Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinun hiuksesi eivät ole oma asiasi! Naisten normista poikkeavia hiuksia kommentoidaan ja käydään jopa käsiksi.

Vierailija
07.09.2021 |

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008228678.html

Itselläni on ollut aina ns. valtavirtatukka ja olen tavis heteromamma, mutta jäin miettimään tätä asiaa.

Jos haluaisin leikata vaikkapa siilin, niin altistaisin itseni samalla törkykommenteille ja mahdollisesti jopa käsiksi käymisille. Tämä on kiinnostavampi asia kuin äkkiseltään ajattelisikaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuksia ei kyllä ikinä ole kommentoitu. Jo suunnilleen 30 vuotta ovat olleet hyvin lyhyet pixietyyliset.

Vierailija
2/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pixietyyli on eriasia kuin hullujenhuoneelta karannut - siili/kalju naisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut normista poikkeava tukka koko aikuisikäni.

On ollut rastat, kuiturastoja (monivärisiä) ja varmaan kaikki mahdolliset shokkivärit päässä. Nyt viim. 7 vuotta lyhyeksi leikattut hiukset, tällä hetkellä kirkkaanpunaiset.

Muutoin eivät ole vaikuttaneet elämääni, kuin ns. seuran saantiin, mutta pidän omasta muutoinkin poikkeavasta tyylistäni liikaa muuttaaksesi sitä.

En tiennytkään, että nainenkin saattaa saada vaikka tyyliin kuiturastojensa vuoksi turpiin.

Vierailija
5/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä tarkoitetaan kaljua tai siiliä, ei mitään rastoja tai shokkivärejä. Toisin sanoen sellaista tukkaa, mikä mielletään lesbotukaksi.

Mutta ihan sama, kaikkia tulisi kohdella kunnioittavasti, tukasta riippumatta.

Vierailija
6/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset mitä ilmeisimmin tänä päivänä voivat niin pahoin, niin itsensä kanssa, kuin muutenkin omassa elämässään, että etsimällä etsitään keinoa oikeuttaa sen pahan olon siirtäminen jollekin toiselle, keinolla, millä hyvänsä ...

🤔🤔🤔

Psyykkisesti terve, hyvinvoiva, itsensä kanssa kaikin tavoin sujut oleva, aikuinen ihminen ei edes koe tarvetta hyökätä kenenkään kimppuun, ei sitten mistään syystä (poikkeuksena itsepuolustus väkivalta tilanteessa) ...

Vierailija
7/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mulla on on ollut niin lyhyt kuin pitkäkin tukka eikä kukaan ole koskaan kommentoinut. 20v mulla oli hyvin lyhyet hiukset, ja miehiä riitti jos se nyt on tärkein pointti tässä asiassa.

Vierailija
8/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanpituiset hiukset kuin Lassila-Merisalolla ja kyllä se on joillekin ihmisille hankala juttu. Mikään ei ole ihanampaa kuin vasta trimmattu (käyn kampaajalla 3-4vk välein) tukka, joka kuivuu minuuteissa suihkun jälkeen. Jos minulla olisi riittävästi pokkaa ja tarpeeksi hyvä itsetunto, leikkaisin siilitukan. Inhoan nimittäin hiusten laittamista ja siilitukan kanssa pääsisi niin helpolla. Mutta en kestäisi sitä huomiota, mitä siilitukalla saisin. Lyhyisiin hiuksiini on jo vuosien aikana totuttu ja saan niistä kommentteja yleensä vain uusilta tuttavuuksilta.

Vierailija
9/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin hiustenlähdöstä jonka syiden tutkiminen on parhaillaan käynnissä.

On todella karmaisevaa lukea em. artikkelin kaltaisia juttuja, jos edessä on jossain vaiheessa hiusten leikkaaminen aivan lyhyeksi tai niiden sheivaaminen kokonaan pois.

Jos jollekulle näytetään kuvaa kaljusta miehestä, suurin osa varmaan ajattelee vain että siinä on mies. Mutta kaljun naisen kuvan nähdessään ihmiset alkavat heti miettiä mikä sairaus tällä mahdollisesti on. Ts. nainen ei ole sen jälkeen muuta kuin kysymysmerkki tai diagnoosi.