Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmevuotias tyttö kuoli kaatuneen lipaston alle

Vierailija
16.10.2014 |

Pieni lipasto siis kaatui ja kolmevuotias tyttö kuoli alle hapenpuutteeseen. Aika järkyttävää. Voisiko tapahtua teillä? Leikkivätkö teidän pienet lapsenne yksin aamuisin?

Mulle tuli olo et täytyy nyt pultata kaikki huonekalut seinään ja lattiaan. :D

Linkki äidin blogikirjoitukseen: (englanniksi) http://lovelightlaughterandchocolate.blogspot.fi/2012/12/be-with-me-just-for-today.html?m=1

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsi nukkuu omassa huoneessaan, niin ei kai siihen heti herää jos lapsi nousee sängystä? Ei tarkoita että leikkisi yksin huoneessaan aina aamuisin.

Kamala juttu. :/

Vierailija
2/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois tapahtua. Kaikki hyllyt on niin järeää tekoa, että aikuinen mieskään ei niitä yksin liikuta kovin helposti Lapsi ei niitä saa kaadettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt kaikki hyllyt, lipastot ja ovelliset irtokaapit seinään tietysti, lipastohan kaatuu kun lapsi avaa laatikon ja nousee sille seisomaan. Kaapissa ovi ottaa lattiaan kiinni mutta hyllyt tulevat vauhdilla alas. Kaikissa ikean lipastoissa ainakin on kiinnikkeet ja ohjeet kunnon kiinnitykseen.

Olenko muka ainoa?

Vierailija
4/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]Olen kiinnittänyt kaikki hyllyt, lipastot ja ovelliset irtokaapit seinään tietysti, lipastohan kaatuu kun lapsi avaa laatikon ja nousee sille seisomaan. Kaapissa ovi ottaa lattiaan kiinni mutta hyllyt tulevat vauhdilla alas. Kaikissa ikean lipastoissa ainakin on kiinnikkeet ja ohjeet kunnon kiinnitykseen.

Olenko muka ainoa?
[/quote]

Meillä on pääasiassa 20-70 lukujen huonekaluja poislukien sängyt sun muut. Ei oo tullut vielä mieleen tuollaiset, kun vauva vasta 6kk. Tietty lundiat ja isommat vaatekaapit on seinään pultattu. Täytyy nuo pienemmätkin siis kiinnittää.

Miten vanhaksi lapset yleensä nukkuu pinniksessä? Olen ymmärtänyt et pituuden puolesta voi kolmevuotiaaksi, mutta miten julmaa sekin sitten on, että toinen kököttää siellä "vankilassa" kunnes muut herää...

Vierailija
5/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on siis ap.

Vierailija
6/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias alkoi kiivetä pinnasängystä pois. Ei siellä kyllä oikeastaan juuri koskaan nukkunut, vaan vanhempien kanssa samassa huoneessa samassa sängyssä tai omassa sängyssä sen vieressä. Hyvä niin!

Meillä kaikki heräävätkin samaan aikaan...

Vierailija
7/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rimpuloita huonekaluja niin kannattaa kiinnittää seinään. Mieluummin ostaa sellaisia, jotka on niin tukevia, ettei hevillä kaadu.

Vierailija
8/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole isoja kaappeja, vaan vaatehuone ja "kiinteät kaapit" jotka on seinässä. 

Muutama lipasto tosin on, ei ole ikinä tullut mieleen että voisi kaatua tuolla tavalla. :( Onneksi lapsi ei enää niinkään kiipeile, eikä ole kokeillut moista. Lipastonkin päältä ylttää ottamaan asiat eikä tarvitse kurotella. Lapsi nyt 5 v.

Vierailija
9/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]Olen kiinnittänyt kaikki hyllyt, lipastot ja ovelliset irtokaapit seinään tietysti, lipastohan kaatuu kun lapsi avaa laatikon ja nousee sille seisomaan. Kaapissa ovi ottaa lattiaan kiinni mutta hyllyt tulevat vauhdilla alas. Kaikissa ikean lipastoissa ainakin on kiinnikkeet ja ohjeet kunnon kiinnitykseen. Olenko muka ainoa? [/quote] Meillä on pääasiassa 20-70 lukujen huonekaluja poislukien sängyt sun muut. Ei oo tullut vielä mieleen tuollaiset, kun vauva vasta 6kk. Tietty lundiat ja isommat vaatekaapit on seinään pultattu. Täytyy nuo pienemmätkin siis kiinnittää. Miten vanhaksi lapset yleensä nukkuu pinniksessä? Olen ymmärtänyt et pituuden puolesta voi kolmevuotiaaksi, mutta miten julmaa sekin sitten on, että toinen kököttää siellä "vankilassa" kunnes muut herää...

[/quote]

Vähän fegu tenava, jos jää pinnikseen kököttämään, moni 1v jo kiipee itse pois...