KAUNIS tyttö instagramissa!
Voi apua, miten erikoisen ja persoonallisen kaunis mallityttö! Ei tosiaankaan mikään tavis klassisen kaunis.
Kommentit (23)
Kuka ruma nyt lataisikaan kuviaan siinä toivossa sinne että joku sanoisi edes säälistä että olet kaunis. Ei nuo jutut ole rumia varten, vaan heidän täytyy tyytyä vain höpöttämään nimettömänä netissä.
Mitä mieltä ootte sellaisesta ku manarjan? Ei oo kyl mikää malli mut on mun mielest nätti.
Hei aikuiset ihmiset, mitä helvettiä?! Linkittelette ja teette keskusteluja muista ja haukutte ulkonäköä. Samalla kuitenkin kehtaatte inistä lapseenne ja itseenne kohdituneesta koulukiusauksesta/nettikiusauksesta, mutta olette itse ihan samanlaisia. Pthyi!!
Terv. Pettynyt 17-vuotias
Mitä ny huulet on mennyt "vähän" överiksi.
Botoksilla pumpattu anorektikko. Venäläismiehiä nuo huulet varmaan houkuttaa, ei tuntoa.
Persoonallisen näköinen kyllä, mutta mielestäni menee jo vähän ruman suuntaan. Överit huulitäytteet yhdistettynä pieneen päähän ja suuriin silmiin tekee aika alien-lookin.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:23"]
Näyttää Bratziltä! XD
[/quote]
Se ei ole huono asia lainkaan..
https://38.media.tumblr.com/a7519d213b0d24189a09ccf51b73d538/tumblr_nbwc1tADtZ1rgsouqo1_500.jpg
Paljon nätimpi ollut omilla huulillaan.
En viitsi ees avata linkkiä. Siel on kuitenkin se sama tavis josta on tehty tasasin väliajoin pakkomielteisiä aloituksia. Se jolla on se naama jäätynyt yhteen ja samaan ilmeeseen kuono eteenpäin työnnettynä ja vartaloposeeraukset on sellaisia katatonisen vääristyneitä.
Viimeks oli se aika viihdyttävä ketju jonka aloittaja väitti olevansa mies joka on ihastunut siihen naiseen.
Vittu mieten pieni! Niin ohut kaula...
Ihan hyvä, ettei normaalilla miehellä ole tuollaisiin mahdollisuutta. Pitää nimittäin olla jonkin sortin narsisti, ettei olisi tuollaisen kimpussa 24/7
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:34"]
En viitsi ees avata linkkiä. Siel on kuitenkin se sama tavis josta on tehty tasasin väliajoin pakkomielteisiä aloituksia.[/quote]
En mä jotenkin usko, tuo on venäläinen mallilikka.
Liian laiha :( Kaulasta ja jaloista näkee, että on mennyt anoreksiaan puolelle laihuus. :( Milloin saadaan tarveen näköisiä malleja, milloin???
Ai kauhea, kamala. Aivan epäluonnollinen ja ennemminkin juuri jonkun hahmon näköinen, ei oikean ihmisen. Tämä ei ollut kehu.