Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nalkutat miehellesi?

Vierailija
06.09.2021 |

Itse siitä, että tämä ei muuta tee kun makoilee sohvalla.

Entä sinä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että mies on niin tossukka, että sen ylikävelee naapurin lapsetkin eikä osaa yhtään minulle vastaanpanna.

Vierailija
2/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi olisi luetella mistä en nalkuta.

n42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mistäkin. Se on nautinnollista puuhaa purkaa omaa pahaaoloa, milloin ruoassa on liian vähän suolaa, milloin liikaa. Milloin kuorsaa liian kovaa (vaikka ei kuorsaa  😁). Hauska harrastus  😁

Vierailija
4/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään <3

Vierailija
5/30 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonteeltani sadistinen ja narsistinen niin nalkutus on mitä oivallisin tekosyy purkaa pahaaoloa heikkoon poikaystävääni joka on suorastaan riippuvainen minusta, siitä tulee niin hyvä olo. Seksuaaliset tarpeeni hoidan muualla. Hän on vain astia minun pahalle ololle ja liian heikko tehdäkseen sille mitään. Olen aina tarvinnut jonkun jota kiusata. Ulospäin esitän mukavaa tavallista naista.

Vierailija
6/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen luonteeltani sadistinen ja narsistinen niin nalkutus on mitä oivallisin tekosyy purkaa pahaaoloa heikkoon poikaystävääni joka on suorastaan riippuvainen minusta, siitä tulee niin hyvä olo. Seksuaaliset tarpeeni hoidan muualla. Hän on vain astia minun pahalle ololle ja liian heikko tehdäkseen sille mitään. Olen aina tarvinnut jonkun jota kiusata. Ulospäin esitän mukavaa tavallista naista.

Kuulostat kuin oppikirjaesimerkiltä psykopaatista..

Vierailija
7/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi olisi luetella mistä en nalkuta.

n42

kuinka pitkä luettelo? "vain" pari sataa asiaa?

Vierailija
8/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekään kun suomessa ei parisuhteet kestä kun naiset on näin hirveitä miehilleen. Kuinka naiset suuttuisivat jos heitä hakuttais ja heille valitettavasti syyttä

Me voidaan tehdä teistä aina MeToo juttu, joten silleen me reagoidaan. Miehet on kohdelleen meitä paljon huonomminkin viimeiset muutama sata vuotta. Nyt on aika meidän naisten voimaantua ja ottaa valta ja miehet tulevat kakkosena seuraavat pari sataa vuotta. Ei tarvi kuin MeToo jutulla uhkata että keksii päästään sellaisen niin johan mies tottelee ja jos ei niin maksaa kalliin kautta, kun maine menee yms. Ja parasta on että meidän ei tarvitse edes todistaa mitään, riittää vain että väitetään että asia oli näin ja meitä uskotaan kun on naisten-Metoo aikausi 

Vierailija
9/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aihe on syy minkä takia kunnioitus ja arvostus naisia kohtaan laskee. Käytöstavattomuus ei ole hyvä juttu

Vierailija
10/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on loistomies. En nalkuta. 

Vierailija
11/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aihe on syy minkä takia kunnioitus ja arvostus naisia kohtaan laskee. Käytöstavattomuus ei ole hyvä juttu

Eikö tuo ole jo aika vanhentunut, että kaikkien ketjujen todellinen syy on "naisviha" trollien mukaan. Nalkutus on ikivanha asia, mutta koita toki sitä vääntää keksityksi asiaksi jos haluat. T. moderni feministi

Vierailija
12/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekään kun suomessa ei parisuhteet kestä kun naiset on näin hirveitä miehilleen. Kuinka naiset suuttuisivat jos heitä hakuttais ja heille valitettavasti syyttä

Me voidaan tehdä teistä aina MeToo juttu, joten silleen me reagoidaan. Miehet on kohdelleen meitä paljon huonomminkin viimeiset muutama sata vuotta. Nyt on aika meidän naisten voimaantua ja ottaa valta ja miehet tulevat kakkosena seuraavat pari sataa vuotta. Ei tarvi kuin MeToo jutulla uhkata että keksii päästään sellaisen niin johan mies tottelee ja jos ei niin maksaa kalliin kautta, kun maine menee yms. Ja parasta on että meidän ei tarvitse edes todistaa mitään, riittää vain että väitetään että asia oli näin ja meitä uskotaan kun on naisten-Metoo aikausi 

Koston kierre on valmis, minä en ainakaan hyväksy kostamista aiheesta mihin nykyaikaiset miehet ei ole syyllisiä. Me too on menettänyt arvonsa sinun kaltaisten takia. Valehtelua koko me too

Vierailija
13/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parat, kauheita muijia.

Vierailija
14/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää miehet nalkuttavat eukot. Tulkaa tänne, mie en nalkuta.

Vierailija
15/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele nalkutus?

Vierailija
16/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset valehtelee minkä kerkiää että saisi kostettua. Ei naisiin näköjään voi luottaa

Vierailija
17/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vihkikaavassa oli lause: "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."

Nykyään tuntuu, että monet naiset ovat antaneet miehilleen luovutusvoiton.

Vierailija
18/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vihkikaavassa oli lause: "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."

Nykyään tuntuu, että monet naiset ovat antaneet miehilleen luovutusvoiton.

Tässähän se on se onnellisen liiton ohje. Toimii vain molempiin suuntiin.

Vierailija
19/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, arkajalat möykkää

mies53v

Vierailija
20/30 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole jo aika vanhentunut, että kaikkien ketjujen todellinen syy on "naisviha" trollien mukaan. Nalkutus on ikivanha asia, mutta koita toki sitä vääntää keksityksi asiaksi jos haluat. T. moderni feministi

Ainahan naiset on täydellisiä ja kaikki on aina miesten vikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi