Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Minttu kopioi Jennin tyyliä?

Vierailija
17.10.2014 |

Katsoin että tässäkin uudessa Minttu-kuvassa on jotain tuttua:

http://im.mtv.fi/image/4404944/portrait/368/614/4aad3644decd6b7513297b46137d49a2/mv/minttu-virtanen-birkin.jpg

Sitten tajusin, tismalleen samanlainen laukku kuin Jennillä oli jo yli vuosi sitten:

http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Jenni-Dahlmanin-bilelook-Huppari-lippis-ja-Hermes-Birkin/1018562

Mintulla myös tämä sama lippis kuin Jennillä tuossa ylemmässä kuvassa:

http://im.mtv.fi/image/4387888/landscape16_9/1024/576/b7089597875e0628657ece577bf6d726/bM/minttu-virtanen-raikkonen.jpg

Tuosta n. 10 000 euron laukusta on olemassa satoja eri värivaihtoehtoja eri metalliosavaihtoehtoineen myös ja eri kokoja, niin miksi molemmilla mustat saman kokoiset, joissa hopeiset osat?

Vai onko nuo asusteet ja muut jääneet Jenniltä sinne Räikkösen kämppään eron jälkeen, ja Minttu alkanut käyttämään niitä? Vai eikö hänellä ole omaa pukeutumis- ja asustamismakua?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermésillä on satoja laukkuvaihtoehtoja nahkoineen ja malleineen, miksi molemmilla tuo sama? Vai onko tuo musta ainoa malli jonka saa jonottamatta kokonaiset kaksi vuotta?

Vierailija
22/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:25"]

Kimi varmaankin sponssaa nämä hankinnat ja voivat siis olla HÄNEN makuaan. Kyllä mulle on miesystävä ostellut vaatteita ja silloin ne ovat hänen makuaan. 

[/quote]

Ostiko sinun miehesi samat myös exälleen? Jotta muistuttaisit häntä vaatteinesi siitä exästään?

[/quote]

Ei mitään hajua, mitä on exänsä kanssa tehnyt. Ei kiinnosta. On kuitenkin valinnut minulle sopivia vaatteita, joten en usko hänen tunkevan minua muottiin vaan että aidosti kokee niiden sopivan minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:48"]

Siis selvähän on, että kaikki mitä Kimi on Jennille ostanut eli laukut yms, nehän on Kimin omaisuutta. Ne jää Kimille. On Minttu siis saanut Jennin vaatekaapin käyttöönsä, asusteet, kellot ja muut mitkä hänelle sopii.

[/quote]

Mä en ikipäivänä ottaisi käyttöön mitään mieheni exän käyttämiä vaatteita ja asusteita! Jokin raja nyt sentään. Jos semmoisia olisi jäänyt miehelleni ja hän olisi heittämässä niitä pois, niin minä olisin vienyt ainakin kaiken kalliimman myyntiin jonnekin kirpparille ja ostanut niillä rahoilla itselleni jotain uutta kivaa, jotain oman näköistäni ja tyylistäni. Ne muut vaatteet ja kamat olisin sitten vaan heivannut jonnekin Uffin keräyslaatikkoon.

Vierailija
24/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:25"]

Kimi varmaankin sponssaa nämä hankinnat ja voivat siis olla HÄNEN makuaan. Kyllä mulle on miesystävä ostellut vaatteita ja silloin ne ovat hänen makuaan. 

[/quote]

Ostiko sinun miehesi samat myös exälleen? Jotta muistuttaisit häntä vaatteinesi siitä exästään?

[/quote]

Ei mitään hajua, mitä on exänsä kanssa tehnyt. Ei kiinnosta. On kuitenkin valinnut minulle sopivia vaatteita, joten en usko hänen tunkevan minua muottiin vaan että aidosti kokee niiden sopivan minulle. 

[/quote]

Oliko tarkoitus nyt TAAS vain korostaa itseäsi, koska koko jutun pointti taisi mennä vähän ohi?

Vierailija
25/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne taitaa olla Jennin vanhoja laukkuja;) ehkä ne on jääneet Kimin asuntoon ja Minttu tykkää nyt käyttää niitä. Ei kaikkea tarvitse uutena ostaa. Minttu joutuu kohta blondaamaan hiuksensa, ettei joku erehdy aina luulemaa kopio Jenniksi. 

Vierailija
26/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas noiden pukeutuminen kamalan synkän näköistä, eikä kumpikaan oikein näytä olevan mitään hymyilevää sorttia.

Vierailija
27/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:33"]

Ap, mitä se sulle kuuluu. Kateus??

[/quote]

Siis että minä olisi kateellinen jollekin siitä että hänen avomies ostelee samoja muotijuttuja kuin ex-vaimolleen? Minusta se olisi todella painostavaa ja alkaisin epäillä motiivia. Eikö sinusta?

Vierailija
28/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miinuspeukuttajat ovat varmaan sokeita ja tyylitajuttomia itse, eivätkä näe noissa kuvissa saman merkkistä ja mallista luksuslaukkua eikä mustaa lippistä eikä edes kokomustia asuja! :DDD

Vierailija
29/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:41"]

Nuo miinuspeukuttajat ovat varmaan sokeita ja tyylitajuttomia itse, eivätkä näe noissa kuvissa saman merkkistä ja mallista luksuslaukkua eikä mustaa lippistä eikä edes kokomustia asuja! :DDD

[/quote]

ja suurin osa miinuspeukuttajista vielä niin noloja että oikeasti käyttäisivät miehensä exän entisiä vaatteita ja laukkuja! =D

Vierailija
30/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulemma joutuu jonottamaan tuota Birkin-laukkua pari vuotta koska sitä ei saa välttämättä edes rahalla eikä pääse jonojen ohi ennenkuin on ostellut paljon muuta pientavaraa Hermesiltä (ihme politiikka heillä, tiedän) ja monissa maissa jonot on jopa suljettu, niin tiesikö hän jo silloin pari vuotta sitten että tulee saamaan tuollaisen laukun nyt ja että mitä se tulee maksamaan? Siksi olisi jotenkin loogista ajatella että kuvissa on sama laukku.

Vierailija
31/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tajunnut, että toi kirjoittaja on tosiaan vasta 30 vuotta, olin ajatellut rouvan olevan ennemminkin nelikymppinen. Miten voikin ton ikäinen vaikuttaa niin tätimäiseltä ja silti lapselliselta yhtäaikaa...

Vierailija
32/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän lahjat sentään kuulu lahjan saajille. 

Vierailija
33/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on noissa piireissä varmaan aika tusinatyyli, vaikka asusteet olisivatkin kalliita.

Vierailija
34/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Jenni oikeasti ole tehnyt niin huonoa sopimusta Kimin kanssa, ettei hän saisi edes mahdollisia lahjoja pitää?

Kyllä muakin kummastuttaisi jos huomaisin, että Kimin nyxä käyttää samoja kamoja kuin Jenni aikoinaan.

Vierailija
35/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin kirjoittamassa, ettei tyyli ole mitenkään Jennin oma ja yksilöllinen vaan samaa tyylisuuntaa suosivat.

Vierailija
36/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:06"]

Siis selvähän on, että kaikki mitä Kimi on Jennille ostanut eli laukut yms, nehän on Kimin omaisuutta. Ne jää Kimille. On Minttu siis saanut Jennin vaatekaapin käyttöönsä, asusteet, kellot ja muut mitkä hänelle sopii.

[/quote]

Mä en ikipäivänä ottaisi käyttöön mitään mieheni exän käyttämiä vaatteita ja asusteita! Jokin raja nyt sentään. Jos semmoisia olisi jäänyt miehelleni ja hän olisi heittämässä niitä pois, niin minä olisin vienyt ainakin kaiken kalliimman myyntiin jonnekin kirpparille ja ostanut niillä rahoilla itselleni jotain uutta kivaa, jotain oman näköistäni ja tyylistäni. Ne muut vaatteet ja kamat olisin sitten vaan heivannut jonnekin Uffin keräyslaatikkoon.

[/quote]

Minä pidin raskausaikana miehen exän vaatteita. En raaskinut ostaa isompia vaatteita itselleni, kun kuitenkin tiputin kilot vauvansaannin jälkeen.

Vierailija
37/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

Minä pidin raskausaikana miehen exän vaatteita. En raaskinut ostaa isompia vaatteita itselleni, kun kuitenkin tiputin kilot vauvansaannin jälkeen.

[/quote]

Oliko se exä kuollut vai miten sait vaatteet käsiisi?

Vierailija
38/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oliko se exä kuollut vai miten sait vaatteet käsiisi?

[/quote]

Mitä se sinulle kuuluu? :D

Vierailija
39/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman rikkain nainen, itse Oprah ei saanut tuollaista laukkua, itse asiassa hänet käännytettiin ovelta Ranskan Hermesillä, eivät tunnistaneet häntä. Jälkikäteen olivat vaan selittäneet että heillä ollut ongelmia tietyn väestön edustajien kanssa. Aika noloa.

Vierailija
40/40 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:27"]

Just olin kirjoittamassa, ettei tyyli ole mitenkään Jennin oma ja yksilöllinen vaan samaa tyylisuuntaa suosivat.

[/quote]

Selvä suomiblogityyli muutamalla kalliilla laukulla höystettynä :D Molemmilla heistä ollut myös Chanelia ja Vuittonia.