Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kieltäytyä miehen exän lasten vaatteista?

Vierailija
15.10.2014 |

Oma lapseni on muutaman vuoden mieheni lasta nuorempi, tyttöjä siis molemmat. Miten kieltäydyn kohteliaasti kun tämä miehen ex haluaa kovasti lahjoittaa minun lapselleni omansa vanhoja (aivan kamalia) vaatteita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että "meillä nyt jo kaapit pursuaa vaatteista kun mummit ja ukit ja kummit ostelee ja ostelen itse ihan hulluna.. Kiitti, mut varmaan kantsii kysyä, jos joku muu tarviis..."

Vierailija
2/3 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit sanat valmiiksi etukäteen ja sanot, että suurkiitos vaan, mutta meillä ei nyt ole käyttöä noille vaatteille kun on jo niin paljon vaatetta muutenkin. Jos ei usko ja inttää ja inttää, niin otat vastaan ja viet ne suoraan UFF:n laatikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia nuo ylemmät. Minulla niin päin että eksän nyksällä pari vuotta nuorempi poika kuin minulla ja olen kysynyt haluaako hän poikani vanhoja (hyväkuntoisia) vaatteita. Hän sanoi suoraan ettei ole hänen tyylisiään. En loukkaantunut.

Joskus käynyt niin että joku paita on vahingossa mennyt mukaan reppuun niin pistin vielä tekstarin että sori, ei ole tarkoitus ujuttaa väkisin niitä vaatteita.