Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita rokotettuja, jotka eivät halveksi rokottamattomia?

Vierailija
07.09.2021 |

Ihmetyttää täällä palstalla vallitseva lynkkausmieliala rokottamattomia kohtaan. Minulle se on yksi ja sama ottaako joku rokotteen vai ei.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ova tyhmiä, sillä he menettävät työpaikkansa

Fiksut saat nekin työpaikat....

:)

Vierailija
2/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin yksi joka ei voisi vähempää kiinnostaa muiden rokotukset. Itse otin vain sen takia että pääsee matkustamaan vapaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on.

Ei meillä työpaikalla puhuta kenenkään rokotuksista.   Se on ikäänkuin itsestään tullut asia, ettei siitä puhuta.

Kukaan ei kysy keneltäkään, että oletko ottanut rokotuksen.

Jotkut puheliaimmat ja sosiaalisimmat tyypit kertovat etenkin aamukahvitunnilla, että on käynyt ottamassa rokotuksen.

Enpä tiedä mistä tämä puhutmattomuus johtuu, mutte kenties just meidän työpaikalla on paljon fiksuja ihmisiä.  Ihmisiä, jotka eivät utele toiseten asioita, eivätkä julkisesti ota kantaa rokotusjuttuun.

Toki käydäänkin molemmilla kahvitunneilla siten, töiden mukaan, etteivät kaikki edes ole aina läsnä.

Kyllä koronasta keskustellaan noin yleisesti, mutta kukaan ei vänkää mitään puoleen eikä toiseen, sanoipa joku rokotuksista mitä tahansa.  Asia jää aina ikäänkuin pöydälle.

Vierailija
4/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halveksi, mutta säälin ja olen huolestunut heidän puolestaan.

Vierailija
5/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin rokotukset mutta muiden rokotukset ei minulle kuulu. Toisten kyttäys ja tuomitseminen on vastenmielistä ja ahdistavaa. Elämäntapoja ja elämänkatsomuksia on erilaisia.

Vierailija
6/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En olisi ottanut itsekään, mutta olosuhteiden pakosta en oikein voinut kieltäytyäkään. Hirveät sivuoireet.

Vierailija
7/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jokaisen oma asia. Ei tule töissäkään kysyttyä kuka on ottanut ja kuka ei, mitä sillä on väliä.

T: 2 rokotetta saanut

Vierailija
8/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun samalla tavalla kuin aikuisiin, jotka eivät käytä pyöräilykypärää tai turvavöitä tai jotka tupakoivat tai menevät heikoille jäille: Sitä saa mitä tilaa, voi osua huono arpa ja se on sitten voivoi.

Vierailija
9/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on.

Ei meillä työpaikalla puhuta kenenkään rokotuksista.   Se on ikäänkuin itsestään tullut asia, ettei siitä puhuta.

Kukaan ei kysy keneltäkään, että oletko ottanut rokotuksen.

Jotkut puheliaimmat ja sosiaalisimmat tyypit kertovat etenkin aamukahvitunnilla, että on käynyt ottamassa rokotuksen.

Enpä tiedä mistä tämä puhutmattomuus johtuu, mutte kenties just meidän työpaikalla on paljon fiksuja ihmisiä.  Ihmisiä, jotka eivät utele toiseten asioita, eivätkä julkisesti ota kantaa rokotusjuttuun.

Toki käydäänkin molemmilla kahvitunneilla siten, töiden mukaan, etteivät kaikki edes ole aina läsnä.

Kyllä koronasta keskustellaan noin yleisesti, mutta kukaan ei vänkää mitään puoleen eikä toiseen, sanoipa joku rokotuksista mitä tahansa.  Asia jää aina ikäänkuin pöydälle.

Fiksua porukkaa

Vierailija
10/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että niitä avauksia syytää ihan maksettu trolli.

Vierailija
11/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu ja kokenut enemmänkin päinvastaista. Muutamat rokottamattomat ihmiset ovat arvostelleet rokotuksen ottamista ja pitäneet vastuuttomana. Sekä jakaneet rokotustenvastaista materiaalia, jolla koittivat välttää rokotteen ottamisen. Itse olen yleensä hiljaa. Koen ettei ole minun tehtäväni arvostella tai tuomita muita.

Vierailija
12/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen huomenna ottamaan ensimmäisen rokotuksen, ihan muiden painostuksen takia.

En aio halveksia rokottamattomia, ennemminkin halveksin sellaisia rokotettuja jotka vähät välittävät muista ja riekkuvat baareissa ja muissa kokoontumisissa ilman maskia ja tartuttavat virusta ympäriinsä.

Vierailija
13/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää kaikki, jotka menivät ottamaan sen. Selviää teille kyllä viimeistään jouluun mennessä miksi.

Vierailija
14/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ketään halveksi sen takia, onko hän itse ottanut rokotetta vaiko ei. Disinformaation levittämistä en hyväksy enkä pidä tahallisesta pelonlietsonnasta. Tuollaista harrastavia ihmisiä halveksin riippumatta siitä, ovatko he ottaneet rokotteen vaiko eivät.

Vierailija
15/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ota rokotetta koska on allerginen, en halveksi.

Jos ei ota rokotetta koska uskoo huuhaa-uutisiin... vaikea suhtautua positiivisesti.

Vierailija
16/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää kaikki, jotka menivät ottamaan sen. Selviää teille kyllä viimeistään jouluun mennessä miksi.

Jouluun 2021 mennessäkö? Vai lisäätkö joulun perään jonkun vuosiluvun vasta sitten, kun joulu on ohi, eikä mitään pahaa ole rokotetuille tapahtunutta?

Vierailija
17/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Tämän rokotuskeskustelun yhteydessä olen tajunnut, että fanaatikot on aivan yhtä ärsyttäviä siitä riippumatta, ovatko puolesta vai vastaan.

Minä otin rokotukset. Muiden rokotteet tai rokottamatta jättämiset eivät minulle kuulu eivätkä minua kiinnosta.

Vierailija
18/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tekivät hirvittävän virheen, jonka seuraukset terveydelle tulevat järkyttämään monia. Ei tarvita kuin pieni flunssa, niin hengenlähtö on lähellä heikentyneen immuniteetti takia. En halua olla rokotettujen kanssa tekemisissä, kun ne levittävät piikkiproteiinia meihin rokottamattomiin. Täytyy vältellä ihmisiä parhaani mukaan.

Vierailija
19/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun samalla tavalla kuin aikuisiin, jotka eivät käytä pyöräilykypärää tai turvavöitä tai jotka tupakoivat tai menevät heikoille jäille: Sitä saa mitä tilaa, voi osua huono arpa ja se on sitten voivoi.

Ja miten muiden hävityt arvat ovat sinulta pois?

Vierailija
20/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIDÄT VOI KULJETTAA VENÄJÄN RAJALLE SIELLÄ HEIDÄT TAUTISINA AMMUTAAN VÄHENEE TAUDIN LEVITTÄJÄT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän