Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on nännilävistykset?

Vierailija
16.10.2014 |

Otsikossa se seisookin; Mitä ajatuksia nännilävistykset naisella herättävät sinussa? Onko vain tietynlaisilla naisilla nännilävistyksiä? Missä olet ylipäätään nähnyt niitä - uimahallissa, kaverien saunailloissa? Yllätyitkö, kun näit jollain tietyllä naisella lävistetyt nännit?
Entäs miehet, mitä mieltä te olette naisen lävistetyistä nänneistä?
Aloittajana minua kiinnostaa, koska itse juuri vähän aikaa sitten kävin ottamassa kauan haaveilemani nännilävistykset.
Kertokaa omia havaintoja ja ajatuksia :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että mahtaa sietää kovaa kipua tämä ihminen :)

Vierailija
22/27 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nänni tai genitaalialueiden lävistyksiä kauniina.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Mun kokemuksen mukaan nännilävistyksiä on ollut nimenomaan sangen hillitysti ja tyylikkäästi pukeutuvilla naisilla, jotka työskentelevät konservatiivisilla aloilla. Positiivista ja virkistävää, että tämäntyylisiä ylläreitä tulee joskus vastaan. 

Vierailija
24/27 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin aikoinaan positiivisesti, kun asialliselta jakkupukunaiselta löytyi nännikorut. Hot :)

Vierailija
25/27 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.. Nännilävistys kuten monwt muutkin pilaavat naisen.

M40

Vierailija
26/27 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:40"]Jos tulee jossain uimahallissa tai pukukopissa vastaan, pidän huolen siitä että pysyn erillään hänestä. Käytän eri suihkua, pidän huolen etten missään vaiheessa istu vaikka samassa kohdassa missä kyseinen tyyppi on istunut. Syynä tähän on sukupuolitaudit, ne korreloivat lävistysten ja tatuointien kanssa.
[/quote]
mullon lävistyksiä ja tatuointeja, eikä koskaan ole ollut tauteja. Oon kai sit joku friikki.

Vierailija
27/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä