Ystävän poikaystävä - seonnut?
Ystäväni on seurustellut noin 3 vuotta, 4 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Kaikki oli alussa hyvin jne jne, mutta nyt olen kaverini juttuja kuunnellut tästä miehestä, ja olen varma että hänellä on jotain mt-ongelmia!
Mies saattaa lähteä perjantaina juhlimaan ja palata sunnuntaina, jos ystäväni soittaa esim lauantai-aamuna EKAA kertaa ja kysyy että missäs olet niin tämä mies suuttuu, väittää että on sen takia poissa kun kaverini on koko illan ja yön soitellut hänelle!? Vaikka näin ei ole. Tästä hän saa syyn jatkaa juomista sunnuntaihin .
Ystäväni kysyi tältä mieheltä, että mitä jos hän tekisi samoin, sai vastaukseksi "jättäisin sut" ystäväni kysyi että miksi hänen sit pitää sitä sietää, niin "se on ihan eri asia" ??
Mies laittaa kaiken tämän ystäväni piikkiin, vaikka hän ei oikeasti tee mitään. Saattaa haukkua hulluksi, noita-akaksi, skitsoksi (yleensä kun ystäväni koittaa puhua em. ongelmista) vaikka tuntuu että hän on itse näitä kaikkia.
Nainen ei saa mennä miehen syntymäpäiville koska "menen firman kanssa" ja mies samaan syssyyn ilmoitti, että ei tule kotiin yöksi.
Ja tästä nainen kysäisi niin taas haukut ja että olet psyko yms..
Ja tämä on vain pieni pintaraapaisu. Saattaa vuosia vanhoista existä ruveta valittamaan yhtäkkiä sekä sanoa että "mene sitten Kallen luokse, hän on kuitenki parempi"
Mutta kun menen esim kylään, esittää hän todella mukavaa ja muuta..
Mikähän vittu tätä miestä vaivaa?
Sori sekavasta tekstistä :-/
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:34"]Kusipäältähän tuo vaan kuulostaa. Neuvopa ystävääsi pakkaamaan kimpsunsa ja kampsunsa ja pakenemaan :)
[/quote]
Niiiin monesti olen sanonut. Mutta taas hetken päästä heillä on kaikki niin hyvin, kun tovin kuluttua kaikki päin mäntyjä.
Mies ei maksa edes sähkölaskuja tai vuokraa, ainakaan ilman tappelua?! On muutenkin todella alistava ja tästäkin ystävä mainitsi että häntä ei kukaan alista, niin tuli vastaukseksi tyyliin että menepä hoitoon
Voi kamala. Tuollaisen miehen saa tselleen Jennakin Danista, jos pysyvät yhdessä BB:n jälkeen. Kertomasi perusteella tytön kannattaisi pakata kimpsusa ja juosta karkuun tuollaisen vallankäyttäjän, kiristäjän ja manipuloijan kynsistä.
Ei sillä miehellä mitään mt-ongelmaa ole vaan tuo mies on itsekäs mulkku kusipää joka kohtelee ystävääsi tosi huonosti silloin kuin haluaa...välillä kaikki ok kun miehellä hyvä päivä ja ei mitään muita menoja ja kaipaa vakipillua.
Mutta mikä ystävääsi vaivaa kun tyytyy tuollaiseen kamalaan mieheen???
Järkyttävä ukko! En katselisi hetkeäkään. Voi olla myös narsisti tai skitsofreenikko. Kai sun ystäväsi tajuaa, että todennäköisesti asiat vielä pahenee tuosta? Sivusta olen seurannut erästä pariskuntaa, jossa mies on juuri kuvailemasi kaltainen, mutta lisäksi vaimo ei saa käydä viettämässä tyttöjen iltoja, siis ei edes mennä ystävättären luokse käymään! Eikä vaimo myöskään saa käydä uimahallissa tai rannoilla, koska mies ei halua vaimonsa näyttäytyvän uikkareissa julkisesti. Että sellasta. Ja ovat muuten ihan tavallisia suomalaisia, mies on oikein mukava kun heillä käy, jne. Kerropas nämä kaverillesi ja kysy, haluaako samanlaisen tulevaisuuden?
Kusipäältähän tuo vaan kuulostaa. Neuvopa ystävääsi pakkaamaan kimpsunsa ja kampsunsa ja pakenemaan :)