Menee hermo näihin paiseisiin naamassa.
En tiedä enää mitä tekisin. Olen kärsinyt aknesta kohta 12 vuotta. Takana 4 antibioottikuuria ja lukemattomia erilaisia voiteita. Akneen tarkoitetut e-pillerit aloitin pari vuotta sitten. Ne poistivat ne pienet valkopäiset finnit, mutta leukaan tulee edelleen tasaisin ajoin niitä järkyttäviä paiseita. Siinä ne sitten hengailee kolmekin viikkoa, eivät pienene eikä niitä voi puristaa. Roaccuttania en saa kun iho ei ole tarpeeksi huono ja antibiootit ei auta. En enää tiedä mitä tekisin tälle naamalle.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:05"]
Sinkkitabletteja tulin minäkin suosittelemaan!
[/quote]
Sinkkitableteita* opetelkaa kirjottaa
[/quote]
:D et ole tosissasi!
[/quote]
No En kyllä varsinaisesti mikään pilkunviilaaja ole mutta pistää silmää tollaset virheet ja haluaa korjata joten olen tosissani :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No En kyllä varsinaisesti mikään pilkunviilaaja ole mutta pistää silmää tollaset virheet ja haluaa korjata joten olen tosissani :)
[/quote]
Muuten hyvä, mutta se todella kirjoitetaan sinkkitabletteja.
Ei tuo kovin pahalta näytä, mutta ymmärrän kyllä, että häiritsee ja on kipeä. Mulla vähän päinvastainen ongelma: iho kuiva ja monissa paikoissa pahaa ihottumaa ja haavaumia. Käsi ja kaula ihan kaamean näköiset. Jos tähän olisi joku lääke joka parantaa niin kiristäisin jonkun lääkärin sen mulle määräämään.
Tee kuten joku jo ylempänä sanoi, eli pahenna ihoa räpläämällä yms ja mene sitten uudelle lääkärille vaatimaan lääkkeet.
[/quote]
[/quote]