.
Vesku ehkä karismaattisin, mutta hieman liian vanha minulle. Samuli on raamikas ja herkkä, mutta pelkäisin hänen alkavan itkeä session päätteksi. Myös S:n uskonnollisuutta vierastan. Elastisella paras kroppa ja lähinnä omaa ikääni. Ehkä toiseksi paras ehdokas. En kuitenkaan pidä hirveästi Elastisen musiikista ja musiikkimausta (ja ko. musiikkigenren arvoista). Valintani olisi Toni, koska hänen älykkyys on seksikästä. Tonin kanssa olisi myös eniten yhteistä (samankaltainen arvomaailma ja samoja kiinnostuksenkohteita). :)
Toni ja Jenni (olen nainen, mutta Jennin kohdalla voisin kokeilla jotain muuta kuin heterokeksii)
Paula, vaikken oo ees lesbo. Mutta jos noista pitäs valita, niin ehdottomasti Paula. Toka vaihtoehto sit Vesku. Olen samoja ikiä Edelmannin kanssa.