Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän mieheni ei saanut hoikkaa ja koulutettua naista? t. ammattivalittaja

Vierailija
15.10.2014 |

Ei sitten ilmeisesti vaan kelvannut sellaisille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se halusi tyhmän ja lihavan, että näyttäisi itse paremmalta ja tuntisi ylemmyyttä.

Vierailija
2/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittikö se edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet saakaan. Useimmiten syynä on luonne, ulkonäkö ja/tai lompakon paksuus.

Vierailija
4/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:01"]

Ehkä se halusi tyhmän ja lihavan, että näyttäisi itse paremmalta ja tuntisi ylemmyyttä.

[/quote]

Tämän ammattivalittajan juttuja ennenkin lukeneena väkisinkin tulee mieleen että juuri tällainen se mies on. Se haluaa jotenkin "alemman" vaimon jota voi kontrolloida ja kohdella miten vaan ilman vaaraa että se nainen ottaa ja lähtee.

Vierailija
5/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:02"]

Yrittikö se edes?

[/quote]

Oli sillä useampikin seurustelusuhde hoikan,nuoren ja koulutetun kanssa.

Vierailija
6/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:01"]

[/quote]

Tämän ammattivalittajan juttuja ennenkin lukeneena väkisinkin tulee mieleen että juuri tällainen se mies on. Se haluaa jotenkin "alemman" vaimon jota voi kontrolloida ja kohdella miten vaan ilman vaaraa että se nainen ottaa ja lähtee.

[/quote]

Mä kyllä osaisin lähteä jos se mua kovin huonosti kohtelisi. Se joutuisi mulle erossa maksamaan ja joutuisi vielä lapselle yh.ksi on väärä kuva että olisin muka kynnysmatto meidän suhteessa se kynnysmatto on ennemmin mies. ap

Vierailija
7/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä tiedät vaikka sillä olisikin suhde hoikan ja koulutetun naisen kanssa. Hänhän tekee sopivasti pitkää päivää "töissä". Sinä olet kätevä lapsenhoitaja vain. Tai sinä ja anoppisi.

Vierailija
8/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:32"]

Mistäs sinä tiedät vaikka sillä olisikin suhde hoikan ja koulutetun naisen kanssa. Hänhän tekee sopivasti pitkää päivää "töissä". Sinä olet kätevä lapsenhoitaja vain. Tai sinä ja anoppisi.

[/quote]

Tiedänpähän vain ettei sillä ole ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi