Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko tilata ruokaa kotiinkuljetuksella marketista?

Vierailija
07.09.2021 |

Pystyn kuitenkin kävellä. En vain jaksa mennä kauppaan

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtaisin ja olisihan se koronaturvallisempaakin, mutta haluan valita ostokseni itse, katsoa samalla ohimennessäni tarjoukset ja punalaputetut. Erityisesti hedelmät ja vihannekset on syytä valita itse yksi kerrallaan.

Vierailija
22/37 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata asua paikassa, jossa menee noin paljon energiaa hukkaan jonkun "kehtaamisen" miettimiseen. Muuta paikkaan, jossa ei kyylätä ja seurailla muiden tekemisiä.

Ihminen sekoaa, jos joutuu ihan 24/7 miettimään, että "mitäköhän ne nyt minusta ajattelee". Sellainen ei ole tervettä. Kannattaa hakeutua henkisesti tasapainoisempaan ympäristöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa, niin anna palaa.

Vierailija
24/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaa käydä kaupassa?

Oletko lihava vai ruma?

Vierailija
25/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kotiinkuljetus tuo meille keittiöön aSti ostokset. Joskus kaupasta leipää tai itse haluaa valita palvelutiskiltä kalaa tai lihaa. Hyvin toimii.

Vierailija
26/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut jo yli vuoden joka viikko. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee?

Vierailija
27/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Englannissa ja täällä monelle ihmisille on statussymboli näyttää naapurille, että talon eteen pysähtyy se kalliimman ja paremman ruokakauppaketjun kuljetusauto eikä mikään halpisruokaupan paku.

Vierailija
28/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan tilattu jo 9 kuukautta lähes kaikki kotiinkuljetuksilla.

Kaupoissa on käyty ehkä 5 kertaa tän vuoden puolella.

Mikä muu palvelu tuo niin paljon vapaa-aikaa kuin se, että klikkailee ostokset netissä ostoskoriin, maksaa ja nostaa sovittuna aikana oven taakse tuodut ostokset sisälle?

Aivan loistava palvelu!

Kävin tänään kaupassa työmatkan päätteeksi, meni kaikki 15 minuuttia, eikä tarvitse odottaa että kuljetus tulee. Vaikka se sovittuna aikana tulisikin, sitoo se kuitenkin elämää ihan yhtä paljon kuin fyysinen kaupassakäynti ja säästin 10eur kuljetusmaksuissa.

Vierailija
29/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatko käydä kampaajalla? 

Vierailija
30/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu palvelu tuo niin paljon vapaa-aikaa kuin se, että klikkailee ostokset netissä ostoskoriin, maksaa ja nostaa sovittuna aikana oven taakse tuodut ostokset sisälle?

Aivan loistava palvelu!

Kävin tänään kaupassa työmatkan päätteeksi, meni kaikki 15 minuuttia, eikä tarvitse odottaa että kuljetus tulee. Vaikka se sovittuna aikana tulisikin, sitoo se kuitenkin elämää ihan yhtä paljon kuin fyysinen kaupassakäynti ja säästin 10eur kuljetusmaksuissa.

Mulle tulee Cittarista 2 kertaa viikossa kotiinkuljetus. Teen etätöitä, joten olen joka tapauksessa kotona, kun toimitus saapuu. Asun paikassa, jossa lähin kauppa on pieni K-Market. Jos lähtisin bussilla lähimpään Citymarkettiin, mulla menisi bussilippuihin lähes yhtä paljon rahaa kuin mitä on kotiinkuljetusmaksu. Eikä riittäisi 2 kertaa viikossa vaan pitäisi käydä useammin tai sitten tulla takaisin taksilla, jolloin rahaa kuljetuksiin menisi jo enemmän kuin mitä Citymarket veloittaa kuljetuksesta. Ja jos lasken tuntihinnan sille, mitä menisi matkoihin kauppakeskukseen ja Cittarissa ostosten tekemiseen, olen reilusti voiton puolella, kun tilaan kotiin. 

Vierailija
31/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kertoo enemmän siitä, että arvostat aikaasi kun siitä, että olet laiska. Yleensähän monet menestyneet ihmiset ulkoistavat kaiken niin pitkälle kuin mahdollista eivätkä halua käyttää aikaansa esim. kaupassa käymiseen kun voivat helpommin tilata ruuat kotiin ja keskittyvät itse sitten tärkeämpiin asioihin.

Vierailija
32/37 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kaupalla varmaan naureskellaan säälivästi sun laiskuudelle ja saamattomuudelle. Tilaaminen kuljetuksella on liikuntarajoitteisille, hauraille vanhuksille ja läskeille.

Vierailija
33/37 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistava palvelu!

Vai meni sulla 15 minuuttia kaupassa?

No ei sitten varmaan kannatakaan.

Meillä tuntuu menevän minimissään 1 tunti.

10€ on halpa hinta vapaasta tunnista varsinkin kun ei tarvitse kantaa painavia ostoksia.

Meillä tilataan ostoksia vain 1-2 kertaa viikossa, joten ne on aina melko isot.

Vierailija
34/37 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä kaupalla varmaan naureskellaan säälivästi sun laiskuudelle ja saamattomuudelle. Tilaaminen kuljetuksella on liikuntarajoitteisille, hauraille vanhuksille ja läskeille.

Parempi nauraa asiakkaille, kuin itkeä työkkärin jonossa, kun myyjiä ja kuljettajia ei enää tarvita?

Vierailija
35/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko ruokakuljetus myös joulukukkia?

Vierailija
36/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa paljon eikä jaksa kantaa ihan ymmärrettävää oli kauppa sit missä vaan

Vierailija
37/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa kohta loppuu ay toverit huomasivat että kuskit on ay verolle pantava. suomessa ei saa työtä tehdä ilman että maksaa ay mafialle ponukset