Vierailija

Kuulemma isoja summia jo haitoista maksettu.

• ylös 0
  • alas 10

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oho, kerro mistä niitä korvauksia saa niin väitän että olipa karsee pääkipu rokotuksen jälkeen!

Vierailija

Kun laitat hakemuksen niin kysäise samalla, saako korvauksia, jos seksistä tulee päänsärkyä.  Seksi ei kuulu elämään tällä hetkellä, mutta ihan varalta kun ajattelin jossain vaiheessa vielä saada niin voisin laittaa sitten  samaan paikkaan hakemuksen. Mulla tulee seksin jälkeen melkein aina hetkeksi kova päänsärky

Vierailija

Minua tämä ei naurata yhtään. Jos yksi saa korvauksia niin eikö se kuuluisi kaikille.

Vierailija

Eli, kohta on rokotetut työkyvyttömiä ja sitten vinkuvat rokottamattomille kuinka heidän on maksettava rokotehaitat rokotetuille. On tämä maa. Lääkefirmathan on vapautettu vastuusta, joten mitenkään muuten ei maksajia siis voi löytyä.

Vierailija

No en minä kyllä untakaan ole nähnyt vaan varmasti näin jonkun naisen haastattelun jossa kertoi, että isoja summia on jo korvauksia maksettu rokotteen haitoista.

Vierailija

Joo. Korvauksia haetaan seuraavalla tavalla: Mene seuraavan täydenkuun aikaan alasti neljän tien risteykseen. Nosta kädet ylös ja huuda kolme kertaa koronanyrkki. Korvaukset kilahtavat tilillesi uudenkuun aikaan.

Vierailija

Pieretti kovin seuraavana päivänä. Voi toki olla että tulinen tuplakebab oli syynä, mutta voisin varmuuden vuoksi tehdä ilmoituksen jos siitä saa rahaa. 

Vierailija

Jos tonnin saa niin sitten. Alle tonnista en jaksa tehdä juuri mitään. Ei hilut kiinnosta. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.