Me INTERNATIONAL maskia KÄYTTÄMÄTTÄMÄT yhtykäämme - ja vaatikaamme jotain burkaa!!! MIEHET MUKAAN!!! Yhteiskunta on turvallisuusriski!!!
Me INTERNATIONAL maskia KÄYTTÄMÄTTÖMÄT yhtykäämme - ja vaatikaamme jotain burkaa!!! MIEHET MUKAAN!!! Yhteiskunta on turvallisuusriski!!!
Täällä on nyt se tilanne, että en haluaisi käyttää mitään maskia enkä ole juuri käyttänytkään... mutta haluaisin peittää naamani... en haluaisi enää näyttää pärstääni kenellekään... koska olen rikollinen... koska olen taviskansalainen... koska olen joku joka ei kuulu näistä kumpaankaan ryhmään, mutta sellainen että turvallisuuttani ei voi rahalla taata enkä usko, että täällä aletaan ihmisille emokratia, asevalta, svinlandian toimesta ja kustannuksella järjestää turvamiehiä, jotka panevat jopa ihan henkensä likoon jonkun edestä... varmaan vähän tyyliin Dianan turvamiehet, jotka joutuvat jopa samaan sänkyyn suojattinsa kanssa...
Niinpä haluaisin, että täällä alettaisiin käyttää jotain burkaa niin olisimme yhteiskunnassa liikkuessamme kaikki todellakin tasavertaisia ja voisimme olla kaikki ystäviä... emmekä tarvitsi mitään turvamiehiä... Voisin myös ajatella ostavani jonkun täyden pellenaamarin tai vaikkapa jonku anonymous-maskin... mutta en mitään räkästä sairaalamaskia...
Sitäkään seikkaa ei ole huomioitu, että miten joku burka tai miksi niitä nyt kutsutaankaan sopii meidän elämäntyyliin ja vaatetukseen... Tommoinen joku burka päällä on varmaan aika hullunkurista liikkua fillarilla, suksilla, luistimilla, vesisuksilla, potkulaudalla, sähköpotkulaudalla tai potkukelkalla tai sähköpotkukelkalla...
Ja mitä potkulautoihin tulee, niin minulla on jo epäilys että tuo omituinen toispuolinen potkiminen tulee ilmenemään LONKKAVIKOINA... ja noita pieniä potkulautoja ovat lapsemme käyttäneet jo vuosia... KIELTÄISIN NE KOKONAAN KOSKA TÄTÄ ASIAA EI OLE EDES TUTKITTU...
Ke 08.09.2021
Jollain ylimääräistä aikaa...