Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana nainen Venäjältä

Vierailija
17.10.2014 |

Terve siskot ja veljet !

Ajattelin avautua tänne ja kertoa kuinka ihanaa on löytää kunnon nainen. Netissä on tullut vastaan vain mielenterveyspotilaita ja muuten hulluja (ts. ei kelpaa kellekään). No itse sitten toissa iltana tanssiravintolassa, ukkonsa oli juopottelemassa, ja rouva oli lähtenyt tuulettumaan. Mukava, sopusuhtainen 45v rouva, itseäni vajaat 10v vanhempi.

Siinä sitten tanssittiin sekä juteltiin ja illan päättyessä vaihdettiin numeroita. Eilen tulikin sitten viesti rouvalta, josko tulisin hakemaan hänet autolla töistä. No mikä,ettei ajattelin, ja viiden maissa poimin hänet kyytiin työpaikalta. Rouvahan meinasi melkein syödä minut kun autoon pääsi. Ehdotti, että ajetaan läheisen ostarin parkkihalliin. Matkalla kaiveli jo housuistani kovan kaverin esiin ja kertoi että oli pakko laittaa pikkuhousut, kun vulva oli kovasti tulvinut.

Ostarilla mentiin sitten takapenkille ja pääsin nusaisemaan tuota idän ihmettä. Kumia ei olisi kuulemma tarvinnut, mutta herrasmiehenä sitä kuitenkin käytin. Oli suorastaan taivaallista purkaa lastit tuohon karvattomaan turpeaan pimppiin :)

Tänään illalla meillä olisi luvassa sessit oikein ajan kanssa, kun herra lähtee kavereiden kanssa lappiin "kalastamaan". Ei vanhuksella kuulemma enää seiso ja seksiä ei ole ollut muutamaan vuoteen...

Itse olen varustautunut iltaan kaalimadolla ja liukasteella. Luulen, että tänään toteutetaan fantasioita. Muutenkin pidän enemmän slaavilaisista naisita kuin suomalaisista norsunvitun-naamaisista valittajista.

Cheers !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luulit sitten olevasi joku erityistapaus joka saa paljaalla? Sitten ihmetellaan etta mitenka mulla voi olla HIV kun se nainen sano olevansa neitsyt??!!

Naimisissa olevillakin on tauteja. Kayta kortsua jatkossakin.

Vierailija
2/3 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.