Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vaatii...

Vierailija
08.09.2021 |

Ihan viimeisimpien vuosien aikana on tilanne kotona muuttunut sellaiseksi, että vaimon orgasmi teettää aivan järjettömän paljon työtä... Siinä missä joskus aikoinaan riitti kun miehekkäästi poseeraten asettelin hänet vaikkapa polvilleen, pyörittelin hetken sormia klitoriksella, ja annoin sen jälkeen palaa kiihtyvällä tahdilla, hyvän kokoisella kullillani...

Nykyään ei meinaa mikään asento toimia, enkä löydä sellaista rytmiä työstämiseen, joka johtaisi vaimon laukeamiseen :(

Syö miehisyyttä tämä... Mitä voisin tehdä, omakin laukeaminen on jotenkin paljon heikompi, kun nainen ei vaikeroi kiimoissaan..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin minun mies. Lakkasi edes yrittämästä tai tekemästä muutakaan joka auttaisi minua nauttimaan.

Vierailija
2/14 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin minäkin, annat ensin suuseksillä ja sormettamalla orgasmin ja nait vasta sitten.

Meillä tuo siirtyminen tapahtui sujuvasti. Sitä mukaan kun naidessa orgasmi vaikeitui annoin seuraavan suuseksillä varmuudeksi. Ekat kymmenet vuodet naimalla vaimon halujen mukaan ja viimeisen lähemmäs kymmenen vuoden suuseksillä varman päälle, vaimon halujen mukaan.

Eli suomeksi kannattaa olla hereillä ja muuttaa tapoja sen mukaan millä saa tyydytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimo, mitä rupeat stressaamaan jonkun vanhan akan tähden.

Vanha pihalle ja haet nuoremman tilalle - problem solved.

Vierailija
4/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmiset muuttuvat. Kyllä mekin nuorina ja vastarakastuneina noin neljännesvuosisata sitten usein tultiin yhtä aikaa pannessa, lähes ilman mitään käsi- tai suupelejä ennen yhdyntää. Mutta nykyään puoliso ei saa ilman klitoriksen hyväilyä ja minä taas laukean edelleen melko nopsaan yhdynnässä, joten hoitelen yleensä ensin puolisolle orgasmin, sitten pannaan ja minä laukean, ja joskus vielä lopuksi hoidan puolisolle toisen orgasmin.

Vierailija
5/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ei vaadi mitään, mutta kun 60 lähestyy niin aika paljon sitä lirputtamista ja liukuvoidetta saa olla että hän tulisi. Minäkin tarvitsen pillereitä. Enpä tiedä, onko ennen vanhaan seksi loppunutkin joskus vaihdevuosien aikaan ja vaikka papparaiset on härskejä jutelleet, niin tuskin niilläkään on enää vehkeet pelanneet, kun ikänsä polttaa pilliklubia?

Nyt on lääkkeet, voiteet ja sähköiset suristimet, mutta vähän pitkämielisyyttä saattaa puolisolta vaatia. Koska työkenttä on kuitenkin kiinnostava, niin aivan varmasti tarjoan leidille orkut vaikka kahdeksankymppisenä jos vaan kiinnostusta riittää.

Vierailija
6/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tärytellyt itsensä tunnottomaksi leluillaan? Ei enää luonnollinen tunnu missään.

Vierailija
7/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaimolle zestra orgasmi öljyä( tai sensuva on hemp) , lasinen anaalitappi ja itselles neopreeninen penisrengas.

Tällä kombolla meikä alkoi saamaan orkkuja peräjälkeen vaikka on vaikeat terveydelliset haasteet.

Sitten kunnolla kiihotusta.

Itsellä ainakin vaatii snadisti kinkympää menoa, että saa kunnolla kiihkon päälle.

T. Nainen joka nuorena sai 15 sekunnissa sarja orgasmeja ja jonka orkut olivat hukassa mutta noilla konsteilla palasi takaisin.

Vierailija
8/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko miehet jaksaa nähdä naisensa eteen vaivaa jos ongelmia tulee asian suhteen? Olen tuo eka kommentoija ja meillä ihan oikeasti mies ei halua/jaksa nähdä vaivaa. Liian työlästä. Ja ihan oikeasti olen ajatellut asian olevan normaalia kun ikää tulee ja hyväksynyt asian hiljaa mielessäni.

N37

Vierailija
9/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Niin, ihmiset muuttuvat. Kyllä mekin nuorina ja vastarakastuneina noin neljännesvuosisata sitten usein tultiin yhtä aikaa pannessa, lähes ilman mitään käsi- tai suupelejä ennen yhdyntää. Mutta nykyään puoliso ei saa ilman klitoriksen hyväilyä ja minä taas laukean edelleen melko nopsaan yhdynnässä, joten hoitelen yleensä ensin puolisolle orgasmin, sitten pannaan ja minä laukean, ja joskus vielä lopuksi hoidan puolisolle toisen orgasmin.

Näin pitää miehen toimia! Yes.

Vierailija
10/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vinkki: pistä esinahan alle liukkaria ennen jutun alkua,  jo esileikin alku vaiheessa pistä penis sisään pilluun, anna olla vain sisällä ja hyväile häntä, älä ala panemaan, vähän voi liikuttaa ja estä vaimosi lanneliikkeet ja voi myös sormettaa klittaa, tässä vaiheessa rouva voi jo alkaa lämmetä ja haluaisi ruveta panemaan, mutta jos näin kävisi, niin et ala panemaan vaan nuole hänen kauneintaan mahdolliseen orgasmiin ja nuolemisen jälkeen panet kuin kani tai norsu!

Seksiterapeutti Juppe Puputti

Vierailija
11/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko miehet jaksaa nähdä naisensa eteen vaivaa jos ongelmia tulee asian suhteen? Olen tuo eka kommentoija ja meillä ihan oikeasti mies ei halua/jaksa nähdä vaivaa. Liian työlästä. Ja ihan oikeasti olen ajatellut asian olevan normaalia kun ikää tulee ja hyväksynyt asian hiljaa mielessäni.

N37

Olen tuo toka kommentoija ja minusta omalle rakkaalleen tuotetaan nautintoa kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla keinoilla mitä vain keksitään. Jos mies ei pitä omaa rakastaan hyvänä, niin ketä sitten?  Toki jos mies on luuseri, niin heittää pyyhkeen kehään, heti kun menee vaikeaksi ja vaivalloiseksi.

Vierailija
12/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vinkki: pistä esinahan alle liukkaria ennen jutun alkua,  jo esileikin alku vaiheessa pistä penis sisään pilluun, anna olla vain sisällä ja hyväile häntä, älä ala panemaan, vähän voi liikuttaa ja estä vaimosi lanneliikkeet ja voi myös sormettaa klittaa, tässä vaiheessa rouva voi jo alkaa lämmetä ja haluaisi ruveta panemaan, mutta jos näin kävisi, niin et ala panemaan vaan nuole hänen kauneintaan mahdolliseen orgasmiin ja nuolemisen jälkeen panet kuin kani tai norsu!

Saako ennen tuota viimeistä nuolentavaihetta ottaa sen pippelin pois pinpistä? Kyselee Epätietoinen Mutta Suoraselkäinen Rautakanki

Vierailija
13/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä onneksi oikeita miehiä, oikeita todellakin!!!

Vierailija
14/14 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako ennen tuota viimeistä nuolentavaihetta ottaa sen pippelin pois pinpistä? Kyselee Epätietoinen Mutta Suoraselkäinen Rautakanki

Voi ottaa, jopa välttämätöntä jotta prosessi eteneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme