Surkein ruoka mitä olet koskaan syönyt?
Kommentit (26)
Mun omatekemä "intialainen". Hyi h*lvetti. Lens roskiin vaikken periaatteesta heitä ruokaa pois.
Ns. risotto koulun ruokalassa 80-luvun alussa. Se oli harmaaksi, kiinteähköksi klimpiksi keitettyä puuroriisiä ja jauhelihahitusia.
Pirkan kanaviillokki, josta puuttui kana.
Koulun maksalaatikko. Aivan karmea haju.
Isoäidin makkarakalakeittoa. Huttunen oli nimi.
Joku suomalainen ruoka varmaan... Ulkomailla olen syönyt parasta ruokaa. Suomalaista kulttuuria ei ole, onneksi tällainen ra.sistispiirteinen isä'nmaallisuuskin on tulossa tiensä päähän kun maailma twiitaa ympäri maapallon, päivittää FB statuksiaan Quitossa ja metsästää netistä 65 euron halpalentoa Vietnamiin. Maailmankansalaisuuden rinnalla vaakunaleijonan kultainen kiilto himmenee nopeasti mattapintaiseksi rihkamaksi.
Söin yhdessä ravintolassa missä julkkiskokki oli käynyt vähän kuppilaa laittamassa kondikseen.
No siitä kokin käynnistä oli jo vuosi vierähtänyt, joten olivat varmaan palanneet vanhaan sontaansa takaisin. Söin Metsästäjänleikkeen.
Sienikastike = Valmiiseen kermakastikkeeseen nakattu muutama paistettu sieni joukkoon ja lämmitetty mikrossa.
Perunamuussi = jostain ihme jauhoista tehty kun oli ihan tasaista, mutta outo koostumus silti.
Leike = Paneroitu millä lie jauhoilla ja rasvalla kun kuoriutui itsestään pinnalta pois ja oli vetistä.
Palvelu = Priljanttia.
Maksa ruuista lentää laatta 🤮🤮 kasvispöperöt on kans 🤮🤮
Pinaattikeitto kansakoulussa,yöks
No ei sitä nötköttiä kannata paljaaltaan syödä. Tekee munakkaan ja laittaa sitä ruisleivän päälle.
Minestronekeitto, huonosti tehty lasagne, rasvainen sienipiirakka ja lista jatkuisi.
Pastanttipuuro
Lipeäkala
Graavilohi
Lohikippo..ei jatkoon, kauhee maku ja väkisin söin kun oli niin kallis😅
Kysymys kyllä kuului että surkein ruokasi jota olet syönyt ei inhokki ruokasi.
Näyttää siltä että moni vastaa vain ruuan josta ei pidä. Vaikka oma lempiruokakin voi olla surkeasti tehty.
Minä katsoin muuten noita kippoja kaupassa, ja luulin että ainekset ovat kuivattuja? Ei sit vissiin?
Vierailija kirjoitti:
Lohikippo..ei jatkoon, kauhee maku ja väkisin söin kun oli niin kallis😅
Minä taas pidin tästä, vaikka kallis oli minunkin mielestäni.
Kastiketta oli liian paljon ja peitti makua, ensikerralla jätän kokonaan sen pois.
Saletisti joku omista pöperöistäni, jonka yritin tehdä nopeasti ja helposti.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä nötköttiä kannata paljaaltaan syödä. Tekee munakkaan ja laittaa sitä ruisleivän päälle.
Miten niin ei paljaaltaan? Ihan parasta niin kun nälissään vetää haarukalla lastuja!
Finskin kaukolennolla mac&cheese päivällisenä.
Ainoa kerta kun lennettiin pitkiä lentoja finskillä. Syystä