Mitä nainen haluaa…
Tilanne on vähän haasteellinen. Olen tavannut naisen. Minä ja tämä nainen, olemme molemmat varattuja. Olemme halailuasteella. Nainen istui vierelläni ja painoi päänsä minun olkapäätä vasten. Tämä ele lämmitti minua.
Itse koen tietynlaista kylmyyttä suhteessani mutta en halua erota puolisostani lasteni takia. Mutta kaipaan kyllä jotain lämpöä ja läheisyyttä, jota en saa omalta puolisoltani.
Tiedän kaiken ”läheisyyden” olevan pettämistä. En haluaisi itse mitään ”panemista”, mutta jotain läheisyyttä kaipaan. Puolisoani saan ”panna” eli en ole pimpin puutteessa. Puolisoni on dominoiva eli ensin haluaa minulta suuseksiä ja sitten toinen orkku lähetyssaarnaajassa. Se jälkeen saan itse laueta.
Kertokaa naiset, pidänkö visusti näppini erossa vieraasta naisesta? Mitä tämä nainen haluaisi? En haluaisi laittaa ”kettua koloon” vaan vähän läheisyyttä, kosketusta ja hyväilyä. Voisin kyllä antaa naiselle suuseksiä, jos hän sitä myöhemmin haluaa. Itse en ole suuseksiä vailla, ehkä käsihierontaa.
Kommentit (7)
Kuule, se on menoa. Jollet..paina jarrua.
Ei tossa voi haluta "jotain suu tai käsihoitoa" ja mitä sitten? Joko unhodat tai painat pohjaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Äkkiä sätkälle ja kissa oven raosta ulos!
Tämä on tosi tilanne. Täällä tuntuu olevan kyllä peräkammarin poikia kommentoimassa.
Olen ollut samassa tilanteessa naisena. Lipsuin. Kauhteeta hallaa tein miehelleni. Ei se unohdu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa naisena. Lipsuin. Kauhteeta hallaa tein miehelleni. Ei se unohdu ikinä.
🥲 Täytyy minun harkita….hmmm
Sitä tässä pohdin, onko kaikki pettämistä halauksesta eteenpäin?
Sitten heräsin