Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on "vakipano-kuvio"..

Vierailija
15.10.2014 |

Miten teillä menee viestimiset? Kuinka usein näette? Kumpi ottaa yhteyttä ja miten? Onko matkan varrella ollut ongelmaa, että tunteet tulee liikaa kuvaan? Itsellä tällaista kuviota nyt takana 3vuotta ja ilmeisesti molemmat kamppailee yhdessäolon ja eromatkan kanssa. Puhuttu tunteista, rakastamisesta myös jne. Päätin että otan etäisyyttä, enkä nyt vähään aikaan viesti mitään. Ei tämä mikään helppo kuvio sitten ollutkaan..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kani sinäkin olet? tarvitset apua.

Vierailija
2/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä varsinaisesti vakipano. Jotain sinne päin mulla on meneillään. Ollaan siis myös ystäviä ja välillä käyttäydytään, kuten oltais yhdessä mutta silti ei seurustella. Juttu alkoi kuitenkin tarkoituksella "friends with benefits".

Viestittelyn aloitteellisuutta on molempiin suuntiin joka päivä. Yleensä viestit on kuitenkin vaan sellaista muuten vaan kuulumisten kyselyä ja flirttiä. Joskus harvoin myös soitetaan toiselle. Yleensä, jos ei moneen päivään olla nähty, mies soittaa. Kai sillä on niin ikävä jo.

On joo ollut tunteiden kanssa ongelmia. Alunperin mä kysyin mieheltä, onko ok jos pidetään tää vaan kaverisuhteena. Hän oli samaa mieltä. Ollaan kuitenkin puhuttu tunteista ja suhteessa on paljon hellyyttä. Joskus vaan istutaan sylikkäin monta tuntia. Oon pikkuhiljaa ihastunut häneen. Nyt oon ihan hänen lumoissa, mutta en saa sanoa sitä ääneen. Luulen, että hän on aika lätkässä muhun myös. Jossainhan vaiheessa tästä on puhuttava. En sitten tiedä, miten käy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmoselle! Meillä kamppaillaan juuri tuon asian kanssa että miten paljon voidaan olla yhteydessä sen kuitenkaan rikkomatta tarkoitusta eli sitä ettei kiinnytä liikaa. Viihdytään liiankin hyvin yhdessä ja viimeksi vietimme 2 päivää yhdessä kaikkea "tavallista" tehden eikä edes seksiä ollut :) Mut juu aika näyttää täälläkin miten käy. -ap

Vierailija
4/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään miten hyvn nämä "vain seksiä" suhteet toimii.

Vierailija
5/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:27"]Tässä se taas nähdään miten hyvn nämä "vain seksiä" suhteet toimii.
[/quote]

Mulla toimi 2 vuotta ilman että siihen ois tullut tunteita mukaan. Sen voin ihan käsi sydämellä sanoa koska kun tuo pano ilmoitti että seurustelee nykyään niin halasin ja onnittelin vilpittömästi :) Hyviä ystäviä meistä tuli kyllä sen seksisuhteen aikana, jaettiin elämän ilot ja surut. :) Nykyään tämä mies on mun lapsen kummi.

Vierailija
6/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 2. Ekan kanssa 5v ja tokan kanssa vuos. Loppuivat kun löysin avomieheni. Tuo pidempi oli ihan eka poikaystäväni, jonka kanssa todettiin, että ollaan selvästi vaan satunnaisesti näkeviä kavereita, jotka harrastaa seksiä keskenään. Laiteltiin facessa tai viestillä "nähdäänkö?" Puolin tai toisin ja nähtiin missä millonkin. Tehtiin jtn ensin tai jälkeen seksin ja vaihdettiin kuulumiset. Usein nukuttiin lusikassa tai saateltiin katsella jopa tähtiä yhdessä, mut kumpikaan ei halunnut muuta kuin seksiä ja kaverin kenen vieressä on hyvä olla. Toimi hyvin.

Toisen kanssa kävin kerran treffeillä, ei sovittu yhteen mutta seksi oli mahtavaa, joten aina kun hän sattui viereiseen kaupunkiin jossa oltiin tavattukkin (oli töissä ja asui osittain kauempana) hän ilmoitti olevansa paikalla ja minä sitten kyselin yökylään häntä tai kävin hänen luonaan kahvilla ja "kahvilla". Näin joskus hänen kavereitaankin.
Molemmat miehet laittoivat minut ja tarpeeni etusijalle.. Ihania miehiä :)

Vierailija
7/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:27"]Tässä se taas nähdään miten hyvn nämä "vain seksiä" suhteet toimii.
[/quote]

Mulla toimi 2 vuotta ilman että siihen ois tullut tunteita mukaan. Sen voin ihan käsi sydämellä sanoa koska kun tuo pano ilmoitti että seurustelee nykyään niin halasin ja onnittelin vilpittömästi :) Hyviä ystäviä meistä tuli kyllä sen seksisuhteen aikana, jaettiin elämän ilot ja surut. :) Nykyään tämä mies on mun lapsen kummi.
[/quote] Mitenkäs lapsesi isä suhtautuu siihen että olet pannut kaverisi kanssa?

Vierailija
8/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo 7 vuotta vakipanokuvio mun exän kanssa. Ollaan paitsi vakipanokaverit, myös toistemme parhaat ystävät.

"Kuinka usein näette?"

- Joskus voi mennä kuukausia ettei nähdä, joskus nähdään muutama kerta viikossakin. Soitellaan kuitenkin joka viikkoa 2-3 kertaa pitkiä puheluita aina. Yhteydenottaja on aina mies.

"Onko matkan varrella ollut ongelmaa, että tunteet tulee liikaa kuvaan? "

- Tunteet ON toki kuvassa siinä mielessä että kyllä me toisiamme rakastamme, syvästi, ystävinä. Sellaisista tunteista ei ole sen sijaan vaaraa että alkaisi tehdä mieli parisuhteeseen keskenämme, se tie on jo koettu ja huomattu että ei toimi homma.

Vierailija
9/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:27"]Tässä se taas nähdään miten hyvn nämä "vain seksiä" suhteet toimii.
[/quote]

[/quote] Mitenkäs lapsesi isä suhtautuu siihen että olet pannut kaverisi kanssa?

[/quote]

Eipä jaksa välittää nuoruuden touhuista. Ymmärtää että olen hänen kanssaan koska rakastan, jos olisin kiinnostunut ystävästäni olisin hänen kanssaan. Simple as that. :) Ainiin, miehen nuoruusvuosien heila on yksi rakkaimpia ystäviäni :D

Vierailija
10/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaanko aikuisten pitäisi välittää, kuka on pannut ketäkin? Ymmärrän, jos se tapahtuu suhteen aikana, mutta huh huh...
Erittäin rakas ystäväni on naimisissa (ja heillä on pari lasta) erään miehen kanssa kenen kanssa minulla oli sutinaa vuooosia sitten. Kukaan ei ikinä edes ota tätä asiaa esille eikä se ketään haittaakaan.

Vierailija
11/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:08"]Tosiaanko aikuisten pitäisi välittää, kuka on pannut ketäkin? Ymmärrän, jos se tapahtuu suhteen aikana, mutta huh huh...
Erittäin rakas ystäväni on naimisissa (ja heillä on pari lasta) erään miehen kanssa kenen kanssa minulla oli sutinaa vuooosia sitten. Kukaan ei ikinä edes ota tätä asiaa esille eikä se ketään haittaakaan.
[/quote]

Jenna? is that you? :D

Vierailija
12/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen vielä lisää, että nähdään joka viikko 1-3 kertaa. Aika tiuhaan siis. Asutaan kuitenkin melko lähellä, niin se on helppoa. Nähdään myös kun mulla on kuukautiset. Eli voidaan vaan ystävinäkin viettää iltaa. Kuitenkin ei haluta tehdä tästä mitään vakavampaa.

Vierailija
13/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakipano jo 7 vuoden takaa, alusta alkaen on pidetty selvänä että seurusteluajat on viestittelyssä ehdoton no-no, eli kun toinen seurustelee ei häntä häiritä viestein. kun ollaan vapaalla molemmat, sovitaan missä nähdään ja milloin. 

Välimatkaa meillä on 200 km, eli ei vaaraa siitä että nähtäisiin liian usein, ei myöskään siitä että kiinnyttäisiin toiseen tunnetasolla vaikka siitäkin on puhuttu ettei toista samanlaista varmasti ikinä tule kummankaan elämään, seksi oli niin loistavaa ja nautinnollista jo ensimmäisellä kerralla vaikka se sitä harvemmin on; jännitys jne. vie parhaan terän useimmiten. Muttei meillä, joku vaan osuu yhteen kemioissa.

Mutta mulla on lapsia, miehellä ei. Eikä hänellä ole käsittääkseni edes aikomuksia hankkia lapsia, saati lapsipuolia vaikka useiden lasten kummisetä ja eno onkin eikä mitenkään lapsivastainen tms. Toisaalta mä en osaisi kuvitella häntä asumaan kanssani ja viettämään perheaikaa.

Ehkä toi että on ollut vaikeaa kuvitella edes miestä samaan tilaan lasteni kanssa tekee sen, ettei niitä romanttisia tunteita tule liikaa. 

Ennen kuin kukaan kysyy "ja ikää oli...?" niin ikää on ihan riittävästi, 45 v.

Vierailija
14/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aviomieheni lisäksi 2 "vakituisempaa vakipanoa". Ja joitain joita näkee ehkä 1-5 kertaa vuodessa.

Toinen on tärkeämpi, semmoista pikkuihastusjännää, puolin ja toisin. Mies ottaa pääasiassa yhteyttä kiinnijäämisen pelon takia ja sitten sovitaan milloin ja missä tavataan. Joskus minäkin otan, jos on ilmaantumassa huippuhyvä tilaisuus tapaamiseen. Tapaamiset on lähinnä pelkkää seksiä. Helvetin hyvää sellaista. Kaikki toimii yhteen ihan kympillä.

Jos aviomieheni on tapaamisesa mukana, vietämme iltaa pidemmän kaavan mukaan syöden ja vähän juoden saunoineen ja poreammeineen. Ja nautinnollista seksiä kolmistaan. Kun kahdestaan tapaamme niin silloin vain seksiä. Ja mieheni tietää näistä AINA.

Vierailija
15/30 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja ainoa lisämies ollut kuvioissa monta monta vuotta. Töiden ja työmatkojen puitteissa sähköpostitellaan lähes joka päivä miten satutaan olemaan koneella. Puheluita ja sms vain äärimmäisessä hädässä jos ollaan varmasti molemmat turvallisessa paikassa, sähköpostia ei ole kytketty puhelimeen vaan aina nettiyhteyden kautta.

Tapaamme 2-3x kuukaudessa, käydään vakipaikassa kahvilla ja jutellaan elämästä ja perheistä kuten parhaat ystävykset ainakin. Rakkautta ja intohimoa on vaikka muille jakaa mutta yritämme hillitä tilannetta, tänävuonna rakasteltu vain 4x, jumalaista seksiä tuntikausia! Irtipääsy mahdotonta, on yritetty aiemmin vaan enää ei.

Vierailija
16/30 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää oikeesti totta. Aviomiskin jopa tietää! Mitä v*ttua???

Vierailija
17/30 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme 1-4 kertaa kuussa, tapaamiset vievät yleensä valtaosan viikonlopusta. Emme asu samalla paikkakunnalla. Chattailemme lähes joka päivä, ei kovinkaan usein seksistä vaan ajankohtaisista asioista, omista kuulumisista jne. Olemme toistemme parhaat kaverit, mutta molemmat tarvitsevat tilaa.

Vierailija
18/30 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap ja 3 ei halua seurustella?

Mulla oli vakipano vuoden, sitten alettiin seurustella.

Vierailija
19/30 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:08"]Miten teillä menee viestimiset? Kuinka usein näette? Kumpi ottaa yhteyttä ja miten? Onko matkan varrella ollut ongelmaa, että tunteet tulee liikaa kuvaan? Itsellä tällaista kuviota nyt takana 3vuotta ja ilmeisesti molemmat kamppailee yhdessäolon ja eromatkan kanssa. Puhuttu tunteista, rakastamisesta myös jne. Päätin että otan etäisyyttä, enkä nyt vähään aikaan viesti mitään. Ei tämä mikään helppo kuvio sitten ollutkaan..
[/quote]
Kysyisin täsmennystä..tarkoitetaanko sitä että molemmilla on oma kumppani ja sitten on vakipanokaveri siinä rinalla vai sitä että on sinkku...vai kaikki vaihtoehdot..

Vierailija
20/30 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä sitten ymmärrä teitä... Tehän vietätte enemmän aikaa vakipanojenne kanssa kuin monikaan parisuhteessa oleva ehtii viettää keskenään. Tai pidätte tiiviimmin yhteyttä. Ja siltikin teillä on vain vakipanot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi