Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko itsekseen puhuminen rikos?

Vierailija
08.09.2021 |

Siltä minusta joskus tuntuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunnet noin? Ei se ole rikos. Itekki puhelen paljon puoliääneen, jopa kaupassa saatan hiljaa sanoa "sit piti ottaa maito" tms, enkä ole kokenut ihmisten minua sen takia karttavan tai katsovan oudosti.

Vierailija
2/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaise läpi rikoslaki finlexistä, sieltähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tunnet noin? Ei se ole rikos. Itekki puhelen paljon puoliääneen, jopa kaupassa saatan hiljaa sanoa "sit piti ottaa maito" tms, enkä ole kokenut ihmisten minua sen takia karttavan tai katsovan oudosti.

Koen, että ihmiset mulkoilee kuin vapaalla jalalla olevaa murhaajaa. En tiedä. Harmittaa vaan kun kokee saavansa leiman joka ei lähde pois. Tämä oli nyt tällainen avautuminen.

Vierailija
4/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että ihmiset mulkoilee kuin vapaalla jalalla olevaa murhaajaa. En tiedä. Harmittaa vaan kun kokee saavansa leiman joka ei lähde pois. Tämä oli nyt tällainen avautuminen.

Olipa TODELLA fiksu avautuminen! Ajattelitko asian jotenkin avautuvan tai helpottuvan tällä omalla 'kirjallisella jupinallasi'?

Vierailija
5/5 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, paitsi jos siteeraat Raamattua.