Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään kuka peruu matkan edolan takia?

Vierailija
17.10.2014 |

Mihin olisit lähtenyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:01"]Mihin olisit lähtenyt?
[/quote]ebolan?

Vierailija
2/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitä lähteä kanarialle, mutta ei nyt lähdetäkään. Syy ei kylläkään ebola, mutta tuon uutisen takia olisin kyllä harkinnut tarkkaan lähdetäänkö vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle lähdetään, on nyt harkinnassa perutaanko, ei hitto kun ei tiedä, olisi kiva jos joku oikea asiantuntuija tulisi julkisuuteen kertomaan mielipiteensä.

Vierailija
4/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:15"]Kanarialle lähdetään, on nyt harkinnassa perutaanko, ei hitto kun ei tiedä, olisi kiva jos joku oikea asiantuntuija tulisi julkisuuteen kertomaan mielipiteensä.
[/quote]Itse soitin matkatoimistoon, sanoivat ettei vaaraa ole ja tarkkailevat. Eli kanarialla ei vaaraa.

Vierailija
5/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lähdössä Saksaan ja olen raskaana (4 kk menossa), mutta peruin matkan Ebolan vuoksi. Saksassa joku kuoli Ebolaan pari päivää sitten, eikä sairastuneeseen ollut tehonnut ne uudet lääkkeet, joita on nyt julkisuudessa kovasti hehkutettu. Että siihen jäi minun reissu.

Vierailija
6/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:15"]Kanarialle lähdetään, on nyt harkinnassa perutaanko, ei hitto kun ei tiedä, olisi kiva jos joku oikea asiantuntuija tulisi julkisuuteen kertomaan mielipiteensä. [/quote]Itse soitin matkatoimistoon, sanoivat ettei vaaraa ole ja tarkkailevat. Eli kanarialla ei vaaraa.

[/quote]

haha. Matkatoimistot tekee bisnestä. luuletko, että sanovat, että älkää matkustako ennen kuin on ihan pakko. 

Vierailija
8/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:15"]Kanarialle lähdetään, on nyt harkinnassa perutaanko, ei hitto kun ei tiedä, olisi kiva jos joku oikea asiantuntuija tulisi julkisuuteen kertomaan mielipiteensä. [/quote]Itse soitin matkatoimistoon, sanoivat ettei vaaraa ole ja tarkkailevat. Eli kanarialla ei vaaraa.

[/quote]

haha. Matkatoimistot tekee bisnestä. luuletko, että sanovat, että älkää matkustako ennen kuin on ihan pakko. 

[/quote]

Näinpä. Ebolan aiheuttama paniikki voi aiheuttaa matkailualalle valtavat tappiot. Tottakai yrittävät rauhoitella asiakkaitaan.

Vierailija
9/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanijassa sairastunut hoitaja. Ei muita ihmisiä. Jos matkustaa kanarialle, ei ole vielä ebola vaaraa. Siellä pari hoitajaa sairastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän