Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärit tai terv.huollon ammattilaiset!

Vierailija
16.10.2014 |

Vastailetteko koskaan näihin terv.huoltoaiheisiin kysymyksiin? Itse vastaan joskus, mutta melko turhaa se on. Aina on monta alapeukuttajaa ja annetaan  höpölöpö-ohjeita tilalle...Muutenkin täältä on oikeasti turha kysellä ko. juttuja. Jos joku antaa oikean tai asianmukaisen vastauksen, niin siinä on yhtä järkevää vastausta kohden 10 kumminkaima-kokemusta ja pelottelutarinaa.  Eikä kysyjä kuitenkaan koskaan tiedä, mikä vastauksista on oikea...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole terveydenhuollon ammattilainen, mutta minua joskus ärsyttää se ettei maailmassa tunnu palstojen perusteella olevan muita tauteja kuin syöpä. Oli oireet sitten mitä tahansa niin aina tulee joku valopää kertomaan että työkaverilla oli just tuommoiset oireet ja sillä oli erittäin aggressiivinen syöpä ja kuoli kolmen kuukauden päästä.

Vierailija
2/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vastaan, että mene lääkäriin.
t: th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vastaan, tosin en huutele olevani terv.huollon ammattilainen. Itse en ottaisi kovin vakavasti tällaisen palstan terveysneuvoja, kuka vain voi väittää olevansa "ammattilainen". Vertaistukifoorumit on sitten erikseen, terveysneuvonnasta puhumattakaan.

Vierailija
4/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kyllä täällä usein asiat ja käytännöt tiedetään paremmin kuin mitä 20 vuotta asioita työkseni tehneenä tiedän. No samat ohjeet saatte ottamalla yhteyttä työpaikkaani :)

Vierailija
5/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, olen myös lopettanut vastailemisen juuri noista ap:n mainitsemista syistä.

Vierailija
6/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätilö ja vastailen joskus raskaus-, synnytys- ja imetysaiheisiin kysymyksiin. Nissä asioissa aika harvoin tulee tuollaisia höpöneuvoja ihmisiltä täälläkään. 

Vierailija
7/7 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut joskus ihan hyviä neuvoja täällä teiltä ammattilaisilta. Turha ottaa itseensä, jos joku alapeukuttaa tai neuvoo väärin, tai jättää neuvosi noudattamatta. Joskus huvittaa, kun joku lääkäriksi / hoitsuksi itseään kutsuva suunnilleen suuttuu, kun kysyjä ei ns. tottele. Eihän hän voi tietää, että olet oikeasti ammattilainen. Sitten töissä saat pomottaa taas potilaita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi