Mitä ajattelet naisesta, jolla on nännilävistykset?
Otsikossa se seisookin; Mitä ajatuksia nännilävistykset naisella herättävät sinussa? Onko vain tietynlaisilla naisilla nännilävistyksiä? Missä olet ylipäätään nähnyt niitä - uimahallissa, kaverien saunailloissa? Yllätyitkö, kun näit jollain tietyllä naisella lävistetyt nännit?
Entäs miehet, mitä mieltä te olette naisen lävistetyistä nänneistä?
Aloittajana minua kiinnostaa, koska itse juuri vähän aikaa sitten kävin ottamassa kauan haaveilemani nännilävistykset.
Kertokaa omia havaintoja ja ajatuksia :)
Kommentit (27)
En pidä nänni tai genitaalialueiden lävistyksiä kauniina.
M40
Olen mies. Mun kokemuksen mukaan nännilävistyksiä on ollut nimenomaan sangen hillitysti ja tyylikkäästi pukeutuvilla naisilla, jotka työskentelevät konservatiivisilla aloilla. Positiivista ja virkistävää, että tämäntyylisiä ylläreitä tulee joskus vastaan.
Yllätyin aikoinaan positiivisesti, kun asialliselta jakkupukunaiselta löytyi nännikorut. Hot :)
Hyi.. Nännilävistys kuten monwt muutkin pilaavat naisen.
M40
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:40"]Jos tulee jossain uimahallissa tai pukukopissa vastaan, pidän huolen siitä että pysyn erillään hänestä. Käytän eri suihkua, pidän huolen etten missään vaiheessa istu vaikka samassa kohdassa missä kyseinen tyyppi on istunut. Syynä tähän on sukupuolitaudit, ne korreloivat lävistysten ja tatuointien kanssa.
[/quote]
mullon lävistyksiä ja tatuointeja, eikä koskaan ole ollut tauteja. Oon kai sit joku friikki.
Ajattelen, että mahtaa sietää kovaa kipua tämä ihminen :)