Haluan vierasta/ en halua pettää.. Mikä neuvoksi?
Täälä m33 avoliitossa nelisen vuotta, kertaakaan pettänyt. Mun puoliso on minulle kaikkein rakkain, hän on sitä mitä olen halunnut vierelleni jo pikku pojasta asti. Minkä helvetin takia mä olen viestitelly muille naisille taka-ajatuksena mennä naimaan heitä kuin viimeistä päivää? Muutaman kerran olen jo sopinut tärskyt, lähtenyt auton rattiin ja pum.. Ymmärrän siinä autossa körötellessä voivan menettää minulle sen kaikista rakkaimman. Ei se vitullinen kyrvän kovuus joka laukeaa valtavat spermamällit vieraan naisen sisään ole kuitenkaan sen arvoista..
Miten mä saan tämän kierteen loppumaan? Mä pelkään, että menen naimaan kohta puoliin vierasta..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lapatossu itseäsi niskasta kiinni. Ei mies "vahingossa" petä, eikä tietysti nainenkaan. Selitykseksi ei kelpaa, että en voinut itselleni mitään. Kyllä voi, jos et ole murrosikäisen tasolla.
M43, 23 vuoden parisuhde tähän mennessä.
Ja säkö väität ettei olisi tehnyt joskus mieli jotain toista naista kuin omaasi? Älä naurata!
Täh, lueppas uudestaan. En missään kohtaa väittänyt tuollaista. Onhan sitä nyt tietysti muitakin naisia joskus ohimennen katsonut, ja muistanut, että paras on kuitenkin kotona. Ap taas viestittelee vieraille, ja sopii seksitreffejä.
Käyttäjä42374 kirjoitti:
oma vaimo on tosi hyvä ja saa minut todella kiihottuneena kiitoradalle... mutta haluan aina myös vierasta. nautin jokaisesta katseesta, kosketuksesta, varastetuista suudelmista ja salapanoista.
haluan vaimoani jokas hetki ja onneksi hänkin minua usein...
enkä koe että on mitenkään vääränä että haluan pettää ja silti rakastan
Vaimosi taas voisi pitää sitä vääränä.
Eikös ne syyt tuossa kommentissa jo olekin. Kireän vois vielä plussana lisätä.