Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Wienissä käyneet
08.09.2021 |
Kertokaa must vierailukohteita. Lisäksi, onko joku mennyt päiväkäynnille Bratislavaan?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Wienissä on todella nyreä palvelukulttuuri, älä pelästy, se ei johdu sinusta.
Entisaikaan tarjoilija oli Wienissä korkean statuksen ammatti, ja tämä näkyy yhä etenkin joissakin perinteisissä kahviloissa nyreänä meininkinä. Mutta se siis kuuluu asiaan! Ja kahviloista ja ravintoloista puheen ollen sivuraiteena: juomarahaa eivät wieniläiset jätä kolikkoina pöydälle, vaan pyöristävät laskua sopivasti ylöspäin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko wienissä paljon apinoita?