Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikuisesti sinkku ylipainoni takia

Vierailija
17.10.2014 |

En mä enää mitään muutakaan selitystä tälle keksi. Kasvoni ovat ihan kauniit, kropan mallikin tiimalasia, mutta painoa on liikaa. Tiedän sen itsekin. Luonteeltani olen rauhaa rakastava, ehkä hieman hiljainen mutta en kuitenkaan mikään kynnysmatto. Olen pohdiskeleva tyyppi, mutta huumorintajua minulta ei puutu. Pitkäpinnainen, luotettava, empaattinen, fiksu, herkkä ja kiltti.

Musta kiinnostuvat vain vanhat miehet, varatut, mt-ongelmaiset ja pelimiehet. Kukaan tavallinen, normaali mies ei huomaa mua.

En jaksa enää odotella rakkautta saapuvaksi. Tein päätöksen, että mun elämässä ei enää ikinä tule olemaan romantiikkaa ja rakkautta. En edes haaveile sellaisesta. Haluan elää vain yksin ja erakoitua sitten, kun lapset muuttavat kotoa pois.

Ja kyllä, mä laihdutan koko ajan. Mutta koska mä en kelpaa ylipainoisena kenellekään, en myöskään huoli ketään normaalipainossa ollessani, sillä en tahdo jakaa elämääni noin pinnallisten ihmisten kanssa. Laihdutan itseäni varten, en siksi että sen jälkeen kelpaisin jollekin.

Pitäkää tunkkinne.

Ai niin. Ennenkuin joku ehtii sanomaan, niin ei, en ole katkera, en läheisriippuvainen, en epätoivoinen. Ja olen etsinyt ja ollut etsimättä, aivan sama lopputulos tässä on silti.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, ettet saa miestä. Mulla on lihavuudesta huolimatta miehiä riittänyt melkein liiaksikin asti, tosin ehkä ne on olleet noita sun mainitsemia "viallisia"... Jos sulla on itsellä liian kovat vaatimukset? Tai ongelma on tuo odottaminen? Oletko etsinyt miestä, tapaillut miehiä, kokeillut nettideittalua  ym? Tai sulla on huono tuuri? Tai joku muu ei-haluttu ominaisuus, jota et huomaa/myönnä? Ei millään pahalla. :) Kunhan pohdin vaihtoehtoja.

Vierailija
22/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Maukka Perusjätkä lauloi: "Kuka käski olla läski -TSEMPPAA !"

Eli lenkille ja salille sitä ja lopeta tuo surkuttelu. Ja sipsipussit ja karkit roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:32"]

Tiedän olevani tosi lihava, ei sitä tarvitse minulle kertoa. Jotenkin vain olen kuvitellut, että koska maailmassa näyttää olevan paljon muitakin yhtä lihavia tai jopa lihavampia kuin minä -ja siis onnellisesti parisuhteissa ja rakastuneina, niin ehkä minäkin sitten voisin olla yksi heistä. Ajattelin naiivisti, että koska olen luonteeltani muuten mukava ja tasapainoinen enkä kasvoiltanikaan rumimmasta päästä, niin mulla ois ihan hyvät mahikset löytää se rakkaus. Mutta ei se menekään niin. Ehkä ne kaikki muut lihavat on löytäneet kumppaninsa ennen lihavaksi tulemistaan tai jotain.

Ja en viitsi edes kommentoida tuohon "katseletko itse lihavia miehiä" -en ole huomannut että parisuhteissa kumppanit olisivat ruumiinrakenteiltaan molemmat samanlaisia.

[/quote]

Huoh. Ei molempien tarvitsekaan olla samanlaisia, mutta pointti oli se, että huolisitko sinä itse todella lihavan miehen? Jos et, niin miten voit sitä vaatia miehiltäkään?

[/quote]

Jos pointti on se, ettei molempien tarvitse olla samanlaisia, niin mitä ihmettä tällä on sitten tekemistä sen asian kanssa, millaisia miehiä MINÄ huolisin? On olemassa pareja, joissa nainen on lihava ja mies normaalipainoinen -onhan nuokin naiset siis joku normaalimies huolinut? Samoin toisinpäin.

Ja ennenkuin lähdet revittelemään asialla sen enempää, niin en ole missään viestissä kertonut, millainen miestyyppi minuun vetoaa. Kyse on siitä, että MUSTA ei kiinnostu yksikään normaali ja tavallinen mies. Huomaatko, puhun luonteenpiirteistä, en ulkonäöstä .

Vierailija
24/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:54"]

En voi uskoa, ettet saa miestä. Mulla on lihavuudesta huolimatta miehiä riittänyt melkein liiaksikin asti, tosin ehkä ne on olleet noita sun mainitsemia "viallisia"... Jos sulla on itsellä liian kovat vaatimukset? Tai ongelma on tuo odottaminen? Oletko etsinyt miestä, tapaillut miehiä, kokeillut nettideittalua  ym? Tai sulla on huono tuuri? Tai joku muu ei-haluttu ominaisuus, jota et huomaa/myönnä? Ei millään pahalla. :) Kunhan pohdin vaihtoehtoja.

[/quote]

No näin se vain on. Olen tehnyt kaikkea ehdottamaasi. En keksi muuta ei haluttua-ominaisuutta, kuin ylipaino. Toki naamanikin voi olla todella luotaantyöntävä, mutta kummasti sillä ukkomiehiä (ja noita muita) saisi jos haluaisi. Mielelläni otan kyllä ehdotuksia muistakin vioista vastaan, jos lihavuus ei kerran sitten sitä ole.

Vierailija
25/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei taidakkaan olla ongelmasi vaan lyhyt pinna ja ärtyneisyys. Ei kukaan mies vaikuta normaalilta jos nainen painostaa ja vastailee tiuskien kuten ap.

Vierailija
26/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:58"]

Ylipaino ei taidakkaan olla ongelmasi vaan lyhyt pinna ja ärtyneisyys. Ei kukaan mies vaikuta normaalilta jos nainen painostaa ja vastailee tiuskien kuten ap.

[/quote]

Hah. Mulla on todella pitkä pinna enkä mä tiuski yleensä ihmislle. Täällä ei vain näe toisen ilmeitä, eleitä ja äänenpainoja ja kun en hymiöitäkään jaksa nyt käyttää, niin näköjään rivien välistä tulee ihmisillä luettua vaikka mitä. Sitäpaitsi, mähän sanoin että mua v*tuttaa tää juttu, toisekseen mua myös ärsyttää ihmiset jotka ei lue mun viestejä vaan tulevat kommentoimaan pelkän otsikon perusteella. ;)

Vierailija
27/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:54"]

[/quote]

No näin se vain on. Olen tehnyt kaikkea ehdottamaasi. En keksi muuta ei haluttua-ominaisuutta, kuin ylipaino. Toki naamanikin voi olla todella luotaantyöntävä, mutta kummasti sillä ukkomiehiä (ja noita muita) saisi jos haluaisi. Mielelläni otan kyllä ehdotuksia muistakin vioista vastaan, jos lihavuus ei kerran sitten sitä ole.

[/quote]

Ehkä sulla ihan oikeasti on vaan ollut huono tuuri? Sinuna mä jatkaisin vaan etsintää.

Vierailija
28/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kokoa tukiainen? eihän siinä ole mitään erikoista, joka puolella näkee saman kokoisia naisia, ja ihan hyvin heillä näyttää menevän. Jos olisit joku 200kg, niin se olisi jo haastavampi homma. Jos kerta on nätit kasvot, niin joku kiva uus hiustyyli/väri päähän, näyttäviä vaatteita ja menoks. 

Vierailija
30/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että mulla on ollut vain huono tuuri. Olen ollut kuitenkin sinkkuna jo vuosia, enkä jaksaisi enää pettyä kertaakaan miehen/miesten takia. Siksi olisi vain helpottavaa antaa olla ja luovuttaa tässä asiassa.

Vierailija
31/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:03"]

Voi olla että mulla on ollut vain huono tuuri. Olen ollut kuitenkin sinkkuna jo vuosia, enkä jaksaisi enää pettyä kertaakaan miehen/miesten takia. Siksi olisi vain helpottavaa antaa olla ja luovuttaa tässä asiassa.

[/quote]

Tuollaista se on, jos on paljon vaatimuksia. Mutta parempi se on kuin tämä, mitä monet tekee: ottaa jonkun miehen ja sitten pakottaa hänet olemaan mieleisensä. Todella moni eroaa, paljon enemmän on epäonnistuneita suhteita kuin onnistuneita.

Vierailija
32/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että kun olin pikkuisen pulska (ja hyvin tavallisen näköinen), ei juuri kukaan ollut kiinnostunut minusta. Kun sitten hoikistuin aika reippaasti, olinkin äkkiä todella suosittu. En voinut uskoa mikä muutos miesten käytöksessä tapahtui. Varmasti vaikutti myös se että muutuin itsevarmemmaksi.

On aivan turha kiukutella jos lihavana ei herätä kiinnostusta. Ainakin pitää sitten olla poikkeuksellisen valovoimainen ja hurmaava luonne.

Vierailija
34/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:54"]

[/quote]

[/quote]

Yh-äitiys?

