Apua iän arvioimiseen
Pojan Instagram-kavereissa oli kuvanmukainen poika. Jotain outoa tuossa on mun mielestä. Voisiko joku auttaa iän arvioimisessa? Itse olen ihan surkea... Profiilissa ei ole nimeä, joten pitäisi jäljittää.
Kommentit (13)
Kiitoksia arvauksista! Itse arvasin noin 10-v, alakanttiin taisi mennä. Teidän arvauksien mukaan siis pojan ikäinen. Jokin sai vain hälytyskellot soimaan :D Arvauksia saa toki vielä heittää, huomenna kysyn pojalta niin saadaan tietää oikea vastaus. ap
vitos-kutosluokkalainen, ei takuulla vielä yläkoulussa. Eli max 12v.
Jaa, tuollahan tuo lukikin Instagram-profiilissa :D Olenpas tyhmä... 14 v on, eli yläkoulussa. Vissiin 8. luokka? Ja hankalan tämänikäisten ikää on arvioida, osa on yläasteella ihan 140 cm pikkupoikia ja osa taas ihan miehennäköisiä... No, asia selvisi, kiitos avusta. :D ap
Yllätys oli melkoinen, kun tuon kuvan avasin. Oma naamahan se siellä. Noh, 14 olen eli 8. luokalla, vaikkakin nuorennäköinen olen ja osa arvaa sinne 7-8-v paikkeille. Mutta asiaan. Miksi kuvani on täällä pällisteltävänä? Eipä tuo nyt minua niin haittaa, mutta jotain muuta saattaisi haitata, joten kannattaa miettiä vähän tarkemmin ennenkuin laittaa tänne muiden kuvia. Ja jos epäilykset heräsi, voi minulta itseltänikin kysyä...
t. se 14-v poika, joka ei saa unta, mutta on väsynyt ja pahoittelee oikeinkirjoituksen puutteelisuutta
ootte noloi