Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavana naisena olen huomannut

Vierailija
08.09.2021 |

Että parisuhteen kyllä löytää, jos vaan tyytyy kaverisuhteeseen. Silloin homma toimii hyvin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavat naiset jotka tunnen, ovat tosi helppoja ja tyrkkyjä. Sillä saa kännisiltä.

Vierailija
2/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lihavat naiset jotka tunnen, ovat tosi helppoja ja tyrkkyjä. Sillä saa kännisiltä.

Ei mua ainakaan kukaan halua edes kännissä. Parisuhteita ns kaverisuhteita, niitä on helppo saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa semmoisella suhteella on?

Vierailija
4/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa semmoisella suhteella on?

Eipä sillä mitään virkaa olekaan siksi on parempi olla yksin.

Vierailija
5/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi myös ajan kanssa kasvaa seksisuhdekin. Minulle kävi näin. Ihan työkavereina aloitettiin, mutta lopulta ihastuttiin toisiimme ja meistä tuli aviopari. Mies on minua 50 kg kevyempi.

Vierailija
6/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä voi myös ajan kanssa kasvaa seksisuhdekin. Minulle kävi näin. Ihan työkavereina aloitettiin, mutta lopulta ihastuttiin toisiimme ja meistä tuli aviopari. Mies on minua 50 kg kevyempi.

Mulla on aina käynyt toisinpäin. Aluksi on edes vähän jotain seksiä ollut, sitten ehdotetaan kaverisuhdetta. ap

Vierailija
7/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itseasiassa varmaan menisin tähän kategoriaan (tai olisin mennyt sinkkuna). En oikein ymmärrä mitä pahaa tässä on. Pidän seksistä. Olen aina pitänyt. En koe olevani mitenkään helppo jos otan sen mitä haluan. En ole mikään uhri joka mielyttämisen halussaan tekee jotain mitä parempi itsetuntoinen ei tekisi.

Muutenkin en oikein hahmota miehiä jotka mollaavat seksistä pitäviä naisia. Sitten itketään kun nainen joka ei parikymppisenä pitänyt juurikaan seksistä ei nelikymppisenä ole siitä sen enempää kiinnostunut.

Toki hahmotan että kaikki seksistä pitävät eivät siitä ole kiinnostuneita yhden illan kumppanin kanssa.

Vierailija
8/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itseasiassa varmaan menisin tähän kategoriaan (tai olisin mennyt sinkkuna). En oikein ymmärrä mitä pahaa tässä on. Pidän seksistä. Olen aina pitänyt. En koe olevani mitenkään helppo jos otan sen mitä haluan. En ole mikään uhri joka mielyttämisen halussaan tekee jotain mitä parempi itsetuntoinen ei tekisi.

Muutenkin en oikein hahmota miehiä jotka mollaavat seksistä pitäviä naisia. Sitten itketään kun nainen joka ei parikymppisenä pitänyt juurikaan seksistä ei nelikymppisenä ole siitä sen enempää kiinnostunut.

Toki hahmotan että kaikki seksistä pitävät eivät siitä ole kiinnostuneita yhden illan kumppanin kanssa.

Sama. Itse haluan seksiä ja sitä aktiivisesi hae silloin kun mieli tekee, enkä koe siinä mitään negatiivista. Parisuhdetta en halua ollenkaan, vain yhden illan seksiä aina silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
9/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up