Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako treenvaatteet pestä joka käytön jälkeen ja heti?

Vierailija
08.09.2021 |

Kysymys otsikossa.
Olisihan se vähän ällöä pukea uudelleen ne hikiset vaatteet, vaikka tuuletetut ja kuivuneet. Mutta onko todella tarpeen pestä? Riittääkö 15 min pikaohjelma?
Ja olisiko parempi pestä heti käytön jälkeen, saman päivänä, vai pinttyykö hiki/haju, jos jemmaan pyykkikorissa isomman satsin kerralla pestäväksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Miten toimitte treenivaatteiden kanssa? 🙂

Vierailija
2/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ainakin viikon putkeen käyttää.

On veden, pesuaineiden ja täten maailman tuhlausta pestä joka treenin jälkeen.

Käytä nyt vähintään kahdesti, muuten et välitä maailmasta ja luonnosta. Ei kukaan sinua siellä salilla nuuhki, joten voit hyvin olla vähän hikisissä kuteissa aina. Ja hieltähän siellä treeneissä pitää haistakin, ei kukkasilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nyt tarvitse jatkuvasti koneessa pyörittää. Hyvin menee muutaman käyttökerran.

Vierailija
4/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitän ne kodinhoitohuoneen lavuaariin heti kun tulen treeneistä kotiin ja lasken vettä päälle suihkussa käynnin ajaksi. Sitten kaadan pienen määrän nestemäistä käsinpesuainetta sekaan, puristelen hetken ja huuhtelen, ripustan kuivumaan. Noin kerran viikossa pesen tehokkaamman pesun koneessa. Vaihtelen kolmea-neljää asusettiä viikon varrella. Olen huomannut että osa keinokuiduista alkaa haista jos hien antaa kuivua kankaaseen.

Vierailija
5/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ. Itse heitän hikiset treenikamat yltäni suoraan pesukoneeseen, kun menen suihkuun.

Jotkut ei pese ja sen kyllä haistaa. Ihmeellinen pierunhaju leijuu heidän ympärillään. Se johtuu likaisista treenikamoista, joissa bakteerit ovat tehneet jo tehtävänsä. Hirveä haju.

Vierailija
6/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka käytön jälkeen heti koneeseen. Olisi inhottavaa laittaa likaiset treenivaatteet päälle.

Vierailija
7/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kerran kuukaudessa.

Vierailija
8/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka käytön jälkeen heti koneeseen. Olisi inhottavaa laittaa likaiset treenivaatteet päälle.

itse ainakin hikoan liikunassa ja syy käytön jälkeen pesuun.Ihoni niin herkkä että saisin ihotumaa ymm.Jos laitaisin hikiset vaateet vain kuivumaan.

Vierailija
9/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesen sellaset vaatteet koneessa aina käytön jälkeen, joita käytän ”ihmisten ilmoilla” eli salilla tai ryhmätunnilla. Jos juoksen yksin ulkona, voin käyttää samoja pari kertaa. Ja ei, en pese välttämättä heti samana päivänä, en ole huomannut mitään hien pinttymistä.

Vierailija
10/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää ainakin kaikki sellaiset vaatteet, jotka ovat suorassa ihokosketuksessa. Ja 60 asteessa, jos meinaa hajuista päästä. Alempi lämpö ei riitä poistamaan hajua.

Vierailija
11/11 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseeköhän mun mies niitä ikinä.

No, varmaan pesee joskus, kum pahasti käryä😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi