Kannabiksen käyttäjät!
Kauanko olet poltellut? Minkä ikäinen olet nyt? Poltteletko kuinka usein? Missä, ja jos tahdot sanoa, niin millä? ;)
Kommentit (7)
Käyttänyt 8 vuotta, kolmekymppinen, 0-3 kertaa kuukaudessa, vaporisaattorilla tai syömällä pääasiassa tuotteeni nautin.
En oo kahteen vuoteen käyttänyt, koska en tunne täältä ketään muuta joka polttelis.
olen poltellut milloin missäkin. Puistossa, koulumatkoilla kotona. Olen käyttänyt älyä, bongia, piippua, shishaa ja olen polttanut myös sätkän muodossa.
18-vuotiaana ekan kerran, vakituisemmin parikymppisenä eli 8 vuotta tullut polteltua. Ennen lapsia tuli polteltua muutaman kerran vkossa, nykyisin tosi harvoin. Yölenkeillä koirien kanssa on kiva istahtaa katselemaan tähtiä ja ottaa savut.
Ai niin, kakkonen käärii jointin, paitsi silloin menkkojen aikaan tulee poltettua bongia kun kaipaa vähän voimakkaampana sen vaikutuksen.
Niin ja kakkonen polttaa kotona kattoterassilla, mikä siis on laillista, kun taas julkisilla paikoilla polttamianen yleensä ei. Tosin jos joskus tulee käytyä jossain keikalla tai juhlissa, niin niissä yleensä ihmiset kyllä polttaa jointteja, ja silloin tulee yleensä itsekin tehtyä niin.
Ikää 40 v, nainen, poltellut epäsäännöllisesti 15 vuotta. Nyt ei moneen vuoteen kun ei ole tiedossa ketään keneltä saisi ostaa. Matkoilla nykyisin sitten vaan polttelen paikoissa joissa laillista. Aiemmin polttelin jointtimuodossa ehkä pari kertaa kuussa. Menkkakipuihin muuten ihan mainio lääke, samoin menkkavitutukseen.
Kymmenisen vuotta. Oon 34-vuotias. Vaihdellen muutaman kerran viikossa/kuukaudessa. Kuukautisten aikaan useamman kerran päivässä, kun käytän silloin kipulääkkeenä (toimii mulla, tiedän, että kaikilla ei toimi kuukautiskipuihin, vaan toisenlaisiin kipuihin pelkästään). On laillista käyttää siellä missä asun.