Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi lähihoitajan palkka..

Vierailija
08.09.2021 |

...olla vanhusten palvelutalossa huonompi kuin päiväkodissa. Kyse on kunnan palkoista. Kyse ei ole monesta kympistä mutta silti kyllä ihmettelen. Vanhusten kanssa kuitenkin joutuu nostelemaan ja antamaan lääkkeitä. Kummastakin työstä on kokemusta ja sanon että päiväkodissa pääsee kyllä helpommalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Näin se vaan monesti menee.

Vierailija
2/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10928265?searchPhrase=lastenhoitaja&l…

Tuon perusteella lastenhoitaja saa Espoossa 2215€

HUS sairaalassa lähihoitaja saa 2358€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeessä päiväkodissa 2210 ja vanhusten palvelutalossa 2186

Vierailija
4/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki saa enemmän kuin minä maisterintutkinnolla valtiolla :D joskin olen myös huomannut, että palkka ei ainakaan julkisella noudata mitään logiikkaa. Omissa tehtävissäni saan tämänhetkisessä työssäni lisineen 2000e. Ja työ vaatii maisterin tutkinnon. Sitten toisella valtion virastolla sama tehtävä, ja palkka 3000e. Miten voi olla? Senhän pitäisi olla sama kaiken järjen mukaan.

Vierailija
5/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just päin vastoin, päiväkotityö on paljon rankempaa.

Vierailija
6/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki saa enemmän kuin minä maisterintutkinnolla valtiolla :D joskin olen myös huomannut, että palkka ei ainakaan julkisella noudata mitään logiikkaa. Omissa tehtävissäni saan tämänhetkisessä työssäni lisineen 2000e. Ja työ vaatii maisterin tutkinnon. Sitten toisella valtion virastolla sama tehtävä, ja palkka 3000e. Miten voi olla? Senhän pitäisi olla sama kaiken järjen mukaan.

Valtiolla ja kunnalla ollaan rivihommissa hirveässä palkkakuopassa. Mulla ensimmäisessä ammatissa laitoshuoltajana peruspalkka on pari tonnia, päälle kasa kaikenlaisia lisiä. Luin myöhemmin maisterintutkinnon ja ajauduin kannustinloukkuun, jossa ei kannata lopettaa siivoamista...

Vierailija
7/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just päin vastoin, päiväkotityö on paljon rankempaa.

No se tietysti on vähän miten asian ottaa..varmasti persoona kysymys. Mutta vanhusten kans ollaan lääkkeiden kanssa myös tekemisissä. Päiväkodissa pääsee itsekin ulos seisoskelemaan ja kun lapset on nukkumassa ei juurikaan tapahdu mitään. Kyllä sanoisin että hoivakotityö on fyysisempää. Mutta ei aiheesta kiistellä voi kun sen voi kokea erilailla.

Vierailija
8/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran lähihoitajat tekevät vanhusten kanssa vuorotyötä? Päiväkodissa harvemmin on muuta kuin päivätyötä. Kompensoisiko se lähtöpalkkaa?

Vierailija
9/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran lähihoitajat tekevät vanhusten kanssa vuorotyötä? Päiväkodissa harvemmin on muuta kuin päivätyötä. Kompensoisiko se lähtöpalkkaa?

Vuorotyötähän se on vanhusten kanssa mutta silti hölmöä että se vaikuttaisi. Peruspalkka pitäis vähintään olla sama. Ihan paskahan se on. En yhtään ihmettele vaikka hoitajapula on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi