Vierailija

Pelottaa jo töihin paluu. Siellä ei kehtaa koko ajan käydä pissalla, mutta varmaan saan hirveän päänsäryn jos en juo kahvia näin paljon. En olisi ikinä uskonut että minä joka opin vasta 30-vuotiaana juomaan kahvia joudun tällaiseen koukkuun!

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Yritä pikkuhiljaa vähentää. Kaada kuppiin vähemmän kahvia ja jätä yksi päiväkahvi sitten kuin siltä tuntuu niin pois. Onnistut kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jotenkin luulen ettet ole ainoa. Mun mies juo paketin kahvia viikossa. Ennen kesti yksi paketti huomattavasti kauemmin.

Vierailija

Heitä kahvinkeitin pois. Parin päivän hikoilun jälkeen helpottaa. Tai keitä niin pahaa kahvia, ettei saa kuin hörpyn juotua.

Vierailija

Juon neljä-viisi mukillista kahvia päivässä. Keitän mukillinen kerrallaan että on aina tuoretta. Yksi muki on karkeasti arvioituna 3 dl. Tuo on aika iso muki. Ainoa mikä vähentää kahvin juontia on kaljan juominen. Terveellistä elämää ja röökille.

Vierailija

Jotenkin huvittaa, kuinka kovaa meteliä tuttavapiirissä itsestään pitävät juuri ne tyypit, jotka juo oikeasti vähän kahvia. Joo, päivässä menee se kerskuttu kolme iittalan taikamukillista "kahvia", jossa todellisuudessa on tippa laihaa kahvia per kuppi, seassa jäätävä kolpakollinen maitoa. Sit nää mehustelee, kuinka "oon tämmönen kahvikissa, kofeiinilla käyn". Joo-o.

Vierailija

Jätin kahvin kokonaan pois eikä edes tullut päänsärkyä. Tuli vaan tapa juoda sitä kahvia eikä siitä kyllä mitään hyötyä ollut lopulta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toiset on jäänyt kuulemma alkoholiloukkuun tissuttelun myötä. 

+ piereskelykoukkuun kotitoimiston myötä :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.