Tokmannilla aina väärät hinnat kuitissa
Siis voi luoja kuinka tuossa kauppaketjussa ei akennuksetkaan päädy kuittien. Tänään käsineet -40% ja normihinnat kuitissa. Tesoman Tokmanni. Eilen Ikaalisten Tokmanni, meikkialennus ei kuitissa, hinta tarralla tuotteessa ja väärä hinta kuitissa.
Toissaviikolla kaksi tuotetta otettu yhden sijasta, paikkana Hämeenkyrön Tokmanni. Kesällä peitot alennuksessa, väärä hinta kuitissa.
Mitä ihmettä??
Kommentit (21)
no ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun
Tokmannia taitaa vaivata Hesburger oireyhtymä. Kiire ja huonot työolosuhteet.
Älä mene enää sinne niin ei tule paha mieli.
Tarkkana.Mennyt itse takas kassalle.En käy enää tokalla kuin harvoin samat jutut saa vähän halvemmalla muualta.Kallistui ..hömppöö myydään muutenkin Kiina krääsää..jtn..
Samahan se on joka kaupassa ja ketjussa. Kuitti pitää ottaa AINA ja tarkistaa heti kun on maksanut, kassalla. Tokmannilta olen kyllä ostanut usein myös halvemmalla kuin mitä lapussa lukee. Tarkkana pitää olla joka kerta kun maksaa. Syy löytyy siitä että kaupoissa on liian vähän työntekijöitä. Heidän työaikansa on laskettu riittämään silloin kukaan asiakas ei kysy mitään, ei tarvitse apua, kuormat tulee ajallaan, tekniikka toimii, kukaan ei sairastu, jokainen jaksaa joka päivä antaa 150% työtehon jne. Jos näistä yksikään ei toimi, kusessa ovat ainakin viikon verran. Eli käytännössä jatkuvasti. Ei siellä kukaan ehdi tarkistaa tarjouksia ja hintalappuja.
Mistä sitä tietää vaikka tahallaan tekevät. "Laitetaan halpa hinta esille ja veloitetaan normi, aina on niitä jotka ei mitään huomaa". Ja tämä todella pitää paikkansa, kun moni ei ota edes kuittia. Tokmannihan nykyään erikseen kysyy asiakkailta haluavatko kuitin ja jos eivät, sitä ei edes tulosteta.
Ostin tänään Tokmannilta kamiinapuhaltimen 15 € sama puhallin Hurrikaanissa 59€
Joskus se tärppää Tokmannillakin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka tahallaan tekevät. "Laitetaan halpa hinta esille ja veloitetaan normi, aina on niitä jotka ei mitään huomaa". Ja tämä todella pitää paikkansa, kun moni ei ota edes kuittia. Tokmannihan nykyään erikseen kysyy asiakkailta haluavatko kuitin ja jos eivät, sitä ei edes tulosteta.
Minä kerran kysyin tuota että jos en ota kuittia ja jokin tuote on viallinen niin miten saan vaihdettua sen tai rahat takaisin jos en ota kuittia? En saanut vastausta. Eli vähentävät sillä reklamointeja kun eivät anna kuittia kuin asiakkaan pyynnöstä. Aika moni asiakas kuitenkin ( minä en, koska otan aina kuitin vähäisimmästäkin ostoksesta) alkaa huutamaan jos ei saa hyvitystä viallisesta tuotteesta ilman kuittia. Jos olisin heillä töissä kassalla, sanoisin jokaiselle asiakkaalle että ota kuitti jos tarvitsee vaihtaa. Sanoisin sitä hyväksi asiakaspalveluksi, kuten ilmoittamisen vaatteissa olevista leikattavista hälyistä. Mieluummin näitä asioita toistaisin robotin lailla kassalla kuin "hyvää päivänjatkoa" tai mitä he sitten maksun jälkeen sanovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Tokmannilta kamiinapuhaltimen 15 € sama puhallin Hurrikaanissa 59€
Joskus se tärppää Tokmannillakin.
Halpa oli. Noi on kyllä ihan järjettömän hintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka tahallaan tekevät. "Laitetaan halpa hinta esille ja veloitetaan normi, aina on niitä jotka ei mitään huomaa". Ja tämä todella pitää paikkansa, kun moni ei ota edes kuittia. Tokmannihan nykyään erikseen kysyy asiakkailta haluavatko kuitin ja jos eivät, sitä ei edes tulosteta.
Minä kerran kysyin tuota että jos en ota kuittia ja jokin tuote on viallinen niin miten saan vaihdettua sen tai rahat takaisin jos en ota kuittia? En saanut vastausta. Eli vähentävät sillä reklamointeja kun eivät anna kuittia kuin asiakkaan pyynnöstä. Aika moni asiakas kuitenkin ( minä en, koska otan aina kuitin vähäisimmästäkin ostoksesta) alkaa huutamaan jos ei saa hyvitystä viallisesta tuotteesta ilman kuittia. Jos olisin heillä töissä kassalla, sanoisin jokaiselle asiakkaalle että ota kuitti jos tarvitsee vaihtaa. Sanoisin sitä hyväksi asiakaspalveluksi, kuten ilmoittamisen vaatteissa olevista leikattavista hälyistä. Mieluummin näitä asioita toistaisin robotin lailla kassalla kuin "hyvää päivänjatkoa" tai mitä he sitten maksun jälkeen sanovatkaan.
Reklamaatioon ei tarvitse kuittia.
Ainahan siellä joutuu asiakaspalvelun kautta poistumaan. Nykyään otan tarjouslehden mukaan, että voin näyttää minkä hintaisia tuotteiden piti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Tokmannilta kamiinapuhaltimen 15 € sama puhallin Hurrikaanissa 59€
Joskus se tärppää Tokmannillakin.Halpa oli. Noi on kyllä ihan järjettömän hintaisia.
Tuossa se hellanpäällä nyt hurisee ja kyllä se vaan eron huomaa, paremmin leviää nyt lämpö tupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka tahallaan tekevät. "Laitetaan halpa hinta esille ja veloitetaan normi, aina on niitä jotka ei mitään huomaa". Ja tämä todella pitää paikkansa, kun moni ei ota edes kuittia. Tokmannihan nykyään erikseen kysyy asiakkailta haluavatko kuitin ja jos eivät, sitä ei edes tulosteta.
Minä kerran kysyin tuota että jos en ota kuittia ja jokin tuote on viallinen niin miten saan vaihdettua sen tai rahat takaisin jos en ota kuittia? En saanut vastausta. Eli vähentävät sillä reklamointeja kun eivät anna kuittia kuin asiakkaan pyynnöstä. Aika moni asiakas kuitenkin ( minä en, koska otan aina kuitin vähäisimmästäkin ostoksesta) alkaa huutamaan jos ei saa hyvitystä viallisesta tuotteesta ilman kuittia. Jos olisin heillä töissä kassalla, sanoisin jokaiselle asiakkaalle että ota kuitti jos tarvitsee vaihtaa. Sanoisin sitä hyväksi asiakaspalveluksi, kuten ilmoittamisen vaatteissa olevista leikattavista hälyistä. Mieluummin näitä asioita toistaisin robotin lailla kassalla kuin "hyvää päivänjatkoa" tai mitä he sitten maksun jälkeen sanovatkaan.
Reklamaatioon ei tarvitse kuittia.
Myyjä kyllä sanoi että "no, niinpä" kun kysyin että miten reklamoidaan jos ei saa kuittia.
Millä todistat että tuote on heiltä ostettu? Aika moni kauppa vaatii kuittia jos haluaa hyvityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka tahallaan tekevät. "Laitetaan halpa hinta esille ja veloitetaan normi, aina on niitä jotka ei mitään huomaa". Ja tämä todella pitää paikkansa, kun moni ei ota edes kuittia. Tokmannihan nykyään erikseen kysyy asiakkailta haluavatko kuitin ja jos eivät, sitä ei edes tulosteta.
Minä kerran kysyin tuota että jos en ota kuittia ja jokin tuote on viallinen niin miten saan vaihdettua sen tai rahat takaisin jos en ota kuittia? En saanut vastausta. Eli vähentävät sillä reklamointeja kun eivät anna kuittia kuin asiakkaan pyynnöstä. Aika moni asiakas kuitenkin ( minä en, koska otan aina kuitin vähäisimmästäkin ostoksesta) alkaa huutamaan jos ei saa hyvitystä viallisesta tuotteesta ilman kuittia. Jos olisin heillä töissä kassalla, sanoisin jokaiselle asiakkaalle että ota kuitti jos tarvitsee vaihtaa. Sanoisin sitä hyväksi asiakaspalveluksi, kuten ilmoittamisen vaatteissa olevista leikattavista hälyistä. Mieluummin näitä asioita toistaisin robotin lailla kassalla kuin "hyvää päivänjatkoa" tai mitä he sitten maksun jälkeen sanovatkaan.
Reklamaatioon ei tarvitse kuittia.
Ei niin, mutta jos haluaa hyvityksen niin yleensä vaaditaan.
Hyvä, että ihmiset ovat valppaana. Syy ei kuitenkaan ole myyjien. Myyjät ovat erityisen avuliaita, oma-aloitteisia ja osaavia, kokemukseni mukaan.
Tokmannille lisä toive, että teettäisivät myyntiin toppa kenkiä, niitä kun ei saa enää mistään. Ja myös vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka tahallaan tekevät. "Laitetaan halpa hinta esille ja veloitetaan normi, aina on niitä jotka ei mitään huomaa". Ja tämä todella pitää paikkansa, kun moni ei ota edes kuittia. Tokmannihan nykyään erikseen kysyy asiakkailta haluavatko kuitin ja jos eivät, sitä ei edes tulosteta.
Minä kerran kysyin tuota että jos en ota kuittia ja jokin tuote on viallinen niin miten saan vaihdettua sen tai rahat takaisin jos en ota kuittia? En saanut vastausta. Eli vähentävät sillä reklamointeja kun eivät anna kuittia kuin asiakkaan pyynnöstä. Aika moni asiakas kuitenkin ( minä en, koska otan aina kuitin vähäisimmästäkin ostoksesta) alkaa huutamaan jos ei saa hyvitystä viallisesta tuotteesta ilman kuittia. Jos olisin heillä töissä kassalla, sanoisin jokaiselle asiakkaalle että ota kuitti jos tarvitsee vaihtaa. Sanoisin sitä hyväksi asiakaspalveluksi, kuten ilmoittamisen vaatteissa olevista leikattavista hälyistä. Mieluummin näitä asioita toistaisin robotin lailla kassalla kuin "hyvää päivänjatkoa" tai mitä he sitten maksun jälkeen sanovatkaan.
Reklamaatioon ei tarvitse kuittia.
Ei niin, mutta jos haluaa hyvityksen niin yleensä vaaditaan.
Siksipä sitä kuittia ei automaattisesti tarjota asiakkaille, ei tarvitse hyvittää kun ei ole kuittia.
Ei Tokmanni ole ainoa kauppa jossa hinnat on miten sattuu. Meidän paikallisessa K-kaupassa on joka ostoskerralla jokin tuote kuitilla kalliimpi kuin hyllynreunassa tai hevivaakalla. Jos näistä huomauttaa ja pyytää korjaamaan, saa vain pilkkanaurua. Myyjiä talossa on liki 20 ja kauppiaspari. Aikaa on juoruta hyllyväleissä mutta ei tarkistaa hintoja. Jännä että kauppias saa ilman seuraamuksia varastaa asiakkailta mutta asiakkaan asema on heikompi. Kerran veloittivat 3x hinnan tuotteesta. Nauroivat vain pilkallisesti kun palasin kauppaan, ja yksi myyjä totesi että koko päivän ovat veloittaneet 3x hinnan. Minulta on veloitettu kassalla myös tuote jota en ostanut silloin enkä ole koskaan elämässäni ostanut, piti googlettaa mikä se oli. Nytkin jokainen tuote on kallistunut vaikka K-ketju on tehnyt historiallisen hyvää tulosta korona-aikana.
Saman huomasin! Piti olla kukkaruukut 2kpl 15€ ja kuitissa olikin hinnoteltu tuplat :D 30€