Vierailija
35/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:36"]

No onhan Pipsukallakin mies. Joka vielä hieroo jalkojakin. Ap, oliko sulla lapsia, kun puhuit ajasta, jolloin lapset muuttavat kotoa pois? Sittenhän sinulla on ollut joskus mies ja jonkinlainen parisuhde.

[/quote]

On joo ollut mies ja jonkunlainen parisuhde. Nimenomaan "jonkunlainen" -mies petti eikä oikeasti koskaan edes rakastanut mua. Olin vain hyväksikäytön kohde. Minä olin typerä ja sinisilmäinen enkä tajunnut asiaa tarpeeksi ajoissa.

[/quote]

Mulla on samanlainen stoori, mutta olen normaalipainoinen. Ja olen ikuisesti sinkku (yh minäkin) nimenomaan siksi, että tuon kokemuksen jälkeen en pysty luottamaan kehenkään. Oletko ihan varma, ettei taustalla ole jotakin saman kaltaista? Että tiedostamattasi torjut kaikki vähänkään kiinnostavat tarjokkaat, ettet vaan polttaisi itseäsi uudestaan?

Vierailija
36/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksistasi päättelen, ettet itsekään halua lihavaa kumppania. Oletko sinäkin siis pinnallinen, kuten moitit miesten olevan? Onko siis ihme, jos eivät miehetkään syty lihavasta naisesta? Äläkä sano, ettei kyse ole nyt SINUN miesmaustasi. Kyllä on! Miten muuten voit moittia miesten naismakua pinnalliseksi?

Toivottavasti nyt ymmärsit pointin. En osaa enempää rautalangasta vääntää.

Vierailija
37/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:07"]

Ihan vaan tiedoksi, että kun olin pikkuisen pulska (ja hyvin tavallisen näköinen), ei juuri kukaan ollut kiinnostunut minusta. Kun sitten hoikistuin aika reippaasti, olinkin äkkiä todella suosittu. En voinut uskoa mikä muutos miesten käytöksessä tapahtui. Varmasti vaikutti myös se että muutuin itsevarmemmaksi.

On aivan turha kiukutella jos lihavana ei herätä kiinnostusta. Ainakin pitää sitten olla poikkeuksellisen valovoimainen ja hurmaava luonne.

[/quote]

Mä en todellakaan ole valovoimainen ja hurmaava. :D Tämmönen tuppisuu jurottaja... Enkä kovin positiivinen... t. yks läski, jolla miehiä ollut tarpeeksi

Vierailija
39/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:13"]En mä enää mitään muutakaan selitystä tälle keksi. Kasvoni ovat ihan kauniit, kropan mallikin tiimalasia, mutta painoa on liikaa. Tiedän sen itsekin. Luonteeltani olen rauhaa rakastava, ehkä hieman hiljainen mutta en kuitenkaan mikään kynnysmatto. Olen pohdiskeleva tyyppi, mutta huumorintajua minulta ei puutu. Pitkäpinnainen, luotettava, empaattinen, fiksu, herkkä ja kiltti.

Musta kiinnostuvat vain vanhat miehet, varatut, mt-ongelmaiset ja pelimiehet. Kukaan tavallinen, normaali mies ei huomaa mua.

En jaksa enää odotella rakkautta saapuvaksi. Tein päätöksen, että mun elämässä ei enää ikinä tule olemaan romantiikkaa ja rakkautta. En edes haaveile sellaisesta. Haluan elää vain yksin ja erakoitua sitten, kun lapset muuttavat kotoa pois.

Ja kyllä, mä laihdutan koko ajan. Mutta koska mä en kelpaa ylipainoisena kenellekään, en myöskään huoli ketään normaalipainossa ollessani, sillä en tahdo jakaa elämääni noin pinnallisten ihmisten kanssa. Laihdutan itseäni varten, en siksi että sen jälkeen kelpaisin jollekin.

Pitäkää tunkkinne.

Ai niin. Ennenkuin joku ehtii sanomaan, niin ei, en ole katkera, en läheisriippuvainen, en epätoivoinen. Ja olen etsinyt ja ollut etsimättä, aivan sama lopputulos tässä on silti.

[/quote]
Ai et huoli normaalipainoisena niitä jotka on nyt pinnallisia eikä huoli sinua lihavaa? Olet itse pinnallinen. Jos sinulle itsellesi kelpaisi lihava mies niin et olisi yksin. Miksi ihmeessä joku haluaisi alkaa seurustelemaan kunnolla läskin kanssa? Ei edes toinen läski.

Vierailija
40/48 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä ei muutenkaan vientiä ole niin paljon kuin ennen. Normaalipainossa pysytteleminen lisää valinnanvaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi