Vierailija

NYT MÄ TAJUAN SEN TAVARAPALJOUDENKIN!!! Kuka ei voi laittaa enää mitään roskiin???

Mä olen vain tuntenut niitä, jotka ostaa niin paljon tavaraa, että ihan hukkuvat siihen... Toinen juttu onkin sitten, että ei uskalla enää laittaa mitään roskiin... Mä olen kyllä odottanut, että koska mun mustavalkoinen, muovikantinen ja omalla jalalla seisova GRUNDIG-telkkari ilmestyy johonkin sarjaan... Mun Kobra-puhelin on kyllä ollut jossain ulkomaalaisessa sarjassa... mutta en tiedä onko se just mun laite... sitä ei voinut kytkeä suomalaiseen verkkoon... mutta en kyllä tiedä minne sekin on päätynyt...

Tajuan senkin että joku oli ronkkinut roskiksesta veljeni jotain juttuja jo vuosia sitten ja tämä oli kyllä ihmeissään... se ei varmaan vieläkään tiedä eikä tajua eikä halua edes kuunnella mikä meininki täällä meneillään...

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä mummille selvisi, että jätefirma ottaa roska-autoista otantana kaikki roskapussit, avaa ne ja selvittää, onko roskat lajiteltu oikein. Siksi mummo leikkaa kaiken silpuksi ja vetää vessassa alas. Roskiin menee enää korkeintaan silputtu kahvipussi.

Maz zi

Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin.

Noh, teoriassa lääkäriin voi mennä xDD

GIGGITY

Vierailija

Jos ymmärsin oikein, niin aloittajan mielestä joku dyykkaa roskiksista tavaroita ja ne voivat päätyä telkkarisarjoihin lavasteiksi.

No mutta mitä se haittaa??? Voin ihan hyvin heittää tavaraa roskiin, vaikka joku niitä sieltä ottaisi. Kiva vain, jos tavarasta on vielä jollekin hyötyä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.