Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo näihin paiseisiin naamassa.

Vierailija
17.10.2014 |

En tiedä enää mitä tekisin. Olen kärsinyt aknesta kohta 12 vuotta. Takana 4 antibioottikuuria ja lukemattomia erilaisia voiteita. Akneen tarkoitetut e-pillerit aloitin pari vuotta sitten. Ne poistivat ne pienet valkopäiset finnit, mutta leukaan tulee edelleen tasaisin ajoin niitä järkyttäviä paiseita. Siinä ne sitten hengailee kolmekin viikkoa, eivät pienene eikä niitä voi puristaa. Roaccuttania en saa kun iho ei ole tarpeeksi huono ja antibiootit ei auta. En enää tiedä mitä tekisin tälle naamalle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni,paise ja ruusufinni on täysin eri asiat.ota ensin selvää mikä se on ja saat avun sitä mukaa.finnistä pääset eroon helposti mutta jos se on paise tai jopa kysta niin kirurginen poisto voi olla mahdollinen.

Vierailija
2/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/3lfZFL

Siinä kuva tämän hetkisestä tilanteesta. Leuan toiselta puolelta finnit alkavat paranemaan, enää punaisia laikkuja jäljellä. Toiselle puolelle tulossa yksi paise taas. Vielä ihan alkutekijöissään mutta varmaan huomenna siinäkin kunnon paise :(

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali <3 itellä roa menossa ja akne häviää jatkuvasti.

Vierailija
4/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:39"]Jaxuhali <3 itellä roa menossa ja akne häviää jatkuvasti.
[/quote]

Itse en saa roa-kuuria :(

Vierailija
5/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo ite ainakin lopetin antibiootit ja käpelöin kokoajan naamaa niin että se oli ihan kauhea ja sitten menin sinne lekurille ja sain sen.

Vierailija
6/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulta tutkittu keliakia? Sehän voi oireilla myös iholla, kaverilleni kävi näin.

Vierailija
7/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa painineena suosittelen testaamaan maidotonta (ja gluteenitonta) ruokavaliota. Kaikilla ei ehkä toimi mutta mitään ei testaamallakaan menetä. Sinkkilisä saattaa auttaa myös. Mulla ainakin naama tykkää räjähtää jos vähänkin sortuu rasvattomia maitotuotteita käyttämään (leuan alue pahin). Samoin suosittelen Clindoxyyliä paikallishoitona ja Avitcidiä yöksi (reseptillä molemmat). Näillä ohjeilla itsellä on pirun pitkään vaivannut akne helpottanut ja paljon. Söin roa-kuurinkin aikoinani eikä sillä ollut pitkäaikaista vaikutusta :(

Vierailija
8/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noi näytä ees paiseilta. meinaat finnejä?

Vierailija
9/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:49"]Saman ongelman kanssa painineena suosittelen testaamaan maidotonta (ja gluteenitonta) ruokavaliota. Kaikilla ei ehkä toimi mutta mitään ei testaamallakaan menetä. Sinkkilisä saattaa auttaa myös. Mulla ainakin naama tykkää räjähtää jos vähänkin sortuu rasvattomia maitotuotteita käyttämään (leuan alue pahin). Samoin suosittelen Clindoxyyliä paikallishoitona ja Avitcidiä yöksi (reseptillä molemmat). Näillä ohjeilla itsellä on pirun pitkään vaivannut akne helpottanut ja paljon. Söin roa-kuurinkin aikoinani eikä sillä ollut pitkäaikaista vaikutusta :(
[/quote]

Maidottomalla olen jo kun vatsa oireilee siitä niin pahasti. Keliakia testattu samojen vatsavaivojen takia, oli negatiivinen. Täytyy kokeilla tuota gluteenitonta. Sinkkivoidetta testattu myös joskus aiemmin, ei helpotusta :(

-ap

Vierailija
10/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:50"]ei noi näytä ees paiseilta. meinaat finnejä?
[/quote]

Luitko tuon toisen viestini johon olin laittanut myös kuvan :) Siinä kerroin että toiselta puolelta jo parantumassa, enää punaisia laikkuja jäljellä ja toiselle puolelle tulossa semmoinen syvä ihonalainen finni, alkutekijöissään tosin. Huomenna varmaan räjähtää kunnolla tuohon.

-ap

Vierailija
11/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sinkkiä sisäisesti. Apteekista löytyy. Toivottavasti syöt maitohappobakteereja, pitkä antibioottikuuri kun ei suolistolle hyväksi ole :(

Vierailija
12/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä! Jatkuvasti kipeät paisefinnit leuassa eikä mikään auta. Ihan kamalaa kun ei saa edes meikillä piiloon paineiden takia :( 

Vierailija
13/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paiseita ei saa meikillä piiloon tarkoitin. 

Vierailija
14/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa roaa? Kyllä jos finnit ovat syviä, ontelomaisia monen finnin pesäkkeitä ja niitä tulee noin 3 viikkoa kuukaudesta, ongelma on tarpeeksi paha! Uudelleen vaan ihotautilääkärille, ja lääkäriäkin voi vaihtaa, jos nykyisellä on jotain ennakkoasenteita sun iho-ongelmiin. Eihän sen lääkärin tarvitse elää niiden paiseiden kanssa, vaan sinun.

Vierailija
15/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkitabletteja tulin minäkin suosittelemaan! 

Vierailija
16/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:05"]

Sinkkitabletteja tulin minäkin suosittelemaan! 

[/quote]

Sinkkitableteita* opetelkaa kirjottaa

Vierailija
17/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mun mielestä ees pahannäköinen. mutta kipeitä varmasti ovat :( vaihda lääkäriä jos saisit jotain apua sitä kautta. :)

Vierailija
18/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihotautilääkäriä, jos nykyinen ei suostu määräämään Roaa. Sillä minä pääsin omista paiseista eroon.

Vierailija
19/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole akne vaan ruusufinni

Vierailija
20/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:28"]Ei toi ole akne vaan ruusufinni
[/quote]

Ihan selkeä akne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